Hotel Salvators

7.9Goed

• Sauna

27 reviews over Hotel Salvators

• 8Randy21-07-2011

Lief hotel met goede kamers en personeel

Hotel Salvators is een lief klein hotel welke gedreven word door enthousiaste mensen, het is er een aangenaam verblijf. De kamer die wij hadden was een erg mooie kamer, het was de kamer met een sofabad. De afwerking was hoog en de indeling super. Het ontbijt was tevens goed geregeld, bij binnenkomst werd er vrolijk begroet en gevraagd of er een ei of een wafel gewenst werd bij het ontbijt. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Dorien19-07-2010

Erg fijn hotel

Prima hotel, midden in het centrum. Auto bij het station geparkeerd en bij vertoning van het parkeerkaartje met de bus gratis naar het centrum. Bushalte op 100 m. van het hotel, maar lopend is ook perfect te doen. Hotelkamer was schoon en compleet. Wij hadden kamer 42. Qua inrichting geen jacuzzi, bedbad o.i.d. aanwezig maar wel erg ruim. En natuurlijk hadden we wel de elektrische haard! ;-). De twee trappen naar de kamer zijn een beetje stijl maar niet heel hoog.

Ontbijt was prima. Tot 10 uur, maar ook om half tien lagen er nog croissants en chocoladebroodjes. Verder idd vrij standaard maar goed. En, elke ochtend vroegen de dames of je een ei wil (in de soorten, roerei, spiegelei, omelet incl. ham etc.), of je kon een vers gebakken wafel krijgen (echt heerlijk). Absoluut niet karig vonden wij.

Wij hebben gedineerd bij Bistro (3 gangen incl. drank €70) en bij Gruuthuse Hof (3 gangen incl. drank €52). Beide zeer goed en beide om de hoek bij het hotel.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9janneke29-05-2010

super hotel

Fantastische locatie, mooie kamer, met veel leuke snufjes. Wij hadden kamer 1, met bubbelbad, aquarium en dakterras. Lekker ontbijt 's morgens, met genoeg keus, als je wilt een eitje of wafel. Zeker een aanrader!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Christa en Rob18-04-2010

Welcome Back Hotel

Heerlijk midweeks uitje gehad in Brugge. Genoten van de sfeer in het hotel, bediening en service super! Gezelligheid ook super! Ontbijt was meer dan voldoende (koffie mag wat sterker, helemaal na de Brugse Zotte's van de avond ervoor...) Wij hadden kamer 4, prachtige lichtinval door de glas in lood ramen, douche was wat gedateerd. Bed (matras) was uitstekend! Gezellige avondjes aan de bar gehad met leuke gasten en personeel. Met enkele stappen ben je middenin het centrum, ideaal. Auto ook geparkeerd in de parkeergarage bij het station, 2,50 euro per dag en 10 minuutjes teruglopen naar het hotel. We'll be back!!

Gereisd met partner in april 2010

• 8Judith & Maarten14-03-2010

Heerlijk huiselijk hotel

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Goed, uitgebreid ontbijt met de keuze uit een eitje, gekookt of gebakken, of een vers gebakken wafel. Je krijgt bij de kamer een koffiepakketje en/of een theepakketje zodat je zelf een vers bakkie kunt maken!

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Rik&Joyce27-12-2009

Geweldig genoten!

Heel leuk pitoresk hotel. Om de hoek van alles. Kamer nummer 7 echt heel top met groot bubbelbad! Ziet er allemaal heel mooi uit, ontbijt ook goed verzorgd. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

• 9M. van Geloof27-09-2009

Super hotel!

Wij waren hier helaas maar een weekend en hebben genoten! Een prachtig oud hotel met een gezellige en gemoedelijke sfeer. Zelden hebben we zo'n mooie grote kamer gehad. Wij hadden kamer 41 ( gelegen tegenover het hotel) Echt supergroot, kompleet met keuken, groot sofabad naast het bed! Mooie badkamer met regendouche, grote platte tv aan de wand, mooi aquarium van een paar meter lang! en ook nog een extra bed achter deurtjes met een eigen tv! Internet gratis in de lobby. op de kamer 15 minuten per dag Het ontbijt was prima, niks op aan te merken. Ook de ligging is perfect! je zit op loopafstand van het station waar je voor € 2.50 per dag parkeert. Graag komen wij nog eens terug maar dan liefst wat langer!

Gereisd met partner in september 2009

• 9iris, david, samantha15-06-2009

Gezellig goed verzorgd hotel met perfecte ligging

Absoluut een aanrader: leuke aparte kamers met elk een eigen sfeer (wij hadden kamer 6 met een tweede verdiepinkje met daar het bed en een tweede grote flatscreen tv en dvd speler en onze reisgenoten kamer 8), schoon, verzorgd, vriendelijk personeel, zeer goede ligging, het ontbijt was absoluut goed (keuze uit spiegelei, omelet, roerei en gekookt ei, en voldoende brood(jes), fruit en beleg.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9van der Veer14-06-2009

superleukhotel

super leuk hotel. super ligging, direct in et centrum, goed ontbijt, 4 soorten kaas, 3 soorten vlees, genoeg zoet, sju, yoghurt, koffie en thee, brood en luxe broodjes, een eitje naar keuze! dus die mensen die zeggen dat het ontbijt karig was kletsen uit hun nek. leuke mensen en erg behulpzaam, en de kamers zijn allemaal anders en super leuk!!!!!!!! Wij zijn er geweest van 12 t/m 14 juni

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Fam. van Thiel29-09-2008

Erg leuk hotel!

Wij zijn van vrijdag 26 september tot zondag 28 september in dit hotel geweest. Erg leuk hotel. Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn 'apart' mooi en de ligging is super! Ook het balkon was best groot en we hebben heerlijk op het balkon genoten van de zon. Wij hadden kamer 1!

Tip: Ga NIET eten op de MARKT. Daar wordt je afgezet. (10 euro voor een broodje kaas!!) Tip: Restaurant 't Putje (tegenover Concertgebouw) is erg goed (Aanbevolen door de Michelingids) en redelijk qua prijs. Tip: Gezellig wat drinken in de 'Cathedraak'. Is echt een leuke tent.

Wat wel een nadeel is, is dat elke ochtend om 08.30 uur de klokken van de Salvators Kathedraal luiden. Dus van uitslapen komt echt niks.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Salvators info