Bed and Breakfast 't Wit Huys Brugge

Bed and Breakfast 't Wit Huys Brugge

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°

We hebben een aantal aanbieders voor 't Wit Huys Brugge voor je op een rij gezet:

7 reviews over Bed and Breakfast 't Wit Huys Brugge in het Nederlands

Nooit weer

Karen
3-11-2015

prijs-kwaliteit verhouding scheef. Wc blijft lopen. Na elke keer doortrekken moet je op de muur rammen. Hele nacht niet geslapen door lege batterij in brandalarm. Verder ziek geworden van het water. Kwam geel bruinig water uit de kraan. De eigenaresse hoort je aan maar roept vooral dat er niks aan de hand is. Heel slecht. Cash afrekenen, geen factuur. Moet je zelf achteraan. Geen fijn gevoel aan overgehouden.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige, romantische uitvalsbasis voor Brugge

Saskia
15-5-2012

Een schitterd, zeer verzorgd en zeer vriendelijk B&B. De kamers en de inrichting zijn zeer mooi en romantisch. De eigenaresse, Katrien, is zeer, zeer vriendelijk. De kamers zijn zeer schoon, elke dag schone handdoeken. Het ontbijt is zeer goed verzorgd, met een persoonlijke touch.

Een ideale plek om tot rust te komen en te genieten van al het moois. Tevens een prima uitvalsbasis om het mooie Brugge te verkennen!

Gereisd Met partner in mei 2012

Net een sprookje

Classen
30-7-2011

We hebben hier na ons huwelijk 4 dagen doorgebracht en hebben hier een super tijd gehad!!!! De eigenaresse zorgde voor een persoonlijk ontvangst en gaf ons leuke tips over wat er in de omgeving te doen was. De eerste 3 dagen waren er geen andere gasten dus we hadden de B&B heerlijk voor onszelf. Tijdens het vorstelijk ontbijt voelden we ons net een prins en een prinses. We mochten de fietsen van de B&B gebruiken. Ideaal om in het centrum van Brugge te komen. De romantische kamer was sfeervol ingericht, heerlijk bad en een fijn tweepersoonsbed! Als het kon had het van ons een 10+ gekregen. Echt een aanrader!!!

Gereisd Met partner in juni 2010

Geweldig

Danielle
6-4-2011

Wat een bijzonder sfeervol B en B. De inrichting is erg mooi, tot in de details. Schoon, fris en romantisch. Rustige omgeving, vlakbij het centrum van Brugge. De afstand naar Brugge is prima te lopen, als je goed te been bent. Je kunt ook gratis fietsen lenen bij de eigenaars. Het ontvangst begon al super; gastvrij, vriendelijk en ontspannen. Ontbijt is goed verzorgd en lekker. Niet geschikt voor (jonge) kinderen.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!!!

Monica
12-4-2010

Wat een waanzinnig mooie smaakvolle plek om te logeren. Het is er rustig, romantisch en je voelt je er direct thuis. Een prachtig ingericht huis / kamer met een mooie tuin. Op de fiets sta je binnen 5 minuten in het centrum van Brugge. De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben prima tips voor een topverblijf in Brugge!

Gereisd Met partner in april 2010

Fantastische plek

Louise
3-5-2009

Eigenlijk te kort verbleven maar wat was het leuk. Klaas en Katrien zijn erg gastvrij, bij aankomst gewoon gezellig in de keuken aan de keukentafel koffie gedronken. De kamer (wij hadden de romantische kamer) in 1 woord geweldig. Ook het ontbijt was super, we konden zelfs kiezen hoe laat we wilden ontbijten, vers sap en zelfs een vers gekookt eitje. Kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in april 2009

2008

Fantastische plek!

Pat & Noor
24-11-2008

Zeer hoge mate van gastvrijheid. Mooie sfeeren in romantische landelijke wonen stijl! De kamers zijn zeer mooi en het ontbijt is helemaal top! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in november 2007

Bed and Breakfast info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Wit Huys Brugge in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Wit Huys Brugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.