Géén boekingskosten

Rosenburg

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Rosenburg voor je op een rij gezet:

2.5OnvoldoendeScore uit 16 reviews

2.5OnvoldoendeScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Rosenburg

• 1Veronick23-07-2020

Niet corona proof!! 😷

Bijzonder ondermaatse hoteldirectie en personeel. Basis etiquette komt totaal niet aan de orde. Geen veilig gevoel aan het ontbijt in deze corona tijd. Buiten een klein bordje maant niemand de gasten aan tot het verplicht dragen van een mondmasker aan het buffet. Als we hier bij het uitchecken een opmerking over maakten aan de receptioniste werden we uitgemaakt voor rotte vis. Dit kan gewoon niet!!

• 9Fam smaling07-04-2019

Geweldig!

Een heel leuk hotel, grote kamers fijne bedden. Het ontbijt is uitgebreid voor ieder wat wils en heel lekker. We werden netjes ontvangen in het hotel. Je bent met een kleine 10 minuten in het mooie centrum waar heel veel te doen is.

• 10C. Spelier19-03-2017

Heerlijk hotel met mooie, grote kamer ( 104) en alles wat je je kan wensen is er. Het beste bed dat ik in hotels heb gehad! Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Wij hebben geen last gehad van geluiden van buitenaf. Genoeg betaalbare eetcafé"s en restaurants in Brugge, dus geen probleem dat het hotel geen lunch en diner aanbiedt.

• 8Simon08-01-2017

Fijn hotel dichtbij centrum met goed ontbijt

Fijn hotel met aardig personeel. 5 minuten lopen van het centrum van Brugge. Erg fijn parkeren met de parkeerschijf voor 4 uren voor de deur van het hotel, dus gratis parkeren! Ontbijt was goed met verse broodjes en croissants. Kamer was erg groot en voldeed aan alle eisen, maar was wel gehorig en slecht geïsoleerd. Dit is gewoon een prima hotel, niets meer en niets minder dus verwacht geen wonderen van dit hotel!

• 8immar1920-09-2014

Fijn hotel

Hotel Rosenburg is een fijn hotel met erg vriendelijk personeel. De kamers zijn eenvoudig, maar kijken mooi uit op het water en zijn schoon. Het hotel ligt dicht bij de binnenstad, maar toch lekker rustig. Kortom, wij komen hier zeker vaker!

• 8machteld201123-04-2012

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Brugge

Hotel Rosenburg is een prima hotel. Onze kamer (210) was ruim, de bedden prima. De badkamer was ook in orde, al vind ik het niet fijn om in het bad te moeten douchen. Het ontbijt was goed. Al met al een goede prijs-kwaliteitverhouding in een toeristische stad als Brugge is.

• 9Sip linting14-02-2011

Goed hotel om terug te komen

Gezellig hotel met heel vriendelijk personeel,goed ontbijt,ruime kamers,en in ons geval goed voorzien van pijnstillers vanwege migrane aanval

• 6Wouter Witte31-08-2010

Jammer van de niet goed schoongemaakte kamer

Ligging nabij centrum. Ruime kamer (103), alleen slecht schoongemaakt. Parkeren in de directe buurt van het hotel (max. 4 uur van 09.00-19.00) als er vrije plaatsen zijn.

• 8S. Renting25-12-2009

Goed hotel met vriendelijke medewerkers

Wij zijn een lang weekend geweest, bijzonder hartelijke ontvangst. Koffie en thee staan klaar (gratis) in de ontvangstruimte elke middag tussen 14.00 en 16.00 uur! Tegenover het hotel een goed restaurant voor een goede prijs te eten, wel even reserveren! Wij hadden een zeer ruime kamer op de 3e etage. Het ontbijt was een 4 sterren waardig.

Zeker aan te bevelen.

• 8Natasja & Frank11-08-2009

Een absolute aanrader

Dit hotel ligt in een rustig deel van Brugge aan een kanaal. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Het personeel is ontzettend aardig, attent en behulpzaam. Bij aankomst kregen wij meteen uitleg over enkele bezienswaardigheden en een kortingskaart voor verschillende activiteiten. De ruime kamer (nummer 109) heeft uitzicht op het kanaal en zag er verzorgd en schoon uit. De vloerbedekking bestaat uit, vonden wij zeer prettig, parketvloer. Het ontbijt was erg uitgebreid en er is voor elk wat wils. Het werd regelmatig aangevuld. Parkeren kan in de directe omgeving van het hotel met behulp van de blauwe kaart (4 uren maximaal). Een parkeergarage is op ongeveer 5 minuten lopen van het hotel te vinden. Brugge goed, hotel goed, personeel goed, kamer goed, ontbijt goed, kortom absoluut te moeite waard en voor herhaling vatbaar.

Hotel Rosenburg info

• AirconditioningBeschikbaar