Segway Brugge

8.4Fantastisch

• 10marga van amersvoort08-08-2010

erg leuk

bedankt, was erg leuk doen we beslist nog een keer.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Olga van Holten26-11-2010

Fun op de Segway

Een leuke ervaring met een redelijk gestoorde gids die je Brugge laat zien met een knipoog. Een echte aanrader als van iets origineels houd.

Gereisd met partner in november 2010

• 8Joyce09-08-2010

Een leuke en gezellige uitleg!

Eindelijk een excursie waar je moe wordt van het slenteren en ook nog veel plezier hebt. Heerlijk om op een segway te staan en o zo makkelijk en voor de bangerikken....echt veilig hoor!

Gereisd met partner in september 2009

• 9Hans20-12-2010

Top

meer dan Fun is de segway tour in Brugge Doen

Gereisd met partner in januari 2010

• 8jacqueline20-07-2012

Gaaf !!

Wij hebben genoten, met onze 2 pubers toch nog wat van Brugge gezien want op de Segway is dat natuurlijk erg gaaf ! Goede uitleg vooraf zorgde voor een erg leuk uitje. De gids vertelde geanimeerd over Brugge van toen en nu, ook werden er geregeld foto's genomen. Zeker doen zou ik dus zeggen !!!!

juli 2012

• 4Drost25-05-2010

Leuke segway, slechte gids!

Een segwaytocht door Brugge maken is leuk! De segway ontdekken is een geweldige ervaring en onderweg heb je veel bekijks van andere toeristen. De gids van de tocht viel echter erg tegen. De gids richtte zich met zijn verhaal slechts naar één persoon van de groep, had geen belangstelling voor verhalen van een ander (dat liet hij letterlijk weten) en was soms ronduit onbeschoft naar groepsleden. Verder was de tocht weinig verrassend. We hadden gehoopt dat we naar onontdekte plekjes van de stad geleid zouden worden, maar helaas. De gids vertelde tot slot ook weinig nieuwe dingen over Brugge. Al met al dus een aanrader om eens kennis te gaan maken met een segway, maar niet bij het bureau in de Sint Jacobstraat in Brugge.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10Anneke31-08-2010

SUPER LEUKE ERVARING

Brugge ontdekken op een Segway is echt een aanrader voor iedereen. In een paar tellen kan iedereen met een Segway rijden. Als enige "rasechte" Bruggeling in een groep met mensen uit Antwerpen heb ik toch nog stukjes van Brugge gezien die ik niet kende en de uitleg van de gids was leuk en humoristisch. Bedankt Segway !!! We hebben enorm genoten van onze Segway uitstap en maken zeker reclame voor jullie !!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Krissi05-03-2013

Brugge en vitesse

Goed voor een snel bezoek aan het mooie Brugge. Gidsen tonen ook weinig bekende aspecten van de middeleeuwse stad. Maar brugge verdient meer dan een blitzbezoek.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Geert Decock08-08-2010

altijd

met een groep vrienden Brugge op een zeer leuke manier, segwaymanier, bezocht en geschrokken hoeveel details men als " Bruggeling " niet ziet maar een attente en humoristische gids ons wel aanduidde. Aan iedereen: zeker doen !!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9hennie13-08-2010

Segwaybrugge is een must

Ook wij hebben er van genoten om een tour te doen op de Segway , makkelijk te bedienen & zeer veel bekijks. De gids Charlie heeft ons op een ludieke wijze kennis laten maken en ons ook veel geleerd over de oude speekwoorden DUS ; SEGWAY IS EEN MUST. Heel veel succes & groeten van Henny & Albert

Gereisd met vrienden in januari 2010

10 van de 12 reviews gezien