Géén boekingskosten

Bed & Breakfast 't Walleke

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast 't Walleke voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 6 reviews

9FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

6 Reviews over 't Walleke

• 9Myrianne23-05-2017

Voelde me meteen welkom bij de spontane gastvrouw

Moderne B&B met lift; aparte keuken ruimte waar alles aanwezig is met mooi balkon waar je ook kunt zitten en een drankje kan nuttigen. De kamers zijn keurig en de bedden slapen prima. Ontbijt met heerlijke streekproducten en je mag van te voren aangeven hoe je je eitje 's morgens wil hebben. Gekookt hard/zacht of gebakken met spek. Je krijgt een plattegrond met een looproute zodat je alle bezienswaardigheden kan belopen met duidelijke uitleg door de lieve gastvrouw. Overigens is het overal betaald parkeren tegenwoordig maar de gastvrouw legt duidelijk uit waar je het beste kunt parkeren in de buurt. Ik kan niets dan goeds schrijven over deze B&B.

• 9Cécil30-07-2013

Aanrader! Zeker ook met een baby.

Wij sluiten ons helemaal aan bij de onderstaande beoordelingen. Ik wil nog wel toevoegen dat kamer 't Schrijverke erg geschikt is om te boeken met een baby. Je hebt dan 2 kamers met een tussendeur. Er is een babybedje en in de eetruimte is er op verzoek ook een kinderstoel. De gezamenlijke keuken is natuurlijk ook erg handig voor het eten van je baby. Voor ons was het een perfect weekendje Brugge met onze zoon van 7 maanden.

• 0Danneel04-11-2011

een aanrader

Heel leuke b&b, super ontvangst met veel toerisische informatie en leuke adresjes, lekker ontbijt! Lift, gebruik van de gemeenschappelijke keuken en gratis parkeren in de straat.

• 9Edith, Bianca, Milon, Kirsten, Els, Laska en Maaike01-09-2009

Bed and breakfast 't Walleke in Brugge is een prima plek om Brugge te ontdekken. Zeer gastvrije ontvangst door de gastvrouw en gastheer. Zeer moderne kamers met heerlijke douche. 's Ochtends een zeer uitgebreid ontbijt. Uitgebreide mogelijkheden om gezellig te borrelen op het balkon. Een echte aanrader!

• 9germain rega12-11-2008

aanrader

Heel hartelijke ontvangst door gastheer en vrouw.modern en strak interieur (nieuwbouw).Goede bedden met dito matrassen en kussens.lift aanwezig.lekker ontbijt met streekproducten.mogelijkheid tot zelf koken in de ruime keuken,ook microgolf aanwezig.gratis parking in de straat.tijdens de week en op zaterdag parkeerschijf verplicht,maar de gastvrouw verandert je parkeerschijf om de 4 uur.Echt een aanrader.

• 9Herren von Oranje19-08-2007

Zeer vriendelijke ontvangst door service gerichte eigenaresse. Schone kamers en een uitstekend ontbijt. Uit en toch thuis. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

• 9Ad van Alphen20-09-2006

Wij zijn uiterst vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en de kamer en de service waren boven verwachting. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien. De service ging zo ver dat we ook de fietsen mochten lenen na een dag lang slenteren door Brugge. Top

Bed & Breakfast 't Walleke info

Het complex