Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenBruggeHotels BruggeHotel Novotel Brugge Centrum

Hotel Novotel Brugge Centrum

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Brugge Centrum voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 59 reviews

• Sportfaciliteiten

63 Reviews over Novotel Brugge Centrum

• 9maria31-05-2018

Mooi hotel ,ideale ligging ,behulpzame personeel

Dit hotel ligt in centrum van Brugge , modern breed opgezet met een mooi en gezellige tuin en een zwembad . Het ontbijtbuffet is uitgebreid met warm en koud gerechten en gezellig ingericht. Tegenover dit hotel is een supermarkt. onder dit hotel is parkeergarage waar je kan auto parkeren voor 9 euro per 24 uur. De personeel van dit hotel is vriendelijk , behulpzaam , betrouwbaar, en eerlijk. Ze hebben me echt geholpen. Ik betuig nog een keer mijn dankbaarheid daarvoor. Bedankt allemaal. Brugge is een gezellige stadje. Ik zal zeker nog een keer hier willen komen . En ik weet al zeker dat het wordt 100% dit hotel .

• 8kbraat19-02-2018

Perfecte ligging

Afgelopen zomer (jun 2017) dit hotel voor 1 nacht aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-) De ligging van dit hotel is perfect, in het centrum met alle toeristische hoogtepunten op loopafstand. Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt, dit hebben we in de stad gedaan. Het zwembad in de binnentuin was een oase van rust in een stadscentrum. Met het heerlijke weer wat we hadden was dit een welkome verfrissing.

• 7Nille02-03-2017

Goed hotel

Ontbijt was geweldig. Alles was aanwezig alleen mag het misschien iets later duren het ontbijt. Savonds de bar ook geweldig. Met eten

• 7mevrouw Elzinga19-11-2014

leuk hotel

Goede ligging ten opzichte van het centrum. Lekker ontbijt. Jammer dat er verbouwingen bezig waren. Drankje aan de bar erg duur.

• 10Nel-Ger06-04-2014

Uitstekend Hotel.

Dit is een aanrader voor een korte vakantie in Brugge,. zeer goed hotel op loopafstand van het middeleeuwse centrum. Verzorgde kamer gehad op de 1e verdieping, helaas keken wij uit op de bebouwing van de naastgelegen straat maar voor dagen is dat geen punt. Het ontbijtbuffet was uitstekend in het grote en ruime restaurant, Service perfect. en heel handig is de Parkergarage onder het Hotel. Er is zelfs een grote tuin met buitenzwembad. ook voor kinderen zijn er speelhoekjes en klimwerktuigen. Al met al een aanrader.

• 8Wouter24-03-2013

Ook goed zakenhotel

Dit hotel is een goede uitvalsbasis voor toeristen. Daarnaast is het ook interessant voor de zakelijke gebruiker. Het hotel is vlot bereikbaar en heeft een (openbare) parking van 250 plaatsen. De vergaderzalen zijn ruim en de bijhorende service is OK. Kamers zijn zeer basic, maar meer hoeft dat niet te zijn. Jammer dat de gratis Wifi niet werkte.

• 9Chantal28-12-2012

Goed hotel in een gezellige stad

Dit hotel is heerlijk voor een weekend weg. Wij zijn 5 dagen geweest en dit was voor Brugge precies genoeg. Het hotel ligt op loopafstand van de markt. De kamers zijn lekker ruim en hebben een goede indeling. Het ontbijtbuffet is ook zeer uitgebreid maar wel aan de prijzige kant. Verder vonden wij de prijs/ kwaliteit wel oke, maar had iets goedkoper gemogen. Maar al met al een heerlijke vakantie gehad.

• 9francesenton29-10-2012

Geweldig!

Brugge is absoluut een bezoek waard. Het hotel ligt op loopafstand van de binnenstad. Onder het hotel ligt een parkeergarage. Het eten is heerlijk en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Kamers heel goed: badkamer, apart toilet, kluisje, minibar, etc.

• 8Henk28-10-2012

Super hotel, goed gelegen

lang weekend naar Brugge geweest. NOVOtel ligt centraal, parkeergarage onder het gebouw voor nog geen 9 euro per dag. je wandelt zo Brugge in. Ontbijt is helemaal top, van gebakken aardappelen en witte bonen tot croissants met jan, alles is ruim voorhanden. Schone en nette kamers, goed verzorgd. Zeker weer!

• 7M en M. van der Wal28-09-2012

Centraal hotel in centrum

Novotel is een goed hotel. Op loopafstand van het centrum. Goed ontbijt, goede parkeermogelijkheden. helaas rioolgeur in de kamer...brrrrr . het kamer meisje heeft wel gespoten en gereinigd, maar de geur kwam weer terug. Verder prima hotel voor een Paar dagen Brugge.

Hotel Novotel Brugge Centrum info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden