Vakantiehuis 't Paviljoen

Vakantiehuis 't Paviljoensterster

8.5Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar 't Paviljoen?

8.5Fantastisch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis 't Paviljoen

• 8Martine Mortiers03-04-2009

een aangename vakantie

Dit vakantiehuisje ligt op een boogscheut van het prachtige Brugge. De eigenares was op het moment van ons verblijf niet aanwezig, maar we werden hartelijk onthaald door de vriendelijke en behulpzame zonen. Het huisje ligt in een mooie groene omgeving waar vele rustige wandelingen gemaakt kunnen worden. Het is erg proper en mooi ingericht. We hadden alles wat we nodig hadden. We hadden een aangenaam verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

• 9Paul Roheul03-04-2009

een echte aanrader!!!

De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam en kon ons veel tips geven. Het huisje is heel proper en gezellig. Het is er rustig en heel mooi gelegen. Het mooie centrum van Brugge ligt op fietsafstand. We hebben genoten van ons verblijf!

Gereisd in april 2009

0 tips over Vakantiehuis 't Paviljoen