Hostel St Christopher's Bauhaus

HostelKleine hotelsWeer vandaag27°17°
3,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor St Christopher's Bauhaus voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hostel St Christopher's Bauhaus in het Nederlands

Top locatie, matige kamers

Bas, 6-7-2014

Vanaf het hostel ben je in slechts 10 minuten lopen in hartje centrum. Daarbij is er dicht bij het hostel een supermarkt en zijn er diverse nachtwinkeltjes, verder een nette buurt. Over de locatie verder niets te klagen.

De kamers waren basic, iets wat je van een hostel mag verwachten. De kamers waren echter niet schoon, stof op de vensterbanken en de badkamer was vies. Kon tevens ook niet op slot.

Het gebouw is erg gehorig, je hoort de buren lopen.

Wij waren voor een schoolopdracht in Brugge en moesten zodoende een goedkoop hostel hebben. Als ik dit over zou doen, dan zou ik liever 10 euro extra betalen per nacht voor een schone kamer!

Het ontbijt was basic, maar dan moet het wel goed zijn. Broodjes waren taai en er was weinig keus. Personeel was verder wel behulpzaam, zo hebben ze voor ons een aantal locaties in Brugge stad opgezocht.

Jammer voor zo'n mooie locatie

student studiereis, 16-4-2011

Het Bauhaus is dicht bij het centrum. De indeling van de kamers is mooi. Maar wat was het vies. De haren lagen in de douchebak. In de vaatwasser stond nog vieze vaat van de vorige gasten. De keuken was vreselijk vet. Er was bijna nooit iemand bij de receptie. De tweede dag waren de broodjes bij het ontbijt oud en taai. De kopjes waren vies. Alles gaf een smoezelige indruk.

Verschrikkelijk!!!!

Lia, 1-10-2009

Deze jeugdherberg in Brugge is een ware tegenvaller.

Vieze kamers die niet schoongemaakt worden. Vol met zowel levende als dode aan de muur gekleefde insecten.

De bar/ontbijtzaal is smerig en ruikt naar schimmel. Niet echt plezierig om bij wakker te worden.

Verder werd het servies met de hand 'schoongemaakt'. Dit wil zeggen dat je zelf de aangekoekte koffie restjes uit je kopje mocht schrapen.

Dit was zo smerig dat we de tweede ochtend zonder ontbijt zijn vertrokken.

Verder is het personeel onbeleefd.

Zelfs voor een jeugdherberg is dit ver onder de maat. Deze jeugdherberg is een belediging voor de hostel industrie en drukt een stempel op je verblijf in het mooie Brugge.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel St Christopher's Bauhaus in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel St Christopher's Bauhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel St Christopher's Bauhaus scoort een 3.8 uit 10 op basis van 3 reviews.