Tijdelijk €25 aanbetaling

7.2GoedScore uit 16 reviews

7.2GoedScore uit 16 reviews

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Montovani voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Montovani

• 7Patrick Harmelink26-03-2017

Prima hotel. Waar voor je geld.

Goede kamers, simpel maar doeltreffend ontbijtbuffet, vriendelijke receptionist. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 7vastbinder27-02-2016

prima low budget hotel.

Prima hotel op 5 minuten afstand van alle belangrijke bezienswaardigheden van Brugge. Gratis parkeren bij de bevrijdingslaan..5 minuten van het hotel. Kamer was sober maar schoon. Badkamer is wel aan een upgrading toe, vlekken in het zeil bij de douche en een kapot schapje boven de wasbak, alles donderde eraf. Ook het licht in de kamer gaat niet 100% uit, er schijnt een soort nachtlamp stand op te zitten. Mijn man kon er door heen slapen maar ikzelf wil t pikken donker hebben dat is niet echt fijn dus..verder vriendelijke gastheer en prima ontbijt.

• 8p vd berkmortel15-05-2011

gezellig en goed

een leuk en een gezellig hotel, vriendelijke bediening, het onbijt was goed, als er iets niet meer was, dan werd het meteen aangevuld, en lekker dicht bij het centrum

fam vd berkmortel

• 10victoria08-03-2011

aanrader!!!!

enkele dagen terug verbleven in het recent vernieuwde hotel montovani! zeer vriendelijke gastvrouw, rustig, dicht bij het centrum en heerlijk ontbijt! wij komen zeker nog terug en ik kan het iedereen aanbevelen!

• 7anita27-09-2010

prima hotel

Montovani is een klein hotel, 12 kamers, op 300m van het centrum van Brugge. De eigenaresse is bijzonder vriendelijk, het ontbijt is prima met een ruime keuze. De kamers zijn goed, uiteindelijk ben je niet in Brugge om op een kamertje te gaan zitten en verwacht je niet heel veel luxe voor € 75,- per nacht (prijs per kamer (2pers.) incl. ontbijt). Wij hebben ons prima vermaakt in het hotel,, lekker geslapen, lekker ontbeten en heerlijk genoten van het prachtige Brugge

• 7Pieter26-08-2010

Goede prijs-kwaliteit verhouding

De kamers zijn zeer gehorig!! schoon en eigenlijk niets aparts. Ontbijt is heel goed. Veel opties & vers. Lokatie is ook prima, ongeveer 5 a 10 minuten van de markt (loopafstand). Parkeren kan gratis op 5 minuten loopafstand. Vraag ernaar bij de receptie. Al met al een prima hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• 6Yvette09-11-2009

Low Budget

Wij waren ingesteld op low budget, dus de verwachtingen waren niet al te hoog. Kamer is ruim, maar moet nodig onder handen genomen. Vlekken in het tapijt, vergeelde kasten, matras dat te klein is voor het bedframe, niet werkende televisie, rotte vloer in de badkamer en een douche met miezerig straaltje dat ook koud wordt als (naar ons idee) in andere kamers van de kraan gebruikt wordt gemaakt. De ligging, vriendelijkheid van de eigenaresse en ontbijt maken veel goed.

Tips voor restaurants 's avonds: - Toms Diner (West-Gistelhof, iets buiten het centrum, maar héérlijk gegeten) - Arties (Wollestraat)

Tips voor lunchgelegenheden: - Oude burg 22 (Oude Burg) - Quatre mains (Philipstockstraat)

Bij restaurants kan vaak niet gepind. Dus als u geen credit card heeft, neem genoeg cash mee!

• 7Aniek Morsink14-09-2009

Prima voor 'n weekend

Verblijf van 11 t/m 14 september '09. Wat ons betreft een prima hotel, gezien de prijs en de ligging. Montovani is een goedkopere in haar soort (3 nachten 240 euro). Eenvoudige kamer. Onze kamer was schoon en netjes. Zelfs een minibar en tv met aantal NL-zenders. Rustige ligging in 'n zijstraatje, maar wel centraal. Je bent zó in de stad. De grote Markt is 10 minuten lopen. Dit is best prettig na een stevige maaltijd ;) Echte pluspunten: hele vriendelijke mevrouw achter de balie die direct info verstrekte over Brugge. En prima ontbijt met heerlijke, warme koffie. Gratis parkeren aan de Bevrijdingslaan, maar wij hebben betaald geparkeerd in 't Zand. Is ook dichtbij (5 minuten lopen).

• 7Doortje12-07-2009

Prima te doen - mits je geen luxe verwacht !

Merendeel is al beschreven .... Hotel is zeer eenvoudig, gehorig ivm houten vloeren (douchevloer was zelfs verrot !) Kamer eenvoudig (met tv) en netjes schoon. Dekens - geen dekbedden. Prettige en behulpzame ontvangst. Ontbijt eenvoudig, maar ruim voldoende aanwezig. Span je verwachtingen (ten opzichte van de prijs) niet te hoog, en dan heb je een prima plek om te slapen, want je bent toch voornamelijk in de stad zelf, en het centrum ligt inderdaad nog geen 10 minuten loopafstand. Brugge zelf is schandalig duur; pilsje 5,- tosti 9,- cappucino 3,80 dus wees gewaarschuwd !

• 6Marloes01-01-2009

Redelijk

Voor het geld was dit hotel redelijk te doen. De kamers zijn echter slecht onderhouden en de douche is een ramp. Veel te kleine straal. Het ontbijt is wel netjes in verhouding met de prijs. De kamers zijn erg gehorig ivm de houten vloeren.

Hotel Montovani info

• AirconditioningNiet beschikbaar