Hotel Relais Bourgondisch Cruyce

Hotel Relais Bourgondisch Cruyce

8.4Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Relais Bourgondisch Cruyce?

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Relais Bourgondisch Cruyce voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Relais Bourgondisch Cruyce

• 8Floortje26-11-2012

Super romantisch!

Fantastische locatie, prachtig, sprookjesachtig pand, heerlijke kamer. Minpunt was alleen gedateerde badkamer en de temperatuur in de kamer. Was erg warm! Uitzicht was schitterend. Personeel zeer professioneel en vriendelijk.

Gereisd met partner in maart 2012

• 5Marianne22-07-2012

Is me heel erg tegengevallen voor het geld

Had dit hotel geboekt vanwege het oude pand en de foto's van de kamers. Werd uiteindelijk in een nieuwer hotel ernaast gezet wat door hen was overgenomen. Kleine benauwde kamer aan een ontzettend lawaaierige grote straat. Ik heb beide nachten daardoor slecht geslapen. Uitzicht was slecht tegen een paar daken en gevels.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9fam vd Schaaf29-08-2011

aanrader

Fantastisch hotel dat prima aan onze verwachtingen heeft voldaan. Het ligt fantastisch, de kamer was uitstekend, ontbijtbuffet was zeer goed. Onze bijzondere dank aan het personeel en met name Eddy die ons perfect geholpen heeft. Een hotel met meerwaarde.

vraag van te voren even hoe het parkeren is geregeld en regel dat via het hotel, het hotel zelf ligt nl aan een eenrichtingsstraat, en navigeren in brugge is wat lastiger vanwege alle eenr straten en de vele toeristen. we hebben zelf bij aankomst in brugge even gebeld met het hotel om uitleg en werden prima verwezen (we konden parkeren mbv een reservering in een garage dichtbij het hotel waar we normaliter niet meer in konden)

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Jan Hopland03-04-2006

Prachtig historisch hotel gebouwd in het water, net een mini-sprookjeskasteel. Intiem, luxueus en o zo smaakvol ingericht. Lekker romantische kamer met adembenemend uitzicht over de kanalen, super-de-luxe badkamer. Alles zeer goed onderhouden. Ideaal voor een romantisch tussendoortje! Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2006

• 8Nanda31-12-2005

Super de luxe hotel, centraal gelegen en lastig te vinden (eenrichtingswegen) ligt in een zijstraatje van de Wollestraat je rijdt er zo voorbij. Brugge is romantisch evenals dit hotel. Wij hadden dan nog wel een oude kamer met super uitzicht op de reien. Je ziet dan ook telkens flitsen van mensen die foto's maken van dit mooie (Anton pieck) hotel.

Gereisd in december 2005

• 10Peter-Jan De Graaf12-04-2005

Net terug van een fantastisch weekend in dit unieke boetiekhotel. De uitgelezen ligging aan het water, het sprookjesachtige decor, het weelderige interieur.... Gewoon doen !!!

Gereisd in april 2005

• 10Peter en Elke Hoefslag17-03-2005

Prachtig ingericht en zeer romantisch boutique hotel met een unieke locatie aan het water. Onze kamer (Superior Classic) was fantastisch gedecoreerd met tal van antiquiteiten en beschikte over een weergaloos king bed, een marmeren badkamer en... een adembenemend uitzicht over de kanalen en de historische binnenstad. Ligging, kader, ontbijt, bediening...: alles van topniveau !

Gereisd in maart 2005

• 8Fred en Tonnie12-09-2004

Leuk knus romantisch stadshotel aan een klein hofje. Kamers zijn leuk ingericht met een ruime badkamer. Goed ontbijt met uitzicht op het water. Minpunten zijn het ontbreken van airco en minibar.

Gereisd in september 2004

• 8Barbara Blokland30-06-2004

Wij zijn eind mei 2004 in dit hotel geweest, prachtige ligging, mooie kamer, lekker ontbeten met uitzicht over het water, in het centrum dus alles op loopafstand. Helemaal top!!!

Gereisd in juni 2004

Hotel Relais Bourgondisch Cruyce info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking