Géén boekingskosten

7.6GoedScore uit 16 reviews

• Sportfaciliteiten

16 Reviews over Ter Reien

• 1Familie22-05-2017

Een kleine kamer 207/ oude badkamer!

Bed was goed, kamer heel erg klein.

• 7sd-120724-08-2013

Simpel / prima

Kamers schoon en simpel. Douche/toilet in soort cabine, krap maar te doen. Ontbijt was karig. Fruit uit blik, oude croissantjes en verder weinig keus. Maar voor de prijs van 60 euro per nacht kan je ook niet alles hebben ;) de koffie was top! Personeel heel vriendelijk. Voor de wifi moet je betalen(belachelijk) , de code is: h2009 . De ligging is top en uitzicht vanaf de kamer op de grachtjes is erg mooi met groot raam! Als je niet zo kieskeurig bent is dit een prima hotel ! En als je via de website van het hotel boekt ontvang je een doosje belgische bonbons op je kamer.

• 8Marjolein22-04-2013

Eenvoudig maar schoon, goed betaalbaar!

Ligt op minder dan 5 minuten lopen van de markt. Tegenover hotel zijn leuke terrassen aan het water. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Bij veel kamers is er een soort badkamercabine. Erg eenvoudig dus, maar er zijn ook genoeg kamers met een normale badkamer. Ontbijt was erg goed verzorgd, vers brood, ham, kaas, spek, gekookt ei en zoet beleg en pannenkoeken. Ook fruit uit blik en yoghurt. Service was goed, er werd met ons meegedacht, wij waren met 50 man en dan is het fijn dat de hotelleiding meegaand is. Flatscreen met 20 zenders waarvan een groot deel in het Nederlands. Parkeergarages binnen vijf minuten lopen. Voor het hotel is ruimte om even je auto neer te zetten en je spullen uit te laden. Al met al als je niet te veel wilt betalen, in het centrum wilt zitten en schoon maar eenvoudig wilt verblijven, dan is dit een aanrader.

• 7Dorien22-11-2012

Goed voor enkele dagen

Wij zijn hier één nacht verbleven. De ligging is goed, dicht bij de markt en enkele bekende bezienswaardigheden. De bediening, daar hebben wij niet veel van gemerkt. Wij zijn aangekomen, moesten aanbellen en dan kwam er iemand van buitenaf. Hij gaf ons de sleutel, korte uitleg van waar onze kamer was en hij was weer weg. 's Ochtends ging ik dan iemand zoeken om het flesje van onze dochter op te warmen, niemand te vinden. Het ontbijt stond klaar, maar in de ontbijtzaal/keuken was niemand. Ook bij de receptie nog niemand te zien, die ging pas om 8u30 open. Wel gek voor een hotel waar toch redelijk wat gasten verbleven. Wij hadden een comfort kamer, deze was goed voor een citytrip en ook groot genoeg om een babybedje bij te zetten. De kamer was wel heel ordelijk en proper. Het ontbijt was niet héél uitgebreid, maar toch had je voldoende keuze (koude/warme dranken, verschillende broodjes, beleg, eieren, ontbijtgranen..). We waren tevreden en zouden we voor enkele nachten zeker teruggaan

• 9Matthijs05-09-2012

Leuk hotel voor een paar nachten

De ligging en omgeving van het hotel is meer dan prima. Op loopafstand (enkele minuten) van het midden van Brugge. Kamers zijn niet heel groot maar de ruimte is goed benut, ook was alles heel schoon. Badkamer/toilet combinatie moet je je niet teveel van voorstellen en is wat krap maar voor enkele dagen prima te doen. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar prima van kwaliteit, net als de ontbijt ruimte.

• 8peterenrenee22-06-2011

Prima plek... voor een paar dagen/weekend

Dit hotel heeft diverse soorten kamers en bij de reservering weet je van te voren dus niet wat je krijgt. Zo kregen wij kamer 12 en onze vrienden kamer 4. Deze laatste kamer was erg ruim zo ook de badkamer, slechts het water van de douche liep langzaam weg omdat de kamer t.o.v. het omringende grachtenwater laag ligt. Kamer 12 lag prima aan de gracht maar zoals al vaak gezegd en geschreven met een te kleine badkamer waarin ik mijn niet al te kleine "k.nt" niet kaon keren... Medewerkers zijn vriendelijk, de kamer is schoon, het bed goed, het ontbijt uitstekend, er is internet dus al met al prima uitvalspunt voor een bezoek aan deze mooie stad.

• 8Juliette Blokhuis23-11-2009

Leuk Hotel aan de rand van de binnenstad

Hotel Reien een leuk en vriendelijk hotel aan de rand van de binnenstad. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. De kamers waren goed en netjes. Alleen de douche erg klein. Stilstaan en je af laten spoelen meer ruimte was er niet. Het ontbijt is voldoende wel verzorgd had iets uitgebreider gekunt. Voor een paar nachten een hotel om goed te verblijven.!

• 8Ellen(de)21-08-2009

Zo in het centrum

Hotel heeft wel wat trapjes. Onze kamer lag aan een zijstraat met straat-geluiden. Dit waren wij niet gewend. Verder is het een prima hotel. We hadden een grote badkamer. Slaapkamer goed. Bedden goed. Ventilator aanwezig. Leuke terrasjes tegenover hotel. Ook goed om te eten. Even verderop in het centrum is uiteraard keus genoeg. Aanrader: rondvaart!

• 9anke06-05-2009

Geweldig leuke kamer

Wij zaten in het theehuisje, ook wel de "honeymoonsuite" genoemd. Erg leuk en knus. Als we onze tuindeuren open gooiden keken we uit over de rei. Bed was wel aan de zachte kant en de badkamer van deze kamer was ruim en nog belangrijker, schoon. De ligging is ook perfect. Tegenover het hotel heb je aantal terasjes waar je heerlijk wat kunt eten en drinken.

• 8Marije24-06-2008

Ter Reien is een erg fijn hotel, dat op loopafstand van de Grote Markt ligt. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn niet groot, maar schoon. De bedden waren ook in orde. Ontbijt was prima. Als we nog eens in Brugge zijn, komen we hier zeker terug!

Hotel Ter Reien info

Het complex