Hotel Olympia ***

6,8

31 reviews over Hotel Olympia in het Nederlands

Zeker Nooit meer !

Eddie Vermeirsch, 9-12-2017

Té ver gelegen buiten het centrum van Brugge om te voet te bereiken, parking genoeg tussen de bomen in een aanpalende straat doch na minder dan 5 minuten al een parkeerboete tbv 30 Euro(!), basic kamer waarvan het behang aan vervanging toe is en het plafond een dringende opknapbeurt nodig heeft, én de badkamer is het minste dat ik ooit heb ervaren : te klein, het water uit de lavabo liep gewoon door tot op de grond, spiegel in badkamer stond los, vuil en onhygiënisch douchegordijn, wc lijkt wel "speelgoed", geen verluchting, !!!

Op de kamer onvoldoende geluidsisolatie : mijn echtgenote en ikzelf hebben de helft van de nacht moeten luisteren op luid gedruppel in de dakgoot, geen ijskast op de kamer, de kwaliteit van de aftandse televisie was ondermaats, kortom alles wat fout kan gaan was ook fout, zelfs de pistolets bij het ontbijt waren onvoldoende gebakken - dus : Nooit meer, en ik zal het bij iedereen afraden ! Elke cent van de Euro was té veel !!! Dit verdient geen enkele ster !!!!!!

Kamer goed, ontbijt voldoende.

Prima hotel

marjolein, 17-7-2017

Het hotel heeft een prima ligging, je bent zo in het centrum van Brugge. Dit scheelt gedoe met parkeren en nog parkeerkosten. Je kunt er niet omheen dat het hotel oudbollig is, maar voor een paar nachten is het gerust te doen. De kamers waren schoon en het personeel was erg aardig. Het ontbijt is niet super uitgebreid maar ook weer prima te doen. kortom, prima hotel en goede prijs kwaliteit verhouding. Kleinigheidje, het plein waar werd geadviseerd te parkeren was vol, waardoor we op een ander plein hebben geparkeerd. Bij de balie hebben we gecheckt of dit ook gratis parkeren is, waarop zij aangeven dat dit zo was. Helaas bij vertrek een bon. Blijft uiteraard eigen verantwoordelijkheid, maar misshiem beter meedenken/kijken of bijvoorbeeld op een kaart aangeven welke zones gratis zijn, alleen in het weekend gratis ect..

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Kamer niet heel erg ruim maar wel genoeg om te verblijven en niet onbelangrijk het is schoon of proper zoals de Belgen zeggen.

Hotel ligt op loopafstand van het authentieke centrum van Brugge maar ook een goede uitvalsbasis voor bezoek aan de kust (ca 40 km)

Ontbijt is goed, personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Parkeren kan in de buurt van hotel op met blauwe schijf voor 4 uur voor hotel.

Voor ons zeker nog een keer een bezoek waard en dan met vrienden om Brugge te bezoeken want dat was geweldig (mooier en gezelliger dan de kust), drankje op het terras en daarna heerlijk eten.

Rondtoer 35 min. met de koets op het plein in het centrum kost 50 Euro maar wij zijn blij dat we het gedaan hebben, het was het waard, beter als een volle rondvaartboot of bus.

Prima hotel voor een aantal nachten

Carmen, 18-9-2016

Hotel was enigszins gedateerd, maar wel schoon. Doordat het zo kort aan de weg staat ku je alleen aan de zijkant buiten zitten wat niet echt gezellig is. Ontbijt prima, genoeg keuze.

Gedateerd maar schoon hotel

Anoniem, 18-8-2016

Vriendelijke ontvangst en behulpzame medewerkers. Fijn dat je dichtbij hotel gratis kunt parkeren. Naar start van het centrum is het ongeveer 7 minuten lopen. Wil je echter naar de markt; reken dan op ongeveer 25 minuten lopen.

Kamers zijn gedateerd, maar schoon. Goede bedden.

Nadeel is de gehorigheid van de kamers en het feit dat het raam op de begane grond geen kantelstand, dievenklauwenstand o.d. heeft, waardoor iedereen door je raam naar binnen kan stappen als je met het raam open wilt slapen. Daarom toch maar met raam dicht geslapen, maar dan is de kamer erg warm.

Brugge is het bezoeken waard!

Komen niet terug

wi en ri, 1-8-2016

Oubollig en veel geld voor weinig sfeer.

Geen terras.

Het enige positieve was dat we de auto goed kwijt konden in de straat en goede schoonmaakservice.

Leuk en gezellig hotel in een rustige buurt

John van den Heuvel, 9-3-2016

Het hotel is compleet, ontbijt was echt 100% in orde, personeel was vriendelijke en behulp zijn. Kamer was perfect, badkamer en slaapkamer was dik in orde en een heerlijk matras. Het hotel is in een rustige buur gelegen en geen probleem met parkeren. Het Hotel is redelijk dicht bij het centrum van Brugge en op ongeveer 50 meter afstand is een bus halte van diversen bussen.

goed hotel vriendelijk personeel

rolf walgien, 8-9-2015

schoon, maar gedateerd, goed ontbijt, goede verzorging vriendelijk personeel

Leuk hotelletje op super locatie

Charlotte Bijenveld, 25-2-2015

Een leuk hotelletje waar je je auto gratis kunt parkeren en lopend naar het centrum kunt. Dit is een leuke route die ook in het donker veilig is. Met tien minuten sta je in het centrum, maar winkeltjes en barretjes beginnen al eerder. Het ontbijt was in buffetvorm en er was keuze genoeg. De ontbijtdame vulde alles continu aan en bakte verse croissantjes en brood. Het hotel is enorm gedateerd en de kamers ook, maar alles was schoon en dat is belangrijker. Een minpuntje vonden wij wel dat de kamers érg gehorig waren. Als er iemand nieste riep de hele gang 'Gezondheid', want je kon de buren letterlijk horen praten. Maar de kamer was schoon, de bedden lagen prima en de ligging ten opzichte van het centrum (met gratis parkeren bij het hotel) vonden wij super. Het personeel was ook vriendelijk en behulpzaam en bij de lobby liggen tips voor bezienswaardigheden. Wat een prachtige stad is Brugge! Dit was een erg geslaagd moeder-dochter-weekend en ik zou hier zeker nog eens naar terug gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympia in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympia scoort een 6.79 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: