Géén boekingskosten

Hotel Oud Huis De Peellaert

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Oud Huis De Peellaert voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 20 reviews

• Sportfaciliteiten

20 Reviews over Oud Huis De Peellaert

• 10Henneke Hoeboer13-09-2021

Fantastiche

Mooi hotel in klassieke stijl. Heerlijke bedden. Heel schoon. Rustig. Prima ligging op 5 minuten lopen van het fantastische centrum van Brugge. Vriendelijke medewerkers prima uitgebreid ontbijt.

• 9Claudette16-07-2019

Geweldig!

Sfeervol hotel met vriendelijke personeel. Kamers zijn schoon. Uitgebreid ontbijt. Fijne wellness. Vanuit het hotel loop je zo het centrum in.

• 10Cora18-03-2019

Grandioos!

Het karakteristieke, ruime huis is smaakvol ingericht. De kamer is gezellig en er ontbreekt niets. In een gemakkelijke stoel drink je heerlijke koffie; de WIFI werkt perfect. Het bed is prima en in de mooie ontbijtzaal geniet je van een veelzijdig, vers en smakelijk ontbijt. Voeg daarbij de vriendelijkheid van de staf en je wilt niets liever dan nog eens terugkomen!

• 9Jan DE BACKER24-01-2019

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, goede kamer

Eind 2018 hebben wij hier 2 nachten verbleven. Het hotel bevindt zich in twee samengevoegde oude statige gebouwen met ondermeer enkele prachtige salons, die de echte grandeur van dit hotel weergeven. We hadden het hotel vooral gekozen omwille van de ligging en die is prima, want op dicht bij het centrum. Wij hadden een quality kamer geboekt, en dat was het ook. In de badkamer hadden we een ligbad met douchescherm met instant warm tot heet water. Het bed was prima, we hebben goed geslapen.
    De waterkoker hebben we meermaals gebruikt voor een warme kop thee. We hebben gebruik gemaakt van de sauna met zowel een klassieke cabine als een stoomcabine. Het ontbijt wordt geserveerd in de tuinkamer en is zeer volledig. Niet alleen roerei, spek, boontjes en champignons, maar ook diverse soorten charcuterie en gerookte zalm alsook meerdere soorten brood en broodjes. Wij komen hier zeker nog terug.

• 9Chris02-11-2015

Erg mooi hotel midden in het centrum

Ons eerste weekendje weg zonder onze kindjes (3 en 1 jaar) Vanaf de e-mailcorrespondentie een zeer netjes en gastvrij gevoel. Prachtig hotel midden in het mooie centrum van Brugge. Nette mooie kamer en heerlijke bedden. Ontbijt ook prima in orde. Personeel zeer correct en vriendelijk. We hadden ervoor gekozen om de auto in de parking van het hotel te plaatsen; deze is goed afgesloten. In de kelder van het hotel een erg mooie wellness met Turks stoombad, regendouche en stortdouche, grote sauna en ligbedden; geweldig! Een aanrader!

• 9regenboog03-07-2013

Erg genoten / mooi in het centrum van Brugge

Dit hotel is mooi gelegen vlak bij de grote markt van Brugge. Het hotel bestaat uit 2 naast elkaar gelegen historische panden - gerenoveerd in 2010. Erg mooie badkamer / hoge plafonds. Uitstekend ontbijt met ruime keus. Genoten van het arrangement "romantiek in Brugge". Daarvoor krijg je behalve 2 overnachtingen/ontbijt ook een rondrit met een koets door Brugge, een fles champagne (waren we niet aan toegekomen, maar kregen we met uitchecken gewoon mee - over service gesproken) en een 4 gangen diner in "Assiette Blanche" - een restaurant vermeld als Bib gourment in de Michelin gids. En dat alles voor een niet al te grote toeslag bovenop de normale kamerprijs. En voor de 2e avond hadden ze ook nog een goede tip voor een ander restaurant waar je anders zo langs zou lopen. Erg vriendelijk personeel! Zijn er nog minpuntjes? Ja: de kamer op de 1e verdieping was warm. Er is airco - maar die blaast vrij hard over het bed. Dus overdag de airco aan en als je zelf in de kamer bent uitzetten.

• 7Jan D.B.19-07-2011

Storend nachtlawaai

Een eerder mooi hotel waarvan de prijs gezien de kwaliteit aan de hoge kant is. Onze kamer aan de straatkant was mooi, doch de rechtovergelegen jeugdherberg is een regelrechte ramp. Het storend nachtlawaai, nog verhoogd door de maatregel tegen de rokers, bezorgde ons 2 helse nachten zonder slaap en hebben ons tevens verplicht zelf de 101 - centrale te bellen. Bij het uitchecken hebben we dit de zeer vriendelijke receptioniste medegedeeld die begripvol was en ons een tegemoetkoming van 3€ ( drie euro) gaf ter compensatie. (?!?) Blijkbaar probeert het hotel met een gedetaileerde bundel klachten naar de stad Brugge te gaan om hun verhaal en gelijk te kunnen halen. Mocht de stoorzender "jeugdherberg" onbestaande zijn zou dit een aanrader zijn.

• 7nina13-03-2011

mooi hotel

Mooi hotel, goede service. Recht tegenover het hotel ligt een jeugdherberg/hostel: WAT EEN DRAMA! We hebben 2 vreselijke nachten gehad. Dronken en heriie makende jongeren SERIEUS van 24 uur tot 6 uur in de ochtend! 1 x receptie gebeld en dat hielp even. AANRADER: vraag specifiek om een kamer aan de achterkant NIET aan de straat/voorkant!

• 10Kessy28-07-2010

Mooi stijlvol hotel, absolute aanrader!

Wij verbleven hier in het weekend van 24 juli. Het hotel is zeer stijlvol ingericht. De service van het personeel is echt uitstekend, zeer behulpzaam. In de kelder van dit fascinerende gebouw is een wellness ruimte te vinden waar je heerlijk kunt relaxen na een dagje lopen en klimmen in Brugge. Onze kamer was ruim en stijlvol ingericht. De badkamer was echt prachtig. Dit hotel is echt de moeite waard als je de klassieke stijl, verzorging en sfeer kunt waarderen! Het marktplein is op nog geen vijf minuten lopen. Alles is dichtbij. Het ontbijd was heel uitgebreid en smakelijk (gerookte zalm en brie waren ook aanwezig). Het eten was van goede kwaliteit. Dit hotel is echt al zijn 4* waard. Ik ga zeker nog een keer terug. tip parkeer de auto bij het station. dit kost 2.5 euro per 24 uur en je krijgt het buskaartje naar het centrum gratis. iets van 1500 parkeerplaatsen, dus altijd plaats.

• 10Menno30-09-2009

Sjieke tent

Het hotel is ietwat prijzig maar als je er bent weet je ook waarom; wat sjiek; alleen de prachtige entree is al de moeite waard. De serveesters bij het ontbijt zijn nog ouderwets sjiek gekleed. Minpunt vond ik het gebrek aan een zwembad wat wel bij een hotel van deze allure zou horen. Het gemis van een restaurant niet gehad aangezien je pal in het centrum zit met tal van gezellige tenten. Auto hadden we 2 straten verderop geparkeerd in een overdekte garage.

Hotel Oud Huis De Peellaert info

Soort hotel