Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Hoeve De Steenoven

• 9De Smedt J30-11-2015

We hadden de cosy gekozen omwille van het bed . Leuk dat je de auto voor je deur kan parkeren . Was een klein kamertje maar wat heb je meer nodig , super leuke ervaring met slapen in een kast . Goede ontvangst door de dochter . Super ontbijt , met alles er op en er aan . We gaan zeker terug !

• 2Brenneke Marion29-01-2015

Oneerlijke praktijken !

Cosy room aan 60,- € voor 2 pers. gereserveerd en van eigenares op 7 december 2014 eveneens per mail bevestigd gekregen. Bij aankomst werden wij zonder verdere uitleg in een andere kamer geplaatst en toen wij op 27 januari 2015 uitchecken en betalen, was het ineens 70,- € omdat wij een andere kamer hadden gekregen. Wij hebben daar niet achter gevraagd en de Cosy room was ook niet bezet want de sleutel stak van buiten op deur. Omdat wij ons voor 10,- € niet wilden laten kennen, ter plaatse niet gediscussieerd, maar toch een zielige manier om zich buiten het seizoen op kosten van de klanten te verrijken. Wij komen hier niet meer !!!

• 9martine en roel11-07-2014

Aanrader

B and B gelegen vlak naast de Damse vaart, vriendelijk onthaal, gezellige rondleiding, nette kamer, komplete badkamer, koffieservice (gratis in de ontbijtruimte). s'Morgens een ontbijt om U tegen te zeggen. Het zelf gebakken brood in fantastisch lekker. Grote keuze in toespijs en drank. Komen zeker terug. Geert en Ingrit doe zo verder.

• 3Vdp26-10-2013

Teleurstellende ervaring!

• ontbijt, hoewel je er wel moet tegen kunnen dat er een hond rondloopt in de ontbijtruimte.
    • onthaal ok, maar geen uitleg over speelkamer, biljart, frêle WiFi - hoewel we wel kinderen bijhadden
    • de netheid van de kamers was ronduit erg: muffe kamer (al onze kleding had achteraf een muffe geur), veel stof, schimmel en bovenop pissebedden in bed! Spijtig dat ze zo'n mooie BB op een mooie locatie zo verwaarlozen betreffende netheid en hygiene! Absoluut geen aanrader. We zijn dan ook al na 1 nacht vertrokken.
  • 9Evy24-06-2013

Leuke en gezellige B&B!

Toffe B&B met heel leuke/gezellige ingerichte kamers! Kamer was ietwat klein, maar wij sliepen er enkel omdat we huwelijk in de buurt hadden. Alles was proper! Ontbijt was dik in orde! Voldoende keuze. Uitbaters waren zeer vriendelijk. Ideaal geleden langs de Damse Vaart (voor fietsers)! Zeker nog eens de moeite om langs te gaan!

• 0verhoeven08-04-2012

zeer zeer rustig

wij waren hier in april. zeer rustig, zeer kindvriendelijk de verwarming in de kamer/badkamer neemt een beetje tijd. ontbijt : een 4 ster htl Een volwaardig alternatief voor Brugge

• 10gert09-03-2012

super verblijf gehad!!

onze 2 dochters hebben zich ongeloofelijk goed geamuseerd, wilden direct nog langer blijven. we komen zeker terug, maar dan eens in de zomer Top, doe zo voort

• 10VDB NV23-08-2011

Gezelligheid troef en superdeluxe ontbijt!

Vrij sobere maar zeer stijlvol ingerichte kamers, luxueus beddengoed en goede matrassen, alleen een beetje te weinig licht (zowel daglicht als kunstlicht). Fantastisch uitgebreid ontbijt met heerlijk zelfgebakken brood en een nooit geziene variatie aan kleine hapjes (eigenlijk kan je het een 'brunch' noemen). Ligging: vlak aan de damse vaart en ideaal als uitvalsbasis voor een fietstocht in de omgeving (bv. Brugge) of naar de Belgische kust. De 'Family Room' ligt vlak aan de straat, maar gelukkig is er niet al te veel verkeer.

• 10willy16-08-2011

Hoeve langs het beroemde kanaal ! Pure nostalgie !

Bed & Breakfast Hoeve de Steenoven in Damme-Sijsele is een prachtige locatie om Damme en/of Brugge te gaan bezoeken. Wij waren er in de winter om naar de ganzen te komen kijken en namen de cosy-room, wat ons de gelegenheid gaf in een echte alkaaf (beddenbak) te slapen. De hele hoeve straalt rust en gemoedelijkheid uit en is met smaak ingericht. Het ontbijt 's morgens is uiterst verzorgd en het onthaal door de eigenaars persoonlijk en vriendelijk.

Bed & Breakfast Hoeve De Steenoven info

Het complex