Géén boekingskosten

Value Stay Brugge

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Value Stay Brugge voor je op een rij gezet:

3.5OnvoldoendeScore uit 21 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.5OnvoldoendeScore uit 21 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

21 Reviews over Value Stay Brugge

• 3Jacqueline28-05-2022

Nooit meer

Prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht. Nog nooit zoveel geld betaald (190 euro) voor 1 nacht in zo’n slecht hotel. Kamer klein en gedateerd en niet schoon. Enige pluspunt dat het dicht bij brugge centrum is.

• 5Johan van der Meer26-01-2017

Zeer matig hotel

Geen restaurant of bar aanwezig, na n dag hard werken,heb je wel trek en dorst, maar nee je moest de deur uit voor je hongerige maag, bed kraakte aan alle kanten.

• 4H.13-05-2013

Niet meer

Hotel ligt op zich redelijk gunstig, wel aan redelijk drukke weg. Maar ligt eraan aan welke kant je zit.

Kamers echt niet schoon, lange zwarte haren in de badkamer, grond smerig. Zeer slecht onderhouden ook de buitenkant van het hotel. maar 1 stopcontact op de hele kamer. Zeer gehorig. Ontbijt geen gebruik van gemaakt nadat ik bij de 'receptie' van het toilet gebruikt maakte. Smerige toiletten. Op dat moment gegeten en gedronken.... Bedden liggen wel prima

Betaal in ieder geval niet het volle pond want dat is het niet waard. Hotelpersoneel op zich vriendelijk.

• 6Ada05-05-2013

Uitvalsbasis voor een paar dagen Brugge

Over de prijs kan ik niks zeggen, wij boekten via veiling. We zochten dan ook alleen een plek om te overnachten in de buurt van Brugge. Voordelen: ruime parking en je bent in 10 minuten met de auto in Brugge én met 10 minuten weer op de snelweg. Nadelen: kamers zijn héél erg simpel, wel schoon en netjes, maar geen enkele luxe. Ontbijtbuffet is matig voor de 11,50 die je ervoor betaalt, nescafé i.p.v. echte koffie, keiharde/steenkoude eieren...

• 5yolanda_418-03-2013

alleen om te slapen en te douchen

Ok als je er alleen komt om te douchen en te slapen. Kamer erg klein, niet overdreven schoon of vies, slechts 1 stopcontact beschikbaar, wifi werkt goed. Ontbijt ok. Handig is de bushalte voor de deur die je naar het station (centrum) van Brugge brengt. Eerder motel dan hotel. Voor ons niet nog eens.

• 5Sweetnina20-01-2013

Eenmalig, nooit meer!

De kamer was stoffig. Heel erg vies, ze hebben ons gewoon daarin gestopt zonder vantevoren schoon te maken. Nooit meer, 2 nachten waren te veel.

• 6Richelle06-01-2013

Voor ons niet weer

Onze kamer was niet schoon!veel stof en met huizen van spinnen vond ik het niet voor herhaling vatbaar! De ligging was goed! Daarnaast is het ook erg gehorig! Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt!

• 7mirjam12-12-2012

meer motel voor spot prijs geboekt..

Ik ken deze hotel van buitenkant omdat Eurolines er langs reed. Helaas lag het hotel net aan ander kant van centrum. Dat we geen zin hadden om na hotel nog terug te lopen naar de kerstmarkt in stromende regen. Hotel verder vond ik redelijk uit zien. Ingang van receptie was alleen moeilijk te vinden die zat in restaurant. Verder zat dus hotel bij bij gebouw. Als galerij. Galerij mag wel opknap beurt krijgen. Hotel kamer zelf vond ik netjes . Ik had alleen liever vloerbedekking dan laminaat. Verder had hotel thee zetje, bad, bureau . Bad vond ik aan kleine kant.Wij hadden als stel 2 lossen bedden. Dit zal te maken dat wij aanbieding hadden. Wij hadden kamer voor 30 euro. De bedden lagen overigens heerlijk. Van ontbijt geen gebruik gemaakt. Tot slot is dit van hotelgroep Louvre. Laatste keer in Parijs zaten wij ook in hotel keten Louvre. En dit zat ook net buiten centrum. Kennelijk is Louvre daar opgericht.Die zitten altijd buiten centrum.

• 7ikke_111-11-2012

goed hotel

Al was het gehorig ( verbindings deur met andere kamer ) en was de kamer zelf niet al te goed schoongemaakt is het ons toch goed bevallen. Op fietsafstand van centrum.Heerlijk bed en erg goed verzorgd ontbijt. Door klein halletje bij de voordeur was de kamer goed warm te houden. Kijk eerst op google maps waar het ligt, met behulp van tom tom makkelijk te vinden.

• 6Peter Boshouwers12-05-2012

Mooit meer

Ligging is te doen 4 km van Brugge Parkeren bij hotel Ontvangst kon vriendelijker Kamer is proper Waterkoker aanwezig Dakraam kon niet open Airco was niet te regelen deze was stuk Rumoerig op de gang

Hotel Value Stay Brugge info

Het complex