Géén boekingskosten

Hotel Relais Ravestein

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Relais Ravestein voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 10 reviews

8.7FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

11 Reviews over Relais Ravestein

• 8Roeland0110-03-2013

Goed, met kanttekening

Hotel geboekt via touroperator. De prijs kwaliteit verhouding is daardoor goed. Boek je echter direct bij het hotel is verhouding compleet zoek! De kamer is ruim met een schitterende badkamer. Enige minpuntje is de smerige vitrage, vol met gaten en vlekken. De medewerkers bij de receptie waren zeer vriendelijk! Het meest vreemde was de niet-Nederlandse/Belgische vrouw van de housekeeping. Deze vrouw stond inneens in de hotelkamer, met een vaag verhaal dat ze nog een handdoek was vergeten. Met in ons achterhoofd een eerdere zoover recensie dat er iets gestolen was uit een hotelkamer, een niet prettig idee. De bedden zijn goed evenals de inrichting van de kamer. Het onbijt viel erg tegen, bij ons bij de prijs inbegrepen...maar je zou er maar 21 euro p.p los voor hebben betaald. Kortom een prima hotel, mits je goedkoop boekt!

• 7fam. de Visser12-08-2012

Hotel ligt prachtig maar let op details

1 nachtje geboekt in het mooie Brugge met 4 personen. Normale kamerprijs 420,00 euro nu voor 252,00. Bij aankomst blijkt (kleine) parkeerplaats bomvol. Als oplossing konden wij dubbel parkeren en onze autosleutel afgeven bij receptionist...Het is allemaal goedgekomen ondanks onze bedenkingen hierover. Suite 24 gekregen. Op bovenste verdieping zijn er 2 bedden gemaakt van 1 bank.. het ene bed blijkt echter een heel stuk kleiner. Voeten steken buiten boord. Let hier op bij reservering. Ook bleek de raamsverduistering defect. Niet handig. 1 vloerlamp was kapot, deurtje van kastje niet helemaal geweldig en bij wc rolhouder moest je opletten dat deze niet van de muur kwam. Advies let bij bad op kranen. Heeeel heet. Wij zijn geen personen die zomaar hun klacht indienen maar nu kon dit niet anders. Helaas was er geen andere suite meer voor ons. Het hele hotel was volgeboekt. Ter compensatie werd ons een gratis ontbijt aangeboden.

• 0DvD04-04-2012

Hoe durven ze het ervoor te vragen!

Welke kamer hadden de mensen die over dit hotel positief zijn? Wij hadden 1 overnachting - kamernummer 10, Beatrys van Portugal 290 euro. De schimmel zat op de douchekop en die rook je. Balen dat je je slippers niet had meegenomen om deze aan te doen met douchen. Het bubbelbad sprong te pas en te onpas aan, ook wanneer het water al lang was weggelopen! Het kastje van de minibar zat nog maar met 1 scharnier vast. Bedrading achter televisie hing los, met tie rips bij elkaar gehouden. Föhn was ver te zoeken. Behang krulde van de muur. De vlekken van de doodgeslagen insecten zijn niet te tellen. In 1 handdoek vond ik zelfs een paar gaten. En dat voor 290 euro per nacht. De bedden sliepen wel lekker. En dan vragen ze je bij vertrek ook nog 16 euro voor de parking te betalen die bestaat uit de laad en loss-zone voor leveranciers. Het ontbijt was goed, maar om hier 21 euro per persoon voor te betalen slaat nergens op. Wat je krijgt is prima, maar niets spectaculairs. Zonde van m'n geld!

• 7geert11-09-2011

gewoon goed

duur hotel voor wat men in de plaats krijgt. licht badkamer werkte niet wifi werkte niet stop van lavabo werkte ook al niet kleine parking waar men dan nog 16 euro voor 1 nacht durft voor vragen ontbijt = super diner, duur maar niks speciaals

• 9Loes19-07-2011

1 woord: WOW

Wat een prachtig hotel. Zeer vriendelijk personeel, mooie lokatie en zeer goede kamers! Heerlijk ontbijt!

• 9Cindy K.11-06-2009

Prachtige kamer, sfeervol hotel.

Bijzonder sfeervol klein hotel. Goede service en vriendelijk personeel. Prachtige kamers (met name de zolderkamer met vide is erg mooi). Geweldig ligging t.o.v. het centrum van Brugge. Receptionist heeft leuke tips m.b.t. gezellige kroegjes en restaurantjes op loopafstand. Wij zijn (helaas!) maar 1 nachtje gebleven, maar we komen zeker terug. Aanrader!!!

• 9Laura28-07-2008

aanrader!

prachtig, luxe hotel. prachtige kamers, van alle luxe voorzien. mooi terras aan de leie. heel centraal gelegen.

• 9Guy & Myriam31-10-2007

Fantastisch hotel met uitstekend terras met zicht op de reien. Uitermate vriendelijk personeel. Luxe tête à tête arrangement is the max. Kamer boven receptie te vermijden wegens ochtendgeluiden van het dienstaanvangend personeel.

• 9Bas13-08-2006

Prima hotel. Super nieuw gerenoveerd gebouw. TIP, indien je een arrangement (feestelijk Brugge) boekt inclusief paardenkoetsrit, hou rekening met lange (>1 uur) wachttijden voor de koetsen. WIj zijn uiteindleijk afgehaakt en hebben de rit niet gemaakt. Hotel absuloot een aanrader. Ontbijt ook super.

• 10Carola & Peter15-05-2006

Dit is echt een geweldig hotel. Het is niet goedkoop, maar als je een keer echt luxe wilt doen, is dit een aanrader.

De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je kunt als je wilt je je toilettas bijna thuislaten want op de kamer is echt alles aanwezig (tandenborstel, scheermesje, badjas + slippers enz enz)

Hotel Relais Ravestein info

Het complex