Géén boekingskosten

Hotel Walburg

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Walburg voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 9 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 9 reviews

• Airconditioning

9 Reviews over Walburg

• 10Familie Smans - Van den Broeck14-04-2012

Aanrader als je Brugge "echt" wil beleven !!!

Prachtig gelegen pand. Vriendelijke ontvangst. Ideaal gelegen tussen "De Karmeliet" (op 200 meter) en het historisch centrum (300 meter). Een echte aanrader voor mensen die houden van authenticiteit. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

• 10Nico03-09-2010

Prachtig

We zijn voor een weekend naar Brugge getrokken. Hotel heeft ongelofelijk stijlsfeer. Kamers zijn heel ruim. Alles is er rustig. Ontbijt copieus. Heel vriendelijke mensen. We voelden er ons onmiddellijk thuis.

• 9Rene29-01-2010

Aanrader!!!

Fantastisch hotel. Mooie grote kamer en badkamer. Vriendelijk personeel en goede service. Ontbijt had ik weinig over te klagen. Het hotel ligt op een 5 minuutjes wandelen van het centrum. Enige kleine nadeel is het ontbreken van eigen parkeergelegenheid, maar dat moet je gewoon accepteren als je naar een stad als Brugge gaat.

• 10Frans-Karel Van Steenbergen12-11-2008

Prachtig!

Een hotel om terug te komen!Heel vriendelijke ontvangst,mooie,ruime kamer met prachtige badkamer.Overal klassieke achtergrondmuziek.Dit hotel ademt een zekere "grandeur" uit!Het ontbijtbuffet is uiterst verzorgd.Bij onze volgende uitstap naar Brugge prefereren wij in ieder geval terug dit hotel.

• 10Erwin24-10-2007

Momenteel vanuit het hotel (wifi) de beoordeling aan het schrijven! Wij sluiten ons aan bij het oordeel van de andere schrijvers : erg chique, goed verzorgd. Het hele hotel ademt de stijl van weleer, inclusief muziek (opera etc) Wil je Brugge? Dan wil je Walburg. Wij zijn om in ieder geval. Ik ga nu genieten van mijn laatste nachtrust in het Walburg. Zelfs dat is genieten!

• 9Fam. Keunen13-08-2007

Zeer mooi en luxe hotel met sfeervolle inrichting. De kamer was groot en mooie ruime badkamer. Het ontvangst was vriendelijk en persoonlijk. Het hotel en de kamer zelf was netjes verzorgd en schoon. Het ontbijt was goed. Ligging t.o.v centrum was erg gunstig, jammer dat er geen parkeergelegenheid is bij hotel zelf. Wij zijn er zeer tevreden over, een echte aanrader!!

• 9Angelique16-09-2006

Top hotel, luxe en chique, precies aan de rand van het drukke centrum, in een zij-straat. Ontvangst door de eigenaresse, heel vriendelijk. Mooie ruime kamer. Er is echter geen parkeergelegenheid, na het uitladen van de bagage moet je naar een parkeergarage in de buurt, maar omdat je in Brugge toch alles te voet doet is dat eigenlijk geen probleem. Voor ons wordt dit het vaste adres in Brugge.

• 9Frans en Jet29-07-2006

Stijlvol ingericht Hotel, zeer mooi van binnen en erg grote kamers.Goed onbijt en uitstekende ligging t.o.v het centrum.Ook en extra bed voor de kleine was geen probleem.

• 9A. Munier14-06-2005

zeer verzorgd en luxe hotel. Ligging achter de Markt wat perfect is.Mooi verzorgd en klassiek.Ambiance perfect. Goede service en bediening. Mooi ruime kamers en zeer goede badkamer (marmer)

Hotel Walburg info

Het complex