Hotel NH Brugge

Hotel NH Brugge
7,9

6 tips over Hotel NH Brugge

ronwille, 21-11-2014
De binnenstad van Brugge is geweldig. Bezoek de brouwerij of het chocolade museum.
joke, 18-2-2013
Koop in Brugge een museun passepartout, scheelt veel geld.
Alfred, 27-9-2012
We kregen een kortingskaartje voor div attracties bij aankomst in het hotel. Hiermee krijg je ook korting op een museumpas voor 3 dagen: voor slechts 12eur pp gratis toegang tot veel musea.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Brugge voor je op een rij gezet:

Alfred, 26-9-2012
Wij kregen een kortingskaart van het hotel voor div. attracties. Haal hiermee een museumpas met korting voor maar 12eur pp. je kunt dan 3 dagen lang bij veel musea gratis naar binnen.
janendaan, 23-4-2012
Als je wilt gaan eten of drinken is het verstandig om buiten de toeristische routes een bar of restaurant te zoeken. Het scheelt behoorlijk in de prijs.
M, 8-4-2012
In de bar kun je veel bijzondere biertjes drinken.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Brugge voor je op een rij gezet: