43 reviews over Hotel Navarra Brugge in het Nederlands

Helemaal top!!

Robin en Nathalie
14-8-2019

Robin en Nathalie, Verblijf in Brugge. Supertevreden over dit hotel. Brandschoon. Bij binnenkomst rook het er al naar schoonmaakmiddel. Werden uiterst vriendelijk ontvangen bij de receptie. Hadden een vraag over een trip naar Blankenberge waarna er uitgebreid werd verteld door de medewerker hoe we daar konden komen met het openbaar vervoer. Top! De kamers waren heel erg netjes en schoon. Fijn ligbad en een aparte douche. Deze lekt overigens wel iets bij onderkant glazen deur. De bedden waren super. Bediening aan de bar was een 10. Een glaasje bier werd hier vakkundig getapt. Heel fijn weekend gehad in jullie hotel. Bediening, service, vakbekwaamheid, vriendelijkheid...een dikke tien! Medewerkers die bezig zijn met hun vak! Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Sfeervol hotel

Henriette
27-2-2016

Een sfeervol hotel met een uitstekende gastvrije ontvangst! Schone kamers met genoeg ruimte en koffie en theefaciliteiten. Ruime douche, Een opmerking; douchen moet in bad en het zou handig zijn denk ik, voor oudere mensen, om een extra handvat te hebben waarmee ze makkelijker uit bad kunnen stappen. Verder een prima ontbijt. Als je met een groep bent is het wellicht moeilijker gezellig te zitten in het hotel, omdat de bar snel vol zit en je dan in een aparte zaal moet zitten die minder gezellig is. Goede service en lekker midden in het centrum, vanaf het station is het nog geen 2 km lopen naar het hotel, waarbij je al direct door het mooie gedeelte loop. Eventueel via het Begijnvest en Begijnhof naar het hotel lopen, dan begint je vakantie gelijk goed!

Gereisd Met partner in februari 2016

Sfeervol hotel in hartje brugge

evy
29-12-2015

Superleuk hotel , sfeervol! De verjaardag van onze dochter gevierd met een weekend brugge. Zalig hotel! Supermooie trap en zalig zwembad... Een aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

Zeer comfortabel hote!l

timmersria
20-6-2014

In hartje Brugge en toch rustig gelegen. Niet al te groot, mooi wit pand. Vriendelijk en competent personeel! We hadden een ruime kamer (123) die wat saai en kleurloos oogde maar verder van alle gemakken voorzien was; kluisje, airco, minibar, koffie/thee faciliteiten. Vond het bed wat aan de zachte kant. Prima badkamer. Een goed ontbijt, wat meer op de Engelse leest geschoeid.. als je niet van witte bonen in tomatensaus houdt en taai gebakken bacon...! dan was er o.a. heerlijk vers (stok)brood. Wel wat weinig variatie in beleg, kon wel iets beter.. mistte een tomaatje e.d. Maar daarentegen waren de gekookte eitjes echt warm!!
Hotel heeft een (klein) zwembad, sauna en fitness ruimte, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, wel van de tuin .. heerlijk, hadden prachtig weer en dan is het even plezierig relaxen. Koffie en thee staan de hele dag gratis voor hotelgasten in de hal klaar, je hoeft het alleen maar te pakken.. Kunnen dit hotel van harte aanbevelen!

Gereisd Met partner in juni 2014

Goed maar niet bijzonder.

Peters
9-6-2014

Prima gelegen in het centrum op nog geen 275 meter van de Grote Markt. Hotel bevindt zich in een aantal zeer oude aaneengeschakelde panden. De familiekamer bevond zich aan de achterzijde met geen noemenswaardig uitzicht. Kamer was voldoende groot. Douche in bad maar geen douchegordijn of scherm (altijd leuk met jonge kinderen). Minibar bevatte 2 pils, 2 cola en wat flesjes water (schappelijke prijs). Plastic roerstaafjes bij de oploskoffie, thee en waterkokertje. Drie contactdozen beschikbaar voor opladen. Ontbijt goed maar niet bijzonder (Brits maar ook continentaal). Derhalve ook veel Britse auto's op de eigen parking (17 euro/dag). Nabijgelegen openbare parking De Biekorf kost wat minder. Koffie bij het ontbijt: helaas was de bar niet open in de ochtend anders kon men daar koffie halen. Zwembad in de gewelven prima voor de kinderen (1.40 mt. diep) maar geen afsluitbaar kleedhokje of kluisje. Al met al goed maar duidelijk onderdeel van een keten.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Prachtig hotel, ligging vlak bij centrum.

Dick
15-1-2013

Voor de 1e keer in Brugge. Prachtige stad met veel bezienswaardigheden. Hotel ligt 3 minuten lopen van centrum. Kamer was niet ruim, maar voor 3 nachten perfect. Gratis Wifi op de kamer. Ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Alleen kunnen ze er geen koffie zetten. Het was warm en bruin!!!! Al met al een hotel om nog eens in de zomer naar toe te gaan. Wij hebben in ieder geval genoten. O ja, wij sliepen aan de achterzijde, heerlijk rustig.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

PRACHTIG hotel, zeker aan te raden!

Langras
31-10-2012

Geweldig weekend Brugge gehad! Romantische stad, romantisch, luxe hotel. De kamer IETS klein maar doet niet onder... Romantiek ten top in Brugge, met als klap op de vuurpijl een huwelijksaanzoek!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Mooi in het centrum

robinjonker
31-10-2012

Het is een hotel waar voornamelijk oudere engelse toeristen komen. Leuke en schone kamer (295) maar alleen een slecht bed. Ligt mooi centraal. Nu is Brugge zowiezo een stad die goed te belopen is. Goed ontbijt. Kleine sauna en zwembad aanwezig. Fitness stelt weinig voor maar is prima voor de gem. sporter.

Gereisd Met partner in Thu Oct 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect hotel op steenworp van het centrum.

Rein de Groot
16-10-2012

Mooi verzorgt hotel op 5 minuten lopen van het centrum. Kamers zijn niet echt groot maar alles is aanwezig en keurig verzorgt. Het ontbijt is erg goed verzorgt en de mensen die er werken zijn vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar :-)

Gereisd Met partner in oktober 2012

Een werkelijk perfect hotel!

E.J. Tak
20-4-2012

Wie een prerect hotel zoekt in Brugge, heeft dat met hotel Navarra gevonden. Aan dit hotel is werkelijk alles in orde: het personeel, de bar, het ontbijt, de kamers. Maar nog meer dan dit: het hotel verkeert in sublieme staat van onderhoud. Wij zijn inmiddels al meerdere keren hier geweest en genieten keer op keer van dit tophotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Navarra Brugge in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Navarra Brugge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.