Géén boekingskosten

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

3 Reviews over Van Eyck

• 8SK30-01-2019

Basic kamer, maar geweldige locatie!!

Top locatie!! Basic hotel wel, maar voor een stedentrip heb je niet meer nodig. Je bent de hele dag buiten, wij in ieder geval wel. Het lag midden in 't centrum en dat was echt zo fijn. In no-time was je overal. Ontbijt hadden we er niet bij, maar dat was alleen omdat we vinden dat er te veel leuke en hippe ontbijttentjes in de buurt waren. Maar ik zou 'm zeker aanraden als je ook kijkt naar alles in combinatie met de prijs.

• 8michel en denise14-06-2011

Fantastische locatie

Kamer was fatsoenlijk en schoon, maar oud. Had niet gedacht dat er nog zoveel verkeer zou langskomen in dit afgelegen straatje. Locatie is geweldig. Hoekje om en je staat op de markt van Brugge met alle terrasjes en mooie gebouwen. Ontbijt vonden we zeer uitgebreid voor een 2 sterren hotel. Eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is zeer de moeite waard. Aanrader.

• 8Marian02-08-2010

prachtig hotel zeker voor herhaling vatbaar.

We zijn een weekje in Hotel van Eyck geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. je zat kort bij het centrum en je had heel veel winkels (als je van winkelen houd) Je kreeg een plattegrond van het centrum van Brugge zodat je niet kon verdwalen en daar hebben we goed gebruik van genomen. Het is echt een aanrader !!! De gastvrouw was erg vriendelijk en was geinteresseerd. Je had veel dingen te doen in de omgeving, en je had museums op loopafstand.

Hotel Van Eyck info

• RestaurantsBeschikbaar (1)