Géén boekingskosten

Hotel Pannenhuis

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pannenhuis voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 17 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 17 reviews

19 Reviews over Pannenhuis

• 9K. den Dekker06-09-2021

Fantastisch hotel

We hebben genoten van ons verblijf in een van de tuinkamers van het hotel met een eigen terrasje. De bedden waren prima, kamer en badkamer ruim genoeg en schoon. Het hotel is schitterend en sfeervol met heel veel details in het interieur, helemaal in stijl met het oude gebouw. Het terras (waar ook gegeten kan worden) en de tuin zijn prachtig om te zien. De verlichting 's avond maakt het helemaal af. Het hotel ligt ook ideaal op 1o minuten loopafstand van het centrum. De eigenaars waren erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een pareltje van een hotel. We komen er graag nog eens terug.

• 7Dirk11-08-2016

wat duur voor wat je krijgt

een heerlijk ontvangst van vriendelijke mensen, kamer was nog wel niet in orde toen we aankwamen en dat al om 14.30 ontbijt was lekker en voldoende badkamer was in orde dubbel lavabo en groot bad enige minpunt we gingen s avonds nog eentje drinken op het terras maar er was geen drankkaart de leffe koste 3.5 per glas dat was gezegd en dan is er nog een cola en kriek gedronken 11€ kosten het ons vinden we toch aan de dure kant hoor voor de kleine glazen maar ja het staat op de rekening en je kunt niets zeggen hé want je hebt geen bewijs maar voor de rest alles oké grote pluspunt gratis parking en maar een 10min wandelen van de winkelstraten

• 5Rick30-06-2014

hier zien ze me niet meer

Via touroperator terecht gekomen... voor dit geld had ik meer luxe verwacht en in ieder geval een badkamer met een douche of een douchegordijn bij het bad... ik ben 1.90 en de doucheslang was voor mensen van 1.45... weleens gebukt gedoucht? Oud en koloniaal ingericht met vloerbedekking die plakt en een badkamervloer die kraakt.

• 8Ferdinand11-11-2012

Prettige ontvangst

Wij waren hier van vrijdagmiddag tot en met zondagochtend. Zeer vriendelijk ontvangen en ook bij latere 'contactmomenten' verliep dit erg prettig. Wij hadden een 'tuinkamer', gelegen in een woonblokje in de zeer fraaie binnentuin. Het pand is wel gedateerd maar aan de inrichting van de kamer (incl. 2 goede bedden) mist helemaal niets. Compleet ontbijt; niets mis mee. Naar De Markt is het wel een half uurtje lopen. Fietsen huren (12 euro per dag) of de bus nemen (2 euro pp) , zijn goede alternatieven. Parkeertarieven in de parkeergarages vielen ook mee. Prijzen in de horeca liggen over het algemeen net wat hoger dan in NL.

• 7Marc15-01-2012

Okay voor een weekendtrip

Iets buiten het centrum van Brugge gelegen, met 10-15 minuten lopen ben je in één van de winkelstraten. Gedateerd gebouw. De bedden zijn redelijk hard, de kamer is groot genoeg en er is een kleine mini bar. De badkamer is aan vervanging toe. Ik mis vooral een douchegordijn, na het douchen in bad staat de halve badkamer blank. Wel goed te verwarmen. Rustig gelegen, geen straatlawaai. Vriendelijke balie met ook informatie over Brugge. Kamermeisje is wat overijverig, kwam de kamer binnenstormen toen wij nog in bed lagen om 9.30.... Geen ontbijt genuttigd, was redelijk prijzig en in Brugge zelf heb je voldoende plekken om goed te ontbijten. Gratis parkeren, dat is wel handig. Vond t wel erg duur voor hetgene er geboden werd, maar gezien de kerst-tijd waren de prijzen misschien wel hoger dan normaal.

• 8coropperman22-11-2011

Rustig gelegen op loopafstand van Brugge centrum

Wij verbleven niet in het hotel zelf maar in een bijgebouw (omgebouwd koetshuis?) welke achterin de schitterende tuin stond. Ondanks dat wij niet in het hoofdgebouw verbleven mochten wij toch netjes ons ontbijt in de kamer ontvangen. Mensen zijn zeer vriendelijk. Hotel ligt net buiten centrum met eigen parkeerterrein, maar dit centrum is met 10 minuten lopen te bereiken.

• 5echtpaar04-08-2011

Tuinkamers nooit meer

We hadden een tuinkamer, muf, klam beddegoed, bad met handdouche dus je kon niet staande douche, minibar met alleen cola. Ontbijt zeer minimaal (echt het geld niet waard). Restaurant 2 dagen dicht een biertje op terras 5 euro. En dat voor de prijs van 125 euro per nacht. Vreselijk ongezellig. 1 dag vreselijke herrie waren de buren van het hotel. De eigenaar deed dit af met "we hebben nieuwe buren". Al met al, door het weer 25 tot 29 graden leuk maar, nooit meer.

• 8Marjolein en Jan29-05-2011

Ouderwetse luxe voor weinig geld.

Hostellerie Pannenhuis in Brugge is een heerlijk rustig hotel in landelijke stijl. Wij hadden een grote kamer, mooie badkamer (2 wastafels), en uitzicht op de prachtige tuin. Parkeren (voor de deur!) is gratis, en het centrum van Brugge is een kwartiertje lopen. Het personeel is erg vriendelijk, en het ontbijt behoorlijk uitgebreid. We betaalden via TO 55 euro pppn. Echt een aanrader. O ja, wij sliepen in de kamer waar ooit Francois Mitterand verbleef :)

• 10jan Simoens22-04-2011

om terug te komen

fantastische plek, net buiten het centrum. Rustig en eigen parkeerplaats (gratis) lekker restaurant aan democratische prijzen !

• 8Barbara24-08-2010

Heerlijk hotel

Ligt op loopafstand van het centrum. De kamers zijn zeer divers; wij hadden een zeer ruime kamer. Pand straalt klasse en warmte uit. Prachtige tuin waar je heerlijk kunt ontbijten en dineren. Goede service, prijs echter aan de hoge kant.

Hotel Pannenhuis info

• CafeBeschikbaar (1)