Géén boekingskosten

8.6FantastischScore uit 5 reviews

5 Reviews over 't Keizershof

• 9TheoMirjam31-01-2016

Butgethotel nabij het centrum

Sinds 2014 nieuwe uitbaters, maar nog steeds goedkoop en nabij het centrum. Een simpel, maar schoon hotel, waar je na een dag de stad verkennen heerlijk kunt slapen in 1 van de 5 kleurrijke slaapkamers. Toilet en badkamer deel je met enkele kamers. Ontbijt vers, heerlijk en voldoende. Zeer goed restaurant en café naast het hotel.

• 9celina dupon02-10-2011

Goeie prijs kwaliteit!

Het is een klein familiehotel, met eenvoudige maar nette kamers. Gratis parking. Stefaan en Hilde werken onder het motto: "Spend a night, not a fortune!"

• 8celina dupon03-08-2011

Mooi en eerlijk aanbod

Ze bieden eenvoudige maar nette kamers aan. gratis parkeerplaats is een goeie troef!! Mooie buurt, dicht bij het station. Vriendelijk onthaal.

• 8supersuuzz17-04-2011

Geweldig budgethotel!

Het is een budgethotel, goedkoop en met gedeelde douche en wc op de verdieping. De lakens en handdoeken passen absoluut niet bij elkaar, de bedden liggen prima. De sevice is uitstekend! We kregen de sleutel mee en konden in en uit, en op de laatste dag konden we na het uitchecken onze tassen gewoon laten staan en kregen we een sleutel van de deur. De egenaar kwam zelfs nog achter ons aan omdat ik mijn tandenborstel in de kamer had laten liggen, dat vind je niet in de grote hoteketens! Zee persoonlijke service. Ontbijt was boven verwachting, verschillende soorten brood en beleg, thee, koffie, sap. Als met al een zeer prettig verblijf gehad, het is een budget hotel, dus verwacht geen uitgebreide luxe, maar het is schoon en de service is uitstekend. Ligt ook nog eens heel handig vlak bij het station je je loopt zo het oude centrum van Brugge in.

• 9georges09-03-2011

Great place!

Hotel Keizershof in Bruges is a good spot if you just want to spend a night and not a fortune!

Hotel 't Keizershof info

Het complex