Géén boekingskosten

Hotel Salvators

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Salvators voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 23 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

27 Reviews over Salvators

• 6Rood8022-10-2017

Kamers niet meer van deze tijd

Wat een vriendelijk personeel! Daar mag de eigenaar zuinig op zijn. Als hij de kamers dan nog opknapt, badkamer en kamers zelf, want dat is echt nodig. Wij zaten in kamer belle vue, en alles is gewoon zo oud dat je het ook niet meer schoon en fris kan houden. Behang van de muren, doucheknop los, gordijnen stuk en vies en kampen kapot Wij hebben "er doorheen" kunnen kijken (schone lakens/handoeken) maar ik kan me voorstellen dat andere gasten hier hard weglopen.

• 3Remco06-05-2016

Nooit meer

Slordig hotel en slecht onderhouden. Wij waren hier 3 dagen/2 nachten voor €220 met ontbijt. Wij hadden kamer 7 met thema bellevue. De bedden en meubels zijn erg oud en aan vervanging toe. Heb erg slecht geslapen want het matras was helemaal doorgezakt. De ligging is wel perfect, om de hoek van het centrum. Badkamer wel redelijk schoon maar met een oud slordig douchegordijn en een kapotte kraan waarvan de knop los zat. Het ontbijt is op zich prima, er werd gevraagd of je een omelet, roerei met bacon wilde en je kon zelf wafels verwarmen. Er stond genoeg te eten in ieder geval. Al met al de prijs/kwaliteit is erg slecht. Wij gaan daar niet meer heen.

• 5Yolanda25-08-2013

Tegenvaller...

We zaten in kamer 43. Hierin was een jacuzzi, die hebben we niet uitgeprobeerd omdat de sproeikoppen er zwart-groen uitzagen (vuil!). De douche was erg moeilijk op temperatuur te krijgen. De douchekop was verstopt zodat het (weinige) water alle kanten opspoot. Het paneel waar de kranen op bevestigd waren,bewoog. Daardoor vielen er zwarte schilfers in de douchebak (schimmel?). De rails van de douchedeuren hadden ook alle kleuren van de regenboog. De vloerbekleding zat vol vlekken.De vloer in de badkamer en keuken plakte en was vuil. Senseo niet gebruikt, was vuil. In de keukenkast lag een vuile spons.

Ontbijt.... De stoelen en zetels hingen vol haren van de kat. We zijn kattenliefhebbers maar we ontbijten liever zonder kattenharen op de stoelen en zonder kat op tafel.

De 'eetzaal' was leuk ingericht maar was vies en vuil.

Het personeel was erg vriendelijk, dat moet ook gezegd worden.

Met andere woorden..... vies, vuil. We komen hier nooit meer terug!

• 831-07-2013

Perfect voor stedentrip

Zeer mooi hotel ,wij sliepen in het gebouw langs het hotel. Het ontbijt was zeer goed verzorgt. Stedentrip naar Brugge is echt de moeite waard het is alsof je door een schilderij loopt

• 9Jaymee14-06-2013

Heerlijk hotel

Lekker hotel voor een nachtje ertussen uit. Goede service, we waren er heen op de bonnefooi en we zochten dus een goed hotel. We waren al bij een aantal geweest maar deze prijs sprak ons wel aan en we mochten gelijk de kamers zien. Dit geeft aan dat ze zeker van hun zaak zijn dat het een goed hotel is. De lobby was erg gezellig en huiselijk. Lekker openhaardje aan enz. Prima hotel!

• 0toonbraat5528-04-2012

Hartstikke leuk hotel

Personeel heel vriendelijk en ontbijt goed,het hotel ligt in het centrum en parkeren kun je verderop in een parking voor €8.70 per 24uur. Lekker gegeten bij Marieke van Brughe (is een knus en betaalbaar restaurantje) Toen wij er waren was het meifoor,dat is een soort feest met een kermisen dat was wel leuk.Verder is het een prachtige stad en zeker nog een keer om terug te gaan.

• 0Moi06-01-2012

Super kamer, slechte bedden!

Alleen maar alles prima (locatie, kamer (groot aquarium, bad in de kamer), etc), maar het bed was veel te klein en het matras te zacht. Stond niet in verhouding tot de rest.

• 5Berna15-12-2011

Prima plek maar ik zou het niet aanraden

Idee dat elke kamer anders is is leuk maar wij vonden het erg oubollig en niet fris. Ik denk wel dat er wordt schoongemaakt maar wij vonden de douche er smerig doordat het hout aan het schimmelen was. Ook de jaccuzzi zag er niet fris uit. Bed was prima en schoon. Apparatuur was wel weer heel modern. De eetzaal was ook niet echt fris en de kat die op de tafel sprong, maakte het er niet beter op. Voor ons niet meer dus.

• 9elfra20-10-2011

Sfeervol en goed

Een erg leuk en ideaal gelegen hotel met erg vriendelijk personeel. Leuke thema kamers met prima bedden. Ontbijt is ook goed.

Hotel is echt een aanrader voor een verblijf in Brugge!

• 8Janus09-10-2011

Centraal en levendig gelegen

Dichtbij centrum gelegen en daardoor een levendige omgeving (ook 's nachts). Authentiek pand. Kamer OK, zelfs met eigen aquarium. Ontbijt prima met eitje/wafel op maat gemaakt. Parkeren op 10 minuten lopen bij centraal station. Prima hotelletje voor stedentrip Brugge/Gent!

Hotel Salvators info

Het complex