Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Riche Terre

BelgiëWest VlaanderenDamme-Sijsele

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Riche Terre voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 3 reviews

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Riche Terre

• 10martin7526-09-2012

Prachtige chambre d'hotes

We hebben er 1 nacht verbleven op zaterdag en om 17u kwamen we aan en werden we ontvangen door de gastvrouw. Ze toonde de kamer genaamd Beaumonde en was heel vriendelijk. De kamer en de inkom is met een toegangsbadge want de uitbaters wonen naast de B&B. De kamer was heel proper en gezellig. De badkamer was mooi en met een inloopdouche. Het bed was een boxspring en we hebben zalig geslapen. We hadden geen last van de drukke weg waar de B&B gelegen is want de kamer was goed geisoleerd. We hadden avond diner bijgeboekt en zaterdag is dit in hun restaurant les quatres saison in het centrum van Brugge. Dit restaurant is gelegen in Hotel Castillion en het eten was heel verzorgd en heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar. Het ontbijt was in de B&B en was ook verzorgd en vers met streekproducten uit Damme. We gaan zeker nog terug gaan want dit is pas genieten in de buurt van Brugge en met de avonddiner was dit echt top. Een minibar op de kamer ontbreekt maar we misten dat niet echt.

• 10De Gryse Marcel28-06-2011

Heerlijk B&B met wondermooie kamers

Het verblijf in Riche Terre was op en top in orde. Wij hebben er echt van genoten. De ruime prachtige kamers zijn van het hoogste niveau. Het ontbijt wordt geserveerd in de gezellige ontbijtruimte. Een dikke proficiat aan de uitbaters ; wij komen zeker terug !

• 10Johan Verberkmoes18-06-2011

Super, heerlijk verblijf in een vijf-sterren B&B

Super heerlijk verblijf ! Bijzonder mooie B&B, charmante, gezellige kamers. Prima ontbijt. Wij komen zeker terug.

Bed & Breakfast Riche Terre info

• AirconditioningNiet beschikbaar