Camping Memling

44 reviews over Camping Memling in het Nederlands

Geweldig

Helma steuten
1-1-2018

Heerlijk genoten tweede keer op deze camping . In november en december. Alles dichtbij , op loopafstand, bushalte om de hoek.wij komen hier graag weer terug.

Een hele positieve beleving

Westfries
28-7-2017

Nagenoeg in het centrum, rust vriendelijk en gezellig.

uitstekende stadscamping

Michael
20-7-2017

Gebruik bij inrijden je in- en uitrijkaart . Als je te snel achter je voorganger aanrijdt gaat slagboom automatisch open. Maar dan kom je even later het terrein niet meer af. Is lastig als de beheerder even weg is.

Oude reviews (archief)

Super camping, sanitair nieuw en schoon. Ruime plekken. Gastvrij onthaal. Alle benodigde voorzieningen zijn aanwezig, voor de dagelijkse boodschappen kun je terecht bij lidl en aldi op max 800 meter van de camping. Wil je buiten de deur eten moet je wel naar het centrum, maar dat is niet bezwaarlijk. Wifi is gratis en snel. Je moet alleen een ticket bij de automaat halen voor een uur internet. Ook je viervoeters zijn welkom. Achter de camping ligt en bos waar je lekker kunt wandelen. Voor je bezoek naar Brugge is het een ideale camping, 2 km van de stadspoort. Een echte aanrader dus!

U staat op ingezaaid gras! Wanneer vertrekt u?

Cor de Ruiter
20-10-2016

Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. We kiezen op een plattegrond met de diender een plaats. We hebben net alles geïnstalleerd en de man staat naast ons met een litanie over graszaat dat niet opkomt nu wij er staan. Na 3 nachten verlengen we 3 nachten. Vandaag worden we aangesproken alsof we een misdaad begaan want door ons hebben mensen na ons geen gras. Zelfs na 3 keer te verzoeken ons met rust te laten en voortaan dan duidelijk aan te geven waar je wel en niet op een plaats mag staan gaat het gezever en nu in koor door.

Onbegrijpelijk hoe mensen de sfeer op een goede camping overigens zonder voorzieningen ook niet voor kinderen kunnen vergallen.

Prima camping

Luc Beerten
16-9-2016

Prima uitvalbasis om de mooiste stad van België te ontdekken. Op amper 3 km van Brugge vindt U hier een rustige camping met goed onderhouden moderne sanitair en mooi grasveld .

Er is wel veel verloop omdat de meeste mensen komen voor een paar dagen.

Op de camping is geen winkel of broodservice maar in nabije omgeving zijn verschillende grote supermarkten.

Mooie verzorgde camping

De hezerkes
15-9-2016

Prima camping met verzorgde toiletten,rustig en alles goed geregeld ,ideale camping voor een bezoek aan brugge ,wij hadden hier een super leuk verblijf

Wat een rot caravan

Skatsyker
8-3-2016

Het is een prachtige camping, prima ligging je bent zo in het prachtige centrum van Brugge.

We waren hier een jaar eerder met een camper, naar volle tevredenheid.

Nu een stacaravan gehuurd met 5 man, was wat krapjes, als iemand zich 's nachts omdraaide dan kraakte de hele caravan.

'S nachts ging ineens het licht branden, dus er was ws iets mis met de stroomvoorziening.

Het sanitair op de camping is netjes, ruim en schoon.

De WiFi verbinding belabberd .

Ideale doorreiscamping

Karlijn
28-8-2015

1 nacht maar op deze camping gestaan, maar is zeker voor herhaling vatbaar. Nette camping met super goed sanitair: schoon, goede douches, toiletpapier, zeep bij de wasbakken en handdrogers. Wij stonden op het trekkers veld wat er prima uit zag. Rond 23h was het ook echt stil op de camping wat ook erg fijn was. Op de camping is ook gratis wifi wat je de hele dag door uit een machine kan halen en er is een vriezer waar je je koelblokken kan invriezen (handig als je geen stroom hebt). Enige minpunt was dat ze geen broodjesservice hadden. Verder een echte aanrader voor als je de stad wilt zien.

prima stedencamping

willvankleef
17-9-2014

Op 10 minuten fietsen ligt Brugge.

Een simpele maar prima camping . goede plekken, veel Britten.

Wifi voor een euro per uur uit de automaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Memling in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Memling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Memling scoort een 7.79 uit 10 op basis van 47 reviews.