Géén boekingskosten

• 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

4 Reviews over 't Gilliskoorhuisje

• 10Krijn02-04-2013

Zeer fijn vertoeven in prachtige Brugge

In het Gilliskoorhuisje is het zeer fijn vertoeven, midden in het prachtige Brugge. De eigenaar is erg gastvrij, het huisje is enorm schoon en vanuit het comfortabele huis wandel je door de mooiste straatjes van Brugge

• 10Marny23-03-2013

Een sfeervol thuis in een schitterende stad.

Al meerdere keren geweest en altijd weer zo sfeervol thuis in de prachtige stad Brugge. Op een schitterend plein en alles op loopafstand. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij.

• 8Sylvie07-03-2009

Erg gezellig en knus huisje!

We hebben het hier reuze naar ons zin gehad.Eigenaar was erg aardig en we kregen bij aankomst verse bloemen,een fles drank en koekjes.Er staat een grote snoeppot.De inrichting is erg gezellig,sommige spullen wat oud, maar verder alles prima.De slaapkamers zijn erg ruim en alles is netjes.De extra bedden/matrassen zitten onder de andere bedden verscholen.Ligging van het huis is erg gunstig.Op ongeveer 10 min.lopen van centrum.Erg rustige buurt,'s ochtends half 8 kerkklokken.De trap naar boven is erg steil.Fijn dat er een elektrische haard in zit.Vooral in winter erg fijn.Er ligt veel informatie en er zijn veel boekjes en spelletjes aanwezig.Genoeg pannen en servies.Gezellig stadstuintje.Wc-papier, afwasmiddel,zout,peper,poetsmiddelen e.d. aanwezig.Badkamer erg nieuw.Douche in bad.Twee wc's (een boven en een beneden).Kortom: wij waren super tevreden en we voelden ons meteen thuis!Leuk dat er en gastenboek in huisje ligt, waarin je een groet kunt schrijven. Kortom: een aanrader!

• 9ingrid08-01-2008

Wij zijn hier net een weekend geweest en het is echt een aanrader. Een mooi knus heel oud huisje vlakbij het centrum. Het heeft een romantische gasopenhaard, een keuken met alles wat je nodig hebt en televisie met kabel en een ruime badkamer. Niet echt heel kindvriendelijk want het is een steile trap en stenen vloer maar voor volwassenen is het perfect!

Vakantiehuis 't Gilliskoorhuisje info

• CafeNiet beschikbaar