Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

48 Reviews over Yasmine

• 10Heidi van der Starre15-08-2017

Sfeervolle locatie!

Ontzettend lief en gastvrij ontvangen, of we bij familie op bezoek kwamen! Niets is te veel voor de gastvrouw. Heerlijk ontbijt, kortom; voor herhaling vatbaar!!

• 10EllenP11-12-2016

Super ontvangst en een heel fijn verblijf !!

Zéér vriendelijk, warm onthaal !! We voelden ons al direct thuis ! Aangename en propere familiekamer .... met in de badkamer een regendouche met muziek : dat is genieten ! Na een heerlijk nachtje (Zonnebloemkamer) slapen in het bed op de open mezzanine was het tijd voor het "koninklijk" ontbijt” .... alles was aanwezig: van heerlijk zelfgemaakt brood tot pannenkoeken, gerookte zalm, ei, kaas & hesp, koffie, thee, fruit, yoghurt ... niets kwamen we tekort !! Ook de ligging van de B&B is perfect, overal dicht bij ... een echte aanrader !! Wij gaan zeker nog eens terug !! "

Superbedankt voor alles, het was echt genieten bij jullie !! Dikke merci Albina en Yasmine !

• 10Chantal20-01-2016

Geweldig!

Wat is dit een leuke B&B zeg! De ligging is midden in het centrum dus je hebt alles op loopafstand. De kamers zijn gaaf ingericht en het heeft wel een romantische uitstraling. Maar voor een gezin met kinderen is dit ook een prima verblijf. Buiten het feit dat Brugge een superleuke stad is om naar toe te gaan en om te bezichtigen (je kan hier ook leuk shoppen hoor) maar deze B&B was toch wel een leuke verassing. De host is ook echt heel aardig en behulpzaam, een geweldige vrouw. Zeker een aanrader om hier te verblijven als je naar Brugge gaat of op doorreis bent. Wij willen hier zeker nog een keer verblijven als wij naar Brugge gaan.

• 10Monique v.d. Heuvel22-02-2015

In 1 woord fantastisch!

Wij zijn dit weekend naar Brugge geweest en hebben mogen verblijven in dit fantastische B&B.

Allereerst is het onthaal fantastisch. Je voelt je gelijk volkomen welkom en dat is ook gebleken. Niets is te gek en alles (binnen de perken dan toch) is mogelijk!

Het ontbijt is ook voortreffelijk. Je zit net buiten de drukte, maar alles binnen 5 a 10 minuten lopen! Een absolute aanrader!!!!!!

• 10Dirk Gijs10-06-2014

Buitengewoon fantastische B&B, echt een aanrader

Een supervriendelijke gastvrouw die je verwend en altijd bereid is om een babbeltje te slaan. Ze runt haar B&B met veel passie en kennis. De kamer was gezellig en zeer netjes met eigen badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt met eigengebakken broden. alles was tot in de puntjes verzorgd. De B&B is centraal gelegen voor de vele bezienswaardigheden. Een aanrader om het prachtige Brugge te ontdekken.

• 10Gerda & Romain Vos-Aerts01-05-2014

"Super" op alle gebied.

Vriendelijk Onthaal - weg van de drukte en toch dichtbij alles -vlot bereikbaar vanaf de ring - mooie B&B:ruime,mooie,zalige kamers - Geweldig Ontbijt -Zeer volledige uitleg : zowel Historisch als Culinair- Albina altijd paraat om U tips te geven over alles en nog wat. Wie hier niet gelukkig is gaat dit nergens zijn.En wat voor een Artistieke dochter Yasmine! Zalige Kunst om naar te kijken. Albina & Yasmine wij zijn met de dochters al aan het plannen om terug te komen. B&B die steevast in de Belgische B& B top vijf moet blijven.

• 10Desiree23-12-2013

Fantastisch weekendje weg

Na een drukke mailwisseling zeer warm met een dikke knuffel ontvangen door Albina. Met tips over bezienswaardigheden en restaurants, een stadsgids om te lenen was niets haar te veel. Vlak bij het centrum (alles op 5 min loopafstand) gelegen net buiten alle drukte. Dit mooie historische pand voldeed aan al onze verwachtingen na het lezen van de reviews, wij hadden kamer de woestijnroos. Kamer is sfeervol en alles is zeer schoon en prima onderhouden.

s'Morgens gewekt worden door de geur van zalig versgebakken brood en croissants, ruim voldoende keuze aan kaas, vleeswaren en ontbijtgranen zelfs zalm en fruit met yoghurt zijn aanwezig. Voor ieder wat wils.

Voor iedereen die een weekendje wil genieten van het prachtige Brugge is B&B Yasmine van uitbaatster Albina zeker een aanrader. Albina wij komen zeker nog eens terug

• 10i.renaud24-08-2013

Sfeervolle B&B,geweldige gastvrouw,

De B & B ligt vlak bij de Markt, hartje Brugge.Garage kan erbij gehuurd,de gastvrouw helpt zo nodig met inparkeren !!,De kamers zijn sfeervol en ruim,kk,thee en koffie aanwezig.Heerlijke bedden.Heel uitgebreid ontbijt met eigengebakken speltbrood!! Fantastische gastvrouw,zeer behulpzaam. Aan de voorzijde kamers aan drukke straat,ramen dicht 's nachts, er is ventilatie.Achterzijde rustig.Lift aanwezig!! Gezellige straat.

ruim, k.k en thee en koffie nwezig.heerlijke bedden en zeer uitgebreid ontbijt.

• 10Marion29-05-2013

SUPER!

Kunnen ons alleen maar bij de anderen aansluiten. Warm onthaal,proper,lekker en goed ontbijt, heel vriendelijk een echte aanrader voor als jenaar Brugge gaat!

• 10Fam. Cuppens20-05-2013

Een super B & B

Wij verbleven in B & B Yasmine in het weekend van 10-12 mei 2013. Wij werden heel hartelijk onthaald door de gastvrouw. Heel het weekend lang heeft zij haar uiterste best gedaan om het ons naar onze zin te maken. Het ontbijtbuffet was overheerlijk. Iedere ochtend kwam de geur van versgebakken brood en croissants ons in de kamer tegemoet. De kamers zijn zeer proper, mooi en ruim. Een absolute aanrader voor een weekendje Brugge!

Bed & Breakfast Yasmine info

Het complex