Hotel Patritius

15 reviews over Hotel Patritius in het Nederlands

Dikke aanrader!

an van dun
16-10-2017

Perfecte ligging in hartje Brugge! Fijn bed (op verzoek gekregen wat we vroegen, nl. één tweepersoonsbed), zeer goede kwaliteit matrassen. Snel, persoonlijk en vlot e-mailcontact. Ruime kamer, mooie tuin en vriendelijke en professionele uitbaters. Ontbijt klein maar fijn. Rustige en vooral heel mooie, authentieke kamer. Nogmaals, een stevige aanrader! Tips: koffiezet-faciliteiten op de kamer, douchegordijn mag wat ruimer. Het zijn maar details... Bedankt en succes met de zaken!

Mooi hotel in het centrum

Roosingh
13-5-2017

Mooie kamer, goed ontbijt.

Prijs kwaliteit erg goed

Grandioos.

Marianne en René
10-12-2016

Een prachtig hotel, iedere kamer anders ingericht, met een super bed, heerlijk ontbijt met o.a.: vers fruit,eieren en top koffie en zeer gastvrije eigenaars met liefde voor hun hotel.

Ligging vlakbij de Grote Markt,

super centraal, ook een eigen parking (tegen betaling)en lift in hotel.

Wij waren er op onze trouwdag, onze dochters hadden die dag een mailtje gestuurd met de vraag of er in de avond een fles champagne op onze kamer gebracht kon worden, dat werd keurig geregeld en door de eigenaars aangeboden, dank jullie wel, het was een mooie afsluiting van onze super romantische dag.

Wij komen zeker terug (dan voor de vijfde keer) en heel veel succes met de verbouwing, er komen enkele mooie kamers bij.

Elvi en Garrett dank jullie wel, Brugge en hotel Patritius, we kijken er alweer naar uit.

Heerlijk en confortabel

Dick
7-2-2016

Super Hotel voor een paar dagen Brugge, hele mooie kamer en een perfecte ligging in het centrum. Ontbijt eenvoudig maar heel goed. Kan het iedereen aanbevelen.

Leuk hotel!

Miranda
24-11-2013

Leuk hotel op loopafstand van het centrum. Goed ontbijt met voldoende keus en je gekookte ei of roerei word vers gemaakt. Sfeervolle en ruime kamer. Het was erg rustig in het hotel.

een echte aanrader !

Chantal Henderieckx
29-12-2011

personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam

zeer mooie, verzorgde kamer

zeer centraal gelegen

prima ontbijt

aangename sfeer

prachtig hotel

Saelens
12-11-2010

Prachtig hotel gelegen in het centrum van de stad. Ruime kamers met airco en zeer mooi ingericht. Zeer lekker ontbijt. Groot pluspunt is de parking en garages bij het hotel.Zeer vriendelijk onthaal door de eigenaren. Werkelijk de moeite waard.

Steeds Beter !!

Jos en Olga Van Bauwel , Belgie
15-8-2010

onze huwelijksverjaardag doorgebracht in hotel Patritius in Brugge . Aangenaam weerzien met dit zeer aan te bevelen rustig hotel met zeer vriendelijke uitbaters, nog steeds een heel lekker ontbijtbuffet, stijlvolle en nette kamers, nu ook met airco per kamer te regelen !! Wij kunnen geen minpuntje bedenken. Hopen nog eens terug te komen. Bedankt Garrett en Elvi en tot ziens !

geweldig!

nicole en wiel
20-6-2010

samen met mijn verloofde heb ik hier een geweldig verblijf gehad!

super geschikt voor een romantisch weekendje brugge.goede en rustige locatie.goed ontbijt en service en prima komers.een echte aanrader!

Voor herhaling vatbaar !

Olga en Jos, Belgie
29-8-2009

In februari hier ook gelogeerd en ook nu weer zeer tevreden:ruime kamer,verrassende badkamer(kamer 27),alles netjes,lekker ontbijt en vriendelijke uitbaters ! En ja,bij leven en welzijn komen we graag nog eens terug !

We hebben een aantal aanbieders voor Patritius voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patritius in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patritius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.