Géén boekingskosten

't Putje

BelgiëWest VlaanderenBrugge

6.4VoldoendeScore uit 69 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over 't Putje

• 1De Reus19-07-2019

Nooit meer boeken

Klant onvriendelijk hotel. Nooit meer. Geldklopperij

• 4Monique Rommerts06-04-2019

Sorry, maat ik zou wat anders zoeken.

Absoluut zeer vriendelijk personeel en goed ontbijtbuffet ( Let op, de eitjes moet je zelf koken in een frituurpan met water, maar dat kwamn ze pas vertellen toen mijn man al een gat in de schil en zijn rauwe ei al bijna op zijn broodje had) maar daar is dan ook alles mee gezegd. Zeer gedateerd, gehorig en zeer zachte bedden, maar dat laatste is natuurlijk persoonlijk. Zeker voor die prijs ondermaats!

• 7Jan08-02-2019

redelijk verblijf

Basic kamer, goed ontbijt in sfeervolle eetzaal, vriendelijk personeel.

• 3Van Mierlo14-01-2018

De naam zegt al genoeg!

Oud en versleten hotel die niet meer voldoet! In het hele pand hangt een put lucht en bij het navragen wordt er gewoon gezegd 'ja daar kunnen wij nou eenmaal niks aan doen'. Wij kregen de kamer op de bovenste etage en daar kun je alleen komen via een smalle trap. De kamer zag er op het eerste oog netjes uit maar de badkamer was een ramp! Schimmel in de douche en een overheersende put lucht. 's nachts wakker geworden van flinke jeuk waarvan ik niet wist waar het vandaan kwam, ik vermoed dat er iets in het beddengoed heeft gezeten. Ik zeg nooit meer hier heen!

• 3Gerdine14-11-2017

Pas op!

Op eerste gezicht net hotel. Niet luxe maar wel degelijk. Bleek wel erg verouderd en de vloerbedekking in de gang moest nog gelegd worden zodat ik met drie gasten met koffers en al in de gang moest wachten. Toen werd de putlucht die door het bad omhoog kwam met de dag erger (2 nachten verblijf) en ik ook nog eens bedwantsen in de kamer had waar te laconiek op werd gereageerd. Niet doen.

• 1Glennhenskens16-06-2017

Voor-oorlogs

Erg verouderd hotel. Aziatische eigenaar die alleen maar bezig is met het uitmelken van het hotel

• 9Marion02-06-2017

Heel goed!

Wij werden heel vriendelijk ontvangen en hadden twee prachtige kamers, precies zoals op het plaatje waarvan wij geboekt hadden. Het ontbijt was prima en er werd nog vers brood bijgehaald toen het bijna op was. De ligging is perfect, midden in de stad tegenover de parkeergarage. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad. Aan de buitenkant is het nu inderdaad een bouwput, de gemeente is bezig met een herinrichting van de omgeving. Het wordt heel mooi met een groot terras.

• 2Aart25-02-2017

Geen aanrader!

De omgeving bleek een bouwput en buitenkant van hotel is bouwvallig. Bij binnenkomst een putlucht (what's in a name), maar zeer vriendelijk ontvangen door Vlaamse receptioniste. Kamer was heel vies en zeer slecht onderhouden. Leek totaal niet op de foto's. Gelukkig kregen wij een andere nette kamer zonder bad, maar klein en slecht afgewerkt. Douche en wastafel waren niet afgescheiden van kamer(putlucht op de kamer). Je hoort de afvoer van de bovenburen duidelijk lopen. De lakens worden niet elke dag verschoond, wat je wel mag verwachten. Ontbijtbuffet was uitgebreid en goed gebruiken. De vriendelijkheid en gastvrijheid van de Vlaamse receptioniste maakte het verblijf nog enigszins positief. Het andere (aziatische) personeel praat nauwelijks Nederlands of Engels en is niet geïnteresseerd in de gasten. De kwaliteit van het hotel is slecht, zeker voor dit geld. Geen aanrader dus!

• 6Hans18-01-2017

Niet goed

Ligging was goed alleen de gehele omgeving om het hotel was opgebroken. Hotel is verouderd en er wordt niet al te veel aan gedaan. Het was er koud en de bediening was niet al te vriendelijk. Ontbijt is oké, maar kan beter. Koffie uit automaat, jus Orange uit een pak, eieren die er al langer tijd liggen. Kamers zijn goed, bed was erg goed maar badkamer was klein, douch werd met gordijn afgesloten. Geen succes en zeker niet omdat we het via touroperator hadden geboekt, die altijd aangeven dat ze de luxere hotels hebben.

• 7Marloes07-11-2016

Prima

Super ligging en erg vriendelijke eigenaar! Ontbijt was ruim voldoende! Kamer was schoon. In- en uitchecken ging prima!

Hotel 't Putje info

• AirconditioningBeschikbaar