Bed and Breakfast Verdi

Bed and Breakfast Verdi

9.8Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Verdi?

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Verdi

• 2019
    10Suzan Wolters26-08-2019

Fantastisch!

Perfecte locatie midden in het centrum van Brugge!

Zakelijk gereisd in augustus 2019

• Oude reviews

9Nietje14-08-2017

Mooie b en b. Op een geweldige locatie.

De kamer (macbeth) was netjes en schoon. Leuke sfeer, mooi behang en leuk aangekleed. Erg mooie badkamer. De kamer lag aan de overkant in een ander gebouw. De ligging was perfect. Heel dicht bij de markt (1 min lopen). Het ontbijt was prima. Werd đeels aan tafel gebracht. De service was heel goed. De auto werd netjes geparkeerd en weer opgehaald voor ons bij vertrek.

Er kunnen ook altijd wat dingen beter, in dit geval; De bedden waren best hard, en wij zijn gewend aan best stevige /harde matrassen. De bedden kraakten behoorlijk. De kast, het bed en bureau waren in een licht beuken stijl die helemaal niet bij de kamer pastte.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Jur&Nelke10-05-2017

Genoten van Brugge met zijn gastvrijheid

De ligging van Verdi is super, om het hoekje van de markt ! Heerlijk ontvangst van de gastheer en zijn vrouw. Je auto wordt geparkeerd op privé plaats (€ 14,= ) Wij verbleven in kamer Aida ( op zolder ) maar te leuk voor woorden. Brugge is heerlijk ontspannend. Tip... reserveer een tafeltje voor de zaterdagavond, de lekkerste restaurantjes zijn gereserveerd.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Bergers22-10-2014

Heerlijk!

Net terug van een paar dagen Brugge. B&b Verdi ligt direct in het centrum , een zijstraat van de markt. Onze kamer was erg groot, met een aparte badkamer (tegen betaling event. jacuzzi ) en toilet. Het ontbijt was ruim voldoende met een verse smoothie, een kannetje thee/koffie , diverse broodjes met beleg, muesli, cornflakes , vers fruit en gebak.(!) De eigenaren, een echtpaar, zijn zeer vriendelijk,lopen zelfs mee naar de om de hoek liggende parkeergarage,(parkeren in prive garage 14 euro per dag) ,kortom, wij zijn zeer te spreken over deze b&b !! Als we nog een keer in Brugge zijn, komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Jocelyn en Remko01-04-2013

Toplocatie, mooie kamer en bijzonder goede service

Bij het boeken in het paasweekend stuitten wij op slechts enkele beschikbare overnachtingsgelegenheden. Verdi geboekt en op basis van de recensies zijn we enkel voor de locatie gegaan. Van de B & B verwachtten wij niet al te veel. Tot onze grote verbazing en genoegen was Verdi vlak voor onze aankomst geheel verbouwd. Je zit net even om de hoek bij de Vlamingstraat 5. Naast de Grote Markt en perfect als uitvalsbasis voor alle bezienswaardigheden in Brugge zonder dat de vermoeidheid in je benen schiet. De kamer was perfect. Gloednieuw met bewaarde elementen zoals het balkenplafond en de haard, heerlijke grote badkamer en van alle gemakken voorzien alleen een minibar mist maar genoeg leuke horecagelegenheden om een drankje te doen op loopafstand. Bijzonder gastvrij zowel bij ontvangst als ontbijt etc. Ontbijt niet zeer uitgebreid maar wel alles vers met versgeperste jus d'orange. Een absolute aanrader voor diegene die Brugge bezoekt.

Gereisd met partner in maart 2013

Bed and Breakfast Verdi info