Hotel Patritiusstersterster

9.2Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Patritius?

9.2Fenomenaal

Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Patritius

• 2017
    10an van dun16-10-2017

Dikke aanrader!

Perfecte ligging in hartje Brugge! Fijn bed (op verzoek gekregen wat we vroegen, nl. één tweepersoonsbed), zeer goede kwaliteit matrassen. Snel, persoonlijk en vlot e-mailcontact. Ruime kamer, mooie tuin en vriendelijke en professionele uitbaters. Ontbijt klein maar fijn. Rustige en vooral heel mooie, authentieke kamer. Nogmaals, een stevige aanrader! Tips: koffiezet-faciliteiten op de kamer, douchegordijn mag wat ruimer. Het zijn maar details... Bedankt en succes met de zaken!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Roosingh13-05-2017

Mooi hotel in het centrum

Mooie kamer, goed ontbijt. Prijs kwaliteit erg goed

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10Marianne en René10-12-2016

Grandioos.

Een prachtig hotel, iedere kamer anders ingericht, met een super bed, heerlijk ontbijt met o.a.: vers fruit,eieren en top koffie en zeer gastvrije eigenaars met liefde voor hun hotel. Ligging vlakbij de Grote Markt, super centraal, ook een eigen parking (tegen betaling)en lift in hotel. Wij waren er op onze trouwdag, onze dochters hadden die dag een mailtje gestuurd met de vraag of er in de avond een fles champagne op onze kamer gebracht kon worden, dat werd keurig geregeld en door de eigenaars aangeboden, dank jullie wel, het was een mooie afsluiting van onze super romantische dag. Wij komen zeker terug (dan voor de vijfde keer) en heel veel succes met de verbouwing, er komen enkele mooie kamers bij. Elvi en Garrett dank jullie wel, Brugge en hotel Patritius, we kijken er alweer naar uit.

Gereisd met partner in december 2016

• 9Dick07-02-2016

Heerlijk en confortabel

Super Hotel voor een paar dagen Brugge, hele mooie kamer en een perfecte ligging in het centrum. Ontbijt eenvoudig maar heel goed. Kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in december 2015

• 8Miranda24-11-2013

Leuk hotel!

Leuk hotel op loopafstand van het centrum. Goed ontbijt met voldoende keus en je gekookte ei of roerei word vers gemaakt. Sfeervolle en ruime kamer. Het was erg rustig in het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Chantal Henderieckx 29-12-2011

een echte aanrader !

personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam zeer mooie, verzorgde kamer zeer centraal gelegen prima ontbijt aangename sfeer

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 10Saelens12-11-2010

prachtig hotel

Prachtig hotel gelegen in het centrum van de stad. Ruime kamers met airco en zeer mooi ingericht. Zeer lekker ontbijt. Groot pluspunt is de parking en garages bij het hotel.Zeer vriendelijk onthaal door de eigenaren. Werkelijk de moeite waard.

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Jos en Olga Van Bauwel , Belgie15-08-2010

Steeds Beter !!

onze huwelijksverjaardag doorgebracht in hotel Patritius in Brugge . Aangenaam weerzien met dit zeer aan te bevelen rustig hotel met zeer vriendelijke uitbaters, nog steeds een heel lekker ontbijtbuffet, stijlvolle en nette kamers, nu ook met airco per kamer te regelen !! Wij kunnen geen minpuntje bedenken. Hopen nog eens terug te komen. Bedankt Garrett en Elvi en tot ziens !

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9nicole en wiel20-06-2010

geweldig!

samen met mijn verloofde heb ik hier een geweldig verblijf gehad! super geschikt voor een romantisch weekendje brugge.goede en rustige locatie.goed ontbijt en service en prima komers.een echte aanrader!

Gereisd in juni 2010

• 9Olga en Jos, Belgie29-08-2009

Voor herhaling vatbaar !

In februari hier ook gelogeerd en ook nu weer zeer tevreden:ruime kamer,verrassende badkamer(kamer 27),alles netjes,lekker ontbijt en vriendelijke uitbaters ! En ja,bij leven en welzijn komen we graag nog eens terug !

Gereisd met partner in augustus 2009

0 tips over Hotel Patritius

0 vragen over Hotel Patritius

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats