Géén boekingskosten

Bed & Breakfast St. Jacobs

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast St. Jacobs voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 12 reviews

9.3FenomenaalScore uit 12 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

12 Reviews over St. Jacobs

• 10josine van elst23-02-2014

Enorme aanrader!

Wat een fantastische bed and breakfast. Kamer is prachtig en erg schoon! Moderne inrichting. Gastvrij, vriendelijk, goede tips, binnen paar minuten in hartje Brugge. Sfeervolle stad. Niet verder zoeken maar doen!

• 9Frank25-12-2013

heerlijk verblijven op 5 min wandelen van centrum

Thierry ontvangt je met alle egards, een prachtige locatie met schitterende kamers. Wij boekten kamer 4 met douche en TV. Overige kamers hebben gashaarden. Het ontbijt is een werkelijke traktatie, iedere morgen weer vers fruit, brood en jus d'orange. Parkeren is in Brugge erg lastig, net buiten de ring max 4 uur met parkeerschijf. Parkeergarage Biekorf op 3 min lopen is goedkoop (€8,70 p/24 uur) maar wel snel vol op drukke daken en/of weekenden - zorg dat je er voor 9.00 uur bent, dan hen je een plekje.

• 10Antoni02-06-2013

Perfecte ligging, geweldige kamer & top gastheer

De B&B ligt in het centrum van Brugge, maar aan een rustige straat. Twee straten door en je staat midden in de stad. De B&B is gevestigd in een super mooi gerenoveerd historisch pand, met hoge plafonds en top afwerking. We werden heel gastvrij ontvangen door de gastheer Thierry, die ook het ontbijt verzorgde met heerlijke verse kwaliteitsprodukten. Het enige dat ik kan opmerken is dat het misschien fijn zou zijn als je standaard dagelijks nieuwe handdoeken krijgt, maar wij hebben daar verder ook niet naar gevraagd en wij vonden het ook geen probleem. Een B&B van dit nivo met deze prijs zou ik altijd boeken, in welke stad dan ook.

• 9M12-09-2011

Heerlijk plekje!

Mooie, grote en luxe kamers. Net buiten het centrum, alles op loopafstand. De eigenaar heeft idd het liefst dat je om 9 uur komt ontbijten maar persoonlijk zie ik daar geen probleem in. De eigenaar is zeer enthousiast, denkt mee (bijv.. betreffende gratis parkeren) en geeft goede tips. Een aanrader!

• 9Jonek28-11-2010

Kurzwochenende

Für ein WE eine sehr stillvole Bleibe mit einem sehr freundlichen und perfektionistischen Hausherren mitten in Brugge!

• 9Isabel Juliana19-07-2009

mooie B&B

Deze B&B is gelegen in een prachtig pand en wat is alles met veel zorg ingericht. We vonden het er heerlijk. Goede bedden, goed verzorgd en heerlijk ontbijt. Goede ligging t.o.v. het centrum. 1 straatje uitlopen (het is wel een lange straat..) en dan sta je midden in het centrum (Markt). De prijs is zeer betaalbaar als je kijkt wat je er voor terugkrijgt. Wij persoonlijk vonden het jammer dat er geen tv in de kamer was (er is maar 1 kamer met een LCD) maar dat mocht de pret niet drukken!

• 7nvt14-07-2009

het beste is de ligging

We kregen een mooie, ruime en schone kamer, maar de badkamer is vrij klein en zonder badkuip. Helaas kregen wij niet dagelijks schone handdoeken (bij verblijf van meerdere nachten) en weinig toiletpapier. De tv is erg laag en daardoor moeilijk zichtbaar vanuit het bed. Helaas ook geen vliegenhor aanwezig en daardoor veel last gehad van muggen.

De eigenaren zijn erg vriendelijk, het ontbijt is ok en de ligging is prima.

• 9Frank01-06-2009

het was hier fantastisch

perfecte ligging perfecte geslapen perfect ontbijt gewoon alles in een woord perfect

• 10Saner en Astrid21-03-2009

Helemaal top

Op loop afstand van alle gezellige restaurants en cafe's. De B&B zit in een prachtig mooi gerestaureerd pand. Vooral het glas in lood bij de trap is prachtig. De kamer is luxe, ruim en modern ingericht, heerlijke stortdouche. Het ontbijt is uitstekend en de gastheren zeer gastvrij en vriendelijk. Zeker een aanrader!

• 10Bas B.15-09-2008

Heerlijk genoten en verwend!

Uitstekend B&B met luxe kamers (incl.open haard), perfecte ligging ten opzichte van de grote markt, uitstekend ontbijt in de woonkamer en goede ruime kamers in wittinten. Boxspring bedden en in de bakkamer een regendouche. Ik hoop dat dit de nieuwe standaard wordt in B&B. Ik hou me aanbevolen.

Bed & Breakfast St. Jacobs info

Het complex