Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

2 Reviews over No 17

• 10H.A. Wismeijer23-12-2012

Een romantisch verblijfplaats

Een uitstekend bread & breakfast. De auto mag voor de deur staan (€14,- p.n.). Wie van romantiek houdt moet naar Guesthouse 17. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting. We wilden Brugge in kerstsfeer zien; Guesthouse 17 heeft daar zeker aan bij gedragen. Ongetwijfeld is de accomodatie buiten kersttijd ook een aanrader. De accomodatie ligt zo dat alles in het centrum goed lopend bereikbaar is. Er zijn 3 kamers; deze zijn niet groot en je moet wel absoluut goed ter been zijn (twee trappen op). Een minpuntje is dat er geen koffiezetfaciliteiten zijn.

• 9Harry en Suzanne18-10-2010

verrassend goed

Op de mooiste stek van Brugge kwamen we uit. Bed en breakfast met drie kamers bij Barbra en Stefan. Zeer aardig en behulpzaam. We mochten ook hun garagebox gebruiken. Zijn allemaal 2 persoonskamers, er is ook geen ruimte voor een derde bed. Ontbijt zeer keurig verzorgd, maar vooral de sfeervolle aankleding heeft ons betoverd. Brugge hebben we nu gezien maar voor de Guesthouse zouden we zeker nog een keer terug gaan. De benaming Exclusive Guesthouse is zeer op z'n plaats.

Bed & Breakfast No 17 info