Hotel Vredehofsterster

6.9Voldoende

België, West Vlaanderen, Damme-Sijsele

Op vakantie geweest naar Vredehof?

6.9Voldoende

Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Vredehof

• 3Hans10-11-2013

Nooit meer!!

We gingen er eten. Er was slechts één viergangenmenu beschikbaar, met keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten, 3 desserts en als laatste koffie. Het was echter voor de chef geen probleem dat we enkel een voor- en hoofdgerecht zouden nemen. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht veel te zout als vlees nog zeer rauw. De bediening was hautain en onvriendelijk. Bij het afrekenen kwam de aap uit de mouw: ook al hadden we geen dessert en koffie genomen, toch moesten we het ganse menu betalen! En er was geen ruimte voor discussie! Dus vandaar ... Nooit meer!!!

Gereisd met partner in november 2013

• 8bianca04-09-2012

vriendelijk en gastvrij

Wij zijn in het weekend van 31 aug in dit hotel geweest en hebben heerlijk genoten. Vooral van het ontbijt wat een luxe. de bar is klein , maar wel gezellig. Kamers zouden een make over kunnen gebruiken, maar wij hebben ons hier niet aan gestoord.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 4Frie01-06-2012

nee, dank u.

Hotel Vredehof heeft een charmant uiterlijk. Daarmee is alles gezegd. Bij binnenkomst in de kamer meteen gevat door een spinnendraad. Dan ga je al eens beter rondkijken natuurlijk. Tja, spinnenwebben genoeg, ook op het plafond in het restaurant dat meteen de aandacht trekt omwille van de mooie moulures. We hadden halfpension geboekt en dit nogmaals bevestigd bij aankomst. 's Avonds echter werd ons gemeld dat HP niet mogelijk was omdat de chef er niet was ('s middags was hij er wel). Koken voor 2 mensen loont waarschijnlijk niet. 95 euro is teveel voor wat je krijgt. Het stoorde me ook dat het raam in de badkamer geen gordijn heeft, er is wel inkijk.

Gereisd met partner in mei 2012

• 6RUDI20-09-2011

SLECHT

Bij aankomst waren de bedden niet opgemaakt , de vuile handdoeken van de vorige gasten lagen er nog en er was niet gekuist. De kamers zijn niet meer van deze tijd, een raadsel dat deze in orde zijn met de brandveiligheid . Ze zijn klein en zeer amateuristisch afgewerkt . Het ontbijtbuffet was zoals heel het hotel uitstraalt , rommelig en alles zo kort mogelijk op een hoop geduwd . Veel te duur voor wat het is.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 0Josette26-07-2011

Rustig hotel, en super ontbijt!

Hotel Vredehof is gelegen in een rustige omgeving en zit in een mooi pand. Wel jammer dat de afwerking van de kamer wat slordig was, maar de kamer voldeed verder prima. Vriendelijk personeel, en werkelijk een heerlijk ontbijt!!!

Gereisd met partner in juli 2011

• 5de pieters17-07-2011

kamers ok, maar veel te duur

Kleine kamer met klein bad, op smal trapje helemaal boven kamer is in orde, niet vuil, lavabo, bad en toilet ok, maar je betaalt veel te veel voor wat je krijgt

Gereisd met partner in januari 2011

• 0Mw. de Rijk29-06-2010

Slechtste wat we ooit hebben meegemaakt

• WAARDELOOS HOTEL/RESTAURANT* Zeer slecht en smakeloos eten. Bevroren carpaccio met enorm grote stukken zout. Onbeschofte en agressieve leiding door de restauranthouder / kok. Bij het ontvangen van kritiek werden wij zelfs bedreigt met een mes. Wij zijn daarna aangifte gaan doen bij de politie en de zaak loopt. Ook hebben wij weken bij slachtofferhulp gelopen door deze gestoorde mensen. Kortom een waardeloos hotel/restaurant wat eigenlijk per direct gesloten zou moeten worden.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9alen marleen30-11-2009

een aanrader

zeker zzn te raden ,aangename sfeer, lekker eten, famiale ontvangst. een hotel om tot rust te komen en toch zeer goed gelegen als uitvalshoek naar bezienswaardigheden. een aanrader !

Gereisd met vrienden in november 2009

• 10paola kisner03-09-2007

Bijonder leuk hotel/kasteeltje iot 1800 op 4 km van Brugge. Makkelijk parkeren, leuke tuin, prachtige serre om in te ontbijten, hele mooie eetzalenmet kroonluchters schouwen en speigels. Knus en in stijl. Neem wel zelf een ventilator mee, als je op de bovenste kamers gaat slapen, kan het nogal heet en benauwd zijn. Je bent zo in Brugge.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Coco17-07-2007

Zeer vriendelijke eigenaren. Gezellige tuin. Gratis parkeren. De kamers zijn in de stijl van het kasteel, erg charmant. Alleen de bedden waren wat minder. Kleine doucheruimte. Als het erg heet is, is het op de kamers ook erg heet.

Gereisd met partner in juli 2007

1 tip over Hotel Vredehof

• bianca, 04-09-2012

Brugge eind van de straat echt een supermooie stad.

0 vragen over Hotel Vredehof

• Soort gerechtenLunchpakketten