Camping Memling

52 reviews over Camping Memling

• 2019
    10M Elshof28-07-2019

1 woord een aanrader !

Personeel word gerund door moeder en zoon en zijn zeer vriendelijk , kan alleen maar lof uitspreken over hun , ruime schone plekken wasgelegendheid is goed , ligging is perfect ten opzichte van het centrum van Brugge

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Annemieke30-06-2019

Aanrader voor weekendje Brugge

Super ligging t.o.v Brugge Duidelijke informatie vooraf en ter plaatse. Makkelijk incheck systeem , geeft vrijheid in aankomst. Vriendelijk personeel Alles keurig verzorgd Fietsen in en om Brugge makkelijk mooi en veel mogelijkheden. Winkels vlakbij. Camping is rustig door de vele campers en de mensen op doorreis. Mooie ruime plekken (net hoe je het bekijkt en hoe groot je camper/caravan/tent is.

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Loek Rondel05-06-2019

Nooit meer

Als je op doorreis bent en niet om luxe geeft is het hier prima. Niks voor kinderen. Hutje mutje. Geen persoonlijke aankomst. Aanmelden via een automaat. Slecht onderhouden sanitair dat in het weekend met een volle camping niet wordt schoongemaakt. Volgende keer een canping verderop zoeken.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 6bosch02-06-2019

nooit meer

Zeer onvriendelijke ontvangst, eigenaren/ beheerders zeer onvriendelijk, zekere geen camping voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8Westfries03-08-2018

Heerlijk relexed

Sfeer en ligging voor een bezoek aan Brugge en Oostende is perfect. Santair gedurende de hete zomerdagen een maal extra reinigen zou prettig zijn

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Helma steuten01-01-2018

Geweldig

Heerlijk genoten tweede keer op deze camping . In november en december. Alles dichtbij , op loopafstand, bushalte om de hoek.wij komen hier graag weer terug.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

8Westfries28-07-2017

Een hele positieve beleving

Nagenoeg in het centrum, rust vriendelijk en gezellig.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Michael20-07-2017

uitstekende stadscamping

Gebruik bij inrijden je in- en uitrijkaart . Als je te snel achter je voorganger aanrijdt gaat slagboom automatisch open. Maar dan kom je even later het terrein niet meer af. Is lastig als de beheerder even weg is.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Annie21-10-2016

Uitstekende camping voor bezoek aan Brugge

Super camping, sanitair nieuw en schoon. Ruime plekken. Gastvrij onthaal. Alle benodigde voorzieningen zijn aanwezig, voor de dagelijkse boodschappen kun je terecht bij lidl en aldi op max 800 meter van de camping. Wil je buiten de deur eten moet je wel naar het centrum, maar dat is niet bezwaarlijk. Wifi is gratis en snel. Je moet alleen een ticket bij de automaat halen voor een uur internet. Ook je viervoeters zijn welkom. Achter de camping ligt en bos waar je lekker kunt wandelen. Voor je bezoek naar Brugge is het een ideale camping, 2 km van de stadspoort. Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 3Cor de Ruiter20-10-2016

U staat op ingezaaid gras! Wanneer vertrekt u?

Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. We kiezen op een plattegrond met de diender een plaats. We hebben net alles geïnstalleerd en de man staat naast ons met een litanie over graszaat dat niet opkomt nu wij er staan. Na 3 nachten verlengen we 3 nachten. Vandaag worden we aangesproken alsof we een misdaad begaan want door ons hebben mensen na ons geen gras. Zelfs na 3 keer te verzoeken ons met rust te laten en voortaan dan duidelijk aan te geven waar je wel en niet op een plaats mag staan gaat het gezever en nu in koor door. Onbegrijpelijk hoe mensen de sfeer op een goede camping overigens zonder voorzieningen ook niet voor kinderen kunnen vergallen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2016