Géén boekingskosten

8.1FantastischScore uit 40 reviews

40 Reviews over Ter Brughe

• 7P.T.16-08-2018

Prima voor een nacht.

We kwamen net in een dienstwissel aan bij de receptie..het leek alsfo wij er niet waren en de dienstoverdracht ging door terwijl medewerker op de pc keek. Jammer, kon wat ons betrfet klantvriendelijker. Fijn dat we de auto konden parkeren in (krappe) prive parkeergarage. Kamer was verder prima in orde.

Ontbijt prima kon beter aangevuld worden, broodjes werden niet meer aangevuld. Volgens mij liep de medewerker zich de benen onder haar lijf uit om het geregeld te krijgen. Tafels werden niet afgeruimd door tijdgebrek,jammer..

• 7klaas simon koszeluk03-05-2016

een kort maar prettig verblijf

mijn verblijf in dit hotel was zeer aangenaam en prettig want het personeel is beleeft en correct maar ook is het er erg schoon de kamers vond ik mooi ingericht in de stijl van Brugge dus landelijk en dat is na mijn smaak als je iets nodig hebt kun je dit altijd vragen ze staan altijd voor je klaar. in de morgen is het ontbijt goed verzorgd en zeer uitgebreid als mede de prijs kwaliteit is ook niets om op aan te merken een ding wat mijn op viel in de badkamer lagen zelfs een tandenborstel en voor heren een scheerapparaat verpakt waar zie je dit nog een ding wat ik echter jammer vindt is dat je er niet warm kunt eten maar dat is dan ook het enige wat ik er op aan te merken heb voor mijn is hotel ter brughe het hotel als ik in Brugge ben

• 8Saskia Molenaar15-11-2015

Knus hotel

Prima hotel, schone kamers, lekker ontbijt

• 9Denise08-09-2015

Heel gezellig

We kwamen aan en we voelden meteen de gezellige sfeer. Heel oud en de kamer was echt fantastisch. We kregen een plattegrond van Brugge, en we hadden het nog even bij de receptie gevraagd dus we kwamen heel snel bij het centrum aan. Wat wel erg jammer was dat er niet verteld was dat het pasje in een houder moest naast de deur. Doordat we dit niet wisten en het pasje niet in de houder zat ging het licht ging hierdoor na 2 minuten weer uit, en als je dan op de wc zat was dat heel erg vervelend. Gelukkig waren we met zijn tweeën dus dan kon de ander hem weer aandoen. Het ontbijt was overigens heel erg lekker. Heel veel keuze en alles vers en lekker. Ook een hele leuke ouderwetse plek om te eten. Het was wel heel klein en dicht op elkaar. Het was alleen wel een beetje vervelend dat je een autokaart in je auto moest leggen en elk paar uur moest veranderen. Als je dan langer dan een bepaald uur weg wou dan moest je zowieso weer terug komen om de parkeerkaart te veranderen.

• 10Silvia8829-07-2014

Geweldig hotel.

Hier een geweldig verblijf gehad. Eerste nacht een overboeking maar prima opgelost door het hotel, ander hotel en vervoer er naartoe en alles op kosten van het hotel. De overige dagen ter compensatie een luxere kamer gekregen en het was fantastisch. Grote kamer mooie inrichting, minibar, grote badkamer met bad en een appart toilet. Ontbijt was super, koffie en thee aan tafel geserveerd en verder alles wat je hartje begeert op het buffet. Echt een top verblijf gehad.

• 9Jaco05-04-2014

Heerlijke uitvalsbasis om Brugge te ontdekken

Mooi om als je dan toch in Brugge bent ook ik een 16e eeuws gebouw te verblijven. Wij hadden een deluxe kamer, die heerlijk ruim was. De kamer ademt historie uit. Badkamer prima in orde. Goed ontbijtbuffet!

• 9Steefrn31-10-2013

gewelidg leuk hotel

Een leuk oud hotel. Vlakbij het centrum, maar niet midden in, dus ook geen drukke wegen langs het hotel. De kamers zijn oud, maar het is dan ook een heel oud pand. De inrichting doet middeleeuws aan maar met een modern tintje. Schone kamers, lekker bed. Wifi beschikbaar. Wel ontbijt geen diner mogelijk, maar in een stad als Brugge geen enkel probleem.

• 8elbu10-08-2012

Prima hotel gelegen om Brugge te voet te verkennen

Het hotel is centraal gelegen. Het hotel heeft standaardkamers deze zijn niet al te groot, de superior kamers zijn wel wat ruimer. Het hotel heeft ontbijtruimte waar een ontbijtbuffet staat. In de lobby van het hotel is een kleine bar. Het hotel ligt in een rustige buurt dus 's nachts heerlijk stil.

• 9r_dykers05-06-2012

Sfeervol hotel

Met vrienden een lang weekend verbleven. Sfeervol hotel dicht bij het centrum en toch rustig gelegen. Kleine kamers, maar goede bedden. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Nadeel: Douchen in smal bad zonder douchegordijn en douchehaak. Vloer wordt zeiknat. Ook een nadeel: steile trappen. Maar ja dat weet je als je in een oud gebouw verblijft. Heeft dus wel z'n charme. Parkeren in parkeergarage De Biekorf, 5 minuten lopen van hotel.

• 7fam. x18-05-2011

Romantisch hotel.. helaas wel harde bedden

Ontzettend leuk pand. Romantischer kan het bijna niet. Echter zijn de bedden wel aan de harde kant. Wij hadden beide na twee dagen echt rugpijn. Personeel is super vriendelijk. Ontbijt was voldoende. De kamer zelf zag er super uit...maar hadden ook iets extra's geboekt. Badkamer was mooi. Wel enkel een bad (zonder douche gordijn) dus even snel douchen zat er niet in.. nu vonden wij dat niet erg. Voor mensen die slecht ter been zijn zal ik dit hotel niet aanbevelen want het zijn wel heel wat trapjes naar boven. Locatie vonden wij super. Vijf minuten lopen en je bent op het plein. Verder ligt het hotel wel rustig en kan je gerust met open raam slapen. Parkeren is wel wat lastig maar dat is in heel Brugge. Neem een blauwe parkeerschijf mee.. maar je kan ze ook aan de balie kopen. (prima service) Al met al een prima hotel en als ze betere bedden zouden plaatsen een super hotel.

Hotel Ter Brughe info

• AirconditioningNiet beschikbaar