Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenBruggeHotels BruggeHotel Relais Bourgondisch Cruyce

Hotel Relais Bourgondisch Cruyce

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Relais Bourgondisch Cruyce voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews

8.3FantastischScore uit 7 reviews

• Airconditioning

7 Reviews over Relais Bourgondisch Cruyce

• 8Floortje26-11-2012

Super romantisch!

Fantastische locatie, prachtig, sprookjesachtig pand, heerlijke kamer. Minpunt was alleen gedateerde badkamer en de temperatuur in de kamer. Was erg warm! Uitzicht was schitterend. Personeel zeer professioneel en vriendelijk.

• 5Marianne22-07-2012

Is me heel erg tegengevallen voor het geld

Had dit hotel geboekt vanwege het oude pand en de foto's van de kamers. Werd uiteindelijk in een nieuwer hotel ernaast gezet wat door hen was overgenomen. Kleine benauwde kamer aan een ontzettend lawaaierige grote straat. Ik heb beide nachten daardoor slecht geslapen. Uitzicht was slecht tegen een paar daken en gevels.

• 9fam vd Schaaf29-08-2011

aanrader

Fantastisch hotel dat prima aan onze verwachtingen heeft voldaan. Het ligt fantastisch, de kamer was uitstekend, ontbijtbuffet was zeer goed. Onze bijzondere dank aan het personeel en met name Eddy die ons perfect geholpen heeft. Een hotel met meerwaarde.

vraag van te voren even hoe het parkeren is geregeld en regel dat via het hotel, het hotel zelf ligt nl aan een eenrichtingsstraat, en navigeren in brugge is wat lastiger vanwege alle eenr straten en de vele toeristen. we hebben zelf bij aankomst in brugge even gebeld met het hotel om uitleg en werden prima verwezen (we konden parkeren mbv een reservering in een garage dichtbij het hotel waar we normaliter niet meer in konden)

• 10Jan Hopland03-04-2006

Prachtig historisch hotel gebouwd in het water, net een mini-sprookjeskasteel. Intiem, luxueus en o zo smaakvol ingericht. Lekker romantische kamer met adembenemend uitzicht over de kanalen, super-de-luxe badkamer. Alles zeer goed onderhouden. Ideaal voor een romantisch tussendoortje! Wij komen zeker terug.

• 8Nanda31-12-2005

Super de luxe hotel, centraal gelegen en lastig te vinden (eenrichtingswegen) ligt in een zijstraatje van de Wollestraat je rijdt er zo voorbij. Brugge is romantisch evenals dit hotel. Wij hadden dan nog wel een oude kamer met super uitzicht op de reien. Je ziet dan ook telkens flitsen van mensen die foto's maken van dit mooie (Anton pieck) hotel.

• 10Peter-Jan De Graaf12-04-2005

Net terug van een fantastisch weekend in dit unieke boetiekhotel. De uitgelezen ligging aan het water, het sprookjesachtige decor, het weelderige interieur.... Gewoon doen !!!

• 10Peter en Elke Hoefslag17-03-2005

Prachtig ingericht en zeer romantisch boutique hotel met een unieke locatie aan het water. Onze kamer (Superior Classic) was fantastisch gedecoreerd met tal van antiquiteiten en beschikte over een weergaloos king bed, een marmeren badkamer en... een adembenemend uitzicht over de kanalen en de historische binnenstad. Ligging, kader, ontbijt, bediening...: alles van topniveau !

• 8Fred en Tonnie12-09-2004

Leuk knus romantisch stadshotel aan een klein hofje. Kamers zijn leuk ingericht met een ruime badkamer. Goed ontbijt met uitzicht op het water. Minpunten zijn het ontbreken van airco en minibar.

• 8Barbara Blokland30-06-2004

Wij zijn eind mei 2004 in dit hotel geweest, prachtige ligging, mooie kamer, lekker ontbeten met uitzicht over het water, in het centrum dus alles op loopafstand. Helemaal top!!!

Hotel Relais Bourgondisch Cruyce info

Soort hotel