Hotel Montanus

28 reviews over Hotel Montanus

• 2019
    9Roozendaal12-05-2019

Fantastisch.

Geweldig hotel, mooie schone kamers. Ontbijt was uitstekend en zeer uitgebreid. Het personeel was super vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Kim18-11-2018

Prachtig hotel in het mooie Brugge!

Hotel Montanus is een prachtig en fijn hotel in Brugge. Het hotel bestaat uit het monumentale hoofdgebouw met moderne aanbouw waar zich het restaurant / ontbijtbuffet bevind, een fraaie en netjes onderhouden tuin en aan het einde van de tuin ligt een bijgebouw waar zich nog meer kamers bevinden. Wij zaten in het bijgebouw. Eerst vonden we dit jammer maar later bleek dit helemaal niet erg. Want de kamers waren dan wel niet groot maar wel heel netjes en schoon. En het mooiste was het uizicht vanaf de kamer. Door charmante ramen met shutters kijk je op de mooie tuin en hoofdgebouw van het hotel en op de achtergrond zie je de onze lieve vrouwe kerk liggen.

Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid maar voldoende. En vanaf het hotel loop je in 10 minuten naar de grote markt. Dit was iets verder lopen dan we hadden gedacht maar 1 tip, loop via de tuin van de lieve vrouwe kerk , dan loop je door een mooie route

Gereisd met partner in november 2018

• 9Jacqueline de Kort23-04-2018

Geweldig

De locatie is schitterend. Midden in het centrum met een prachtige binnentuin. Het ontbijt was heerlijk. Een klein minpuntje, er is geen pinautomaat.

Gereisd met partner in april 2018

• 8margareth.ram09-01-2018

Heerlijk weekend!

Prima hotel met goede kamer en fijn ontbijt! Wij moesten alleen wel buitenom naar het ontbijtbuffet, dus jas aan in de winter! Personeel was vriendelijk! Wel om denken dat je contant geld meeneemt, want je kunt niet pinnen in het hotel!

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

9Helene07-07-2017

Heerlijk hotel!

Oase van rust op loopafstand van het drukke centrum met enthousiast lief en zorgzaam personeel. Kamers schoon en sfeervol ingericht. Bij het ontbijt kan je aangeven wat voor eitje je wilt en het wordt gelijk gebakken. Het restaurant met excusieve kaart is echt een aanrader. Gerechten worden mooi opgediend en zijn van uitmuntende kwaliteit. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Griet22-02-2017

Prijs/kwaliteit veel te duur!

We hadden een standaard kamer met ontbijt voor €169. Dit is belachelijk duur voor zo'n kamer. Klein, verf op het tapijt, stuk van WC-bril, verf kwam los in badkamer, nachtlampje knipperde, geen waterkoker of koffie op de kamer. Onthaal heel kort en zakelijk. Enkel sleutel en kamernummer. Geen uitleg over bezienswaardigheden of waar je koffie kon krijgen. Er werd gemeld dat het ontbijt tot 10u was, dit is tot 11u op zondag... Ontbijt was wel heel erg in orde. De twee dames waren heel vriendelijk. Ons gevoel: Ontgoocheld in de kamer en het onthaal. 50 euro minder had wel een correcte prijs geweest voor deze kamer.

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Tamara08-01-2016

Goed gelegen in het centrum van Brugge

Erg vriendelijk personeel, kamers zijn aan de andere kant van de tuin. Dat is een nadeel want smorgens door de regen naar het ontbijtbuffet. Kamers zijn klein, en hebben geen waterkoker. Ontbijtbuffet is erg goed, alles in overvloede en je eitje wordt speciaal hoe jij hem wilt klaargemaakt. De ligging is perfect. Midden in het centrum vlak achter Onze Lieve Vrouwe kerk.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9Marinafaltas22-09-2015

Geweldig

Ontzettend fijn en mooi hotel. Heel centraal gelegen. Heel uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Prachtige kamer, met grote badkamer met bad en nette douche. Bij de receptie word je goed geholpen, ook wat betreft tips voor goede restaurants etc. Gaan bij bezoek aan Brugge nooit meer naar een ander hotel

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Nathalie03-03-2014

Een aanrader!

Hotel Montanus te Brugge is een echte aanrader als je Brugge bezoekt. Wij logeerden in een tuinkamer: prima bed met zalige linnen lakens, kleine maar mooie badkamer, alles heel netjes. In het centrum en toch rustig met mooie tuin. Op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Super ontbijt, alles wat je maar wensen kan, heel vers, vriendelijke ontbijtdame die met de glimlach eitjes en pannekoekjes bakt :-) Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Hilbrand07-11-2012

Aanrader in Brugge

Eigenlijk geen op of aanmerkingen; gewoon een goed hotel (we hadden de tuinkamer) in het centrum van Brugge!! Parkeren kan naast het hotel in een openbare "parkeergarage".

Gereisd met partner in oktober 2012

Hotel Montanus info