Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

13 Reviews over 't Zand

• 8jacques labots16-10-2016

fantastisch

Prima hotel met een mooie ligging direct bij het centrum en ideaal om Brugge te ontdekken. Wij hebben genoten van de stad, een mooie kamer en hele ruime badkamer. Netjes, schoon, elke dag schone handdoeken. s'Ochtends een heerlijk ontbijt met verse broodjes, jus, eieren met spek, Top. Een keer een 3 gangen (keuze) diner in het hotel bij het arrangement en ook dit was prima . Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor een ieder die Brugge wil bezoeken. Tip: kijk ook eens naar het arrangement wat het hotel zelf biedt. Dit is voordeliger dan via touroperator.

• 9Marco05-06-2016

Erg goede service

Het hotel heeft een erg goede ligging, je rijdt er met de auto makkelijk heen, maar je zit ook al gelijk aan de rand van het prachtige historische centrum. De service is buitengewoon, men kijkt hier niet alleen binnen de lijntjes, maar helpt en adviseert ook buiten deze lijntjes. De kamers zijn prima, maar er hing wel een onaangename geur op de gehele bovenverdieping. Desalniettemin een aanrader!

• 8raouldejong06-04-2015

Aanrader

Het hotel is super. Mooie lokatie ruime kamers en vriendelijke medewerkers aanrader! Gr fam de Jong

• 8Rob16-12-2014

Dicht bij centrum

Je loopt vanuit het hotel zo het historische centrum in, en je kunt onder het plein heel makkelijk en betaalbaar (8,70Euro voor 24 uur) parkeren. De standaardkamer is klein, net als het hotel zelf. De deluxe kamers zijn groter. Het ontbijt was prima. Aan de voorkant vh hotel kan het wat gehorig zijn. Het hotel raakt wat gedateerd en is toch een aanrader want zo dicht bij het centrum en makkelijk bereikbaar.

• 8marga15-03-2013

Klein en goed hotel

Hotel 't zand is een kleinschalig hotel. Het is gunstig gelegen, vanaf het hotel loop je gemakkelijk naar de markt en de andere centrale punten in Brugge. De kamer is niet heel groot, maar als je naar Brugge gaat zit je vast niet veel op je kamer (wij in ieder geval niet). Je wordt echt netjes geholpen, wij zijn gerold op onze vakantie en de receptioniste heeft ons echt perfect geholpen! Het ontbijt is simpel maar goed! Al met al een prima hotel voor een paar dagen Brugge!

• 0sipkje27-03-2012

Fijn hotel met goede lokatie

Hotel 't Zand heeft volgens ons een prima ligging aan een marktplein(markt op zaterdag) en bijna naast het concertgebouw. De parkeergarage ligt voor de deur (8.70 euro per 24 uur) en alle bezienswaardigheden kort bij. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen pas laat aan rond 23.00. We kregen netjes onze toegangskaart en konden naar onze kamer. We hadden betaald voor een standaardkamer, maar kregen een upgrade naar luxe kamer. Dit betekent dat wij aan de voorkant van het gebouw zaten en dus uitzicht hadden op de terassen en een marktplein. Dit zorgt wel voor veel rumoer, maar dat was voor ons prima(gezellig). De kamers zagen er licht netjes uit. De badkamer was ook netjes en modern, in tegenstelling tot andere hotels die ik op internet heb vergeleken. Het grote bekende marktplein was op ongeveer 5 minuten loopafstand. De eigenaar van het hotel raadde ons af op dat plein te eten want dat is duur en niet zo goed. Dus wij hebben in een van de leuke straatjes gegeten.

• 9werner en kaat19-06-2011

een echte aanrader

Mooi hotel - grote parking vlakbij - goed restaurant in hotel - mooie kleinere kamers met goede bedden - mooie propere badkamer - op 5 minuten wandelafstand van de historisch centrum - vriendelijke bediening

tip : prijzen op plein voor het hotel zijn beter koop dan de prijzen op de grote Markt

let op in de maand mei is er een grote kermis op het plein voor het hotel

• 8Fulko11-11-2010

mooi in het centrum

Parkeren voor de deur (parkeergarage) Heerlijk voor een weekendje weg!

• 8kikken02-12-2008

prima hotel

kamer was idd niet groot, maar goede matras.ontbijt was heerlijk met gebakken ei en spek en verse jus.kortom een aanrader.

• 9Dorien30-03-2008

Gezellig en sfeervol klein hotel, 20 kamers. Heel gastvrije en hartelijke eigenaars en personeel. Kamer niet al te groot maar heel schoon en netjes, modern ingericht, prima bedden, ruime badkamer. Prima ontbijt. Het eten in het gezellige restaurant was absoluut heerlijk! Wij hadden een arrangement met 3 en 4 gangen menu, wijn, koffie alles inbegrepen en allemaal even lekker. Goede en persoonlijke bediening. Echt een aanrader!

Hotel 't Zand info

Het complex