Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Nuit Blanche

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Nuit Blanche voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 9 reviews

10FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

9 Reviews over Nuit Blanche

• 10Ronald B10-09-2021

Superverblijf gehad en enorm genoten

Dit is echt een toplocatie. Kunstenaar David is een erg aangename gastheer en je kunt hem al werkend bezig zien. Elke ochtend een 3-gangen (!) ontbijt met vers fruit, creatief verzorgd eitje, broodje en heerlijk ontbijtdessert. Meer dan genoeg ook, wij namen broodje mee als lunch, want gewoon teveel. Mooie authentieke kamers, je gaat echt even terug in de tijd, maar bent wel voorzien van hedendaagse gemakken. Kleine tuin erbij waar je vrij gebruik van mag maken, bijv een lekker biertje drinken op einde van de middag. Het is een oud pand dus wel wat gehorig tav lopen vd bovenburen. Daarentegen komt er van buiten ‘s avonds zo goed als geen geluid omdat het zo rustig is. Verder paar kleine dingetjes die je altijd en overal wel kunt hebben, maar die geen naam mogen hebben. Kunst van David is doorheen het hele pand te bewonderen, zo ook op onze kamer en badkamer. Over smaak valt niet te twisten (of eindeloos), maar het sprak mij erg aan.

• 10van Linder17-07-2015

zeldzaam, buitengewoon gegeweldig!

Subliem verblijf in het hart van Brugge. In de watten gelegd worden door een geniale kunstenaar.. Alles in een sprookjesachtige middeleeuwse sfeer.. Dat zoiets echt bestaat.......wat hebben wij genoten! Zeker een plek om naar terug te komen!

• 10marieke van steensel05-09-2014

Geweldig!

Wij zijn hier in 2012 een weekend geweest! Wat was dat een heerlijk weekend! Romantischer kan bijna niet. De ligging is te gek! Als je de luiken van je kamer opendoet lijkt het alsof je in een andere wereld bent! De kamer was ontzettend mooi. Ook het ontbijt is heerlijk, wordt per gang geserveerd. De eigenaar is heel vriendelijk en vertelt je alles over zijn stad.

• 10Rob en Mieke Brand16-08-2014

GE WEL DIG!!!!

Van zondag 10 tot maandag 11 augustus 2014 daar geweest. Heel erg apart, romantisch en een geweldige service door de gastheer en zijn dochtertje. Zijn schilderijen...je moet er van houden maar dat het vakwerk is staat buiten kijf! De ligging????....ON GE KEND ! Uitzicht..... Nooit meer te evenaren! Ontbijt???? sterren. Kortom KLASSE!!!!

• 10Hester27-06-2013

Terug in de tijd!

We zijn hier in mei 2009 geweest. Prachtige locatie en mooi oud pand. Kamer was wat gehorig maar in een stad als Brugge mag en kan dat! De eigenaar is vriendelijk, kunstzinnig en altijd bereid voor tips of een praatje! 'S avonds als de ''kerktuin'' dichtgaat heb je deze helemaal voor jezelf! Heerlijk ontbijt!

• 10Kelly18-05-2013

Super romantisch!

Onze huwelijksnacht door gebracht in dit guesthouse. Op het moment van aankomst direct besloten om nog een nachtje te blijven. Dit was geen probleem. De gastheer David is ontzettend vriendelijk en heeft veel kennis over zijn stad. De kamer en het uitzicht waren fantastisch, zo ook het heerlijke ontbijt. Alles was schoon en netjes. De middeleeuwse kamer was van alle moderne gemakken voorzien, zoals een beamer met scherm en DVD-speler. Ook het bed was electrisch verstelbaar. Brugge zelf is een mooie stad. We gaan hier zeker nog een keer terug komen!

• 10Mark30-10-2012

Helemaal af......

Ons 5-jarig huwelijk in deze B&B gevierd. En het had niet beter kunnen verlopen. Wat een prachtige plek en wat een service van de gastheer. Het ontbijt wordt in gangen naar je toe gebracht en is gewoonweg helemaal goed en lekker. Beter kon het in onze ogen niet geserveerd worden. Ligging van de B&B is in het centrum en je loopt zo overal naar toe. Geluk hadden we dat we precies op tijd waren en zodoende de auto gratis voor de B&B konden zetten. De kamers waren ook perfect. Erg ruim, goed bed en een mooie badkamer. Niets dan lof voor deze mooie plek in Brugge.

• 10Dewaele Ronny29-05-2011

Een mooie ervaring

Hier geen verkeersdrukte, alleen het geluid van paard en koets. Je verblijft in het echte 15° eeuwse Brugge. Dit gerestaureerd pand brengt je even terug in de tijd, Zalig.We hebben er lekker geslapen, het ontbijt was een culinair hoogstandje die we nog nergens anders konden proeven. Een echte aanrader.Wij komen hier zeker nog terug.

• 10J.09-11-2009

Koninklijke romantiek in Brugge (B&B)

In drie woorden:" Een geweldige ervaring". Zeer romantische plek om in Brugge te verblijven in hartje centrum. David de Graef, de eigenaar is een fantastische gastheer: geeft tips en adviezen om Brugge te bezoeken en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt, kan worden geserveerd op de kamer, in het atelier van David of bij mooi weer in de besloten tuin, het bestaat uit 3 gangen met kleine heerlijkheden. Als gast van David heb je na 22.00 uur exclusief toegang tot de tuin rondom O.L.V kerk en de Bonifacius brug ofwel de 'liefdesbrug'. De slaapkamers en badkamers zijn in authentieke stijl met kleine moderne details voor een optimaal verblijf. Er is i.p.v een tv een beamer aanwezig aangesloten op een DVD speler ( tip: neem evt een leuke DVD mee). Wij vonden het verblijf hier een speciale ervaring. Deze accomodatie is een echte aanrader!!!

Bed & Breakfast Nuit Blanche info

Het complex