Hotel Martin's Brugge

• Kinderopvang

155 reviews over Hotel Martin's Brugge

• 8Ilona28-07-2013

Super centraal gelegen!

Mooi hotel, wat ideaal ligt. Alles op loopafstand en binnen 1 minuut zit je op de grote markt. Ontbijt is goed, eenvoudig. De kamers zijn prima, badkamer is iets verouderd maar verder goed. Airco op de kamer doet het goed.

Wij hadden 2 nachten - 3 dagen maar je zou het in 2 dagen kunnen bezichtigen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7L. Liebregts14-07-2013

geweldige ligging

Wij zijn tevreden over dit hotel. De kamer is klein en er is geen kast, maar voor 1 nacht is dit niet erg.Het is handig dat je vanuit de parkeergarage met de lift naar het hotel kunt. De parkeergarage is klein en het in- en uitgaand verkeer moet via dezelfde weg. Dat is niet makkelijk .

Gereisd met partner in juli 2013

• 6Patrick en Lieke15-04-2013

Erg duur voor de kamers die ze aanbieden

Wij waren hier op 13 april van zaterdag op zondag. Wij hadden een Superiorkamer geboekt omdat we extra luxe wilden als een bad en een ruimere kamer.

Bij aankomst bleek dat we een kamer hadden in het nieuwe gedeelte, wat ook te zien was aan de kamer. Het was er schoon en mooi afgewerkt. De badkamer was echter erg klein, er zat geen bad in en de douche liep over waardoor het hele badkamertje overstroomde. Er zat zelfs geen extra ligt bij de wastafel.

Bij navraag over onze kamer werden we vriendelijk te woord gestaan, maar er kon niets aangepast worden omdat het hotel vol zat. De vrouw achter de receptie gaf aan dat de kamer Superior was omdat deze in het nieuwe gedeelte lag. De standaard kamers beschikken allemaal over een bad met douche en soms zelfs met nog een aparte douche! Ze kon er niet meer van maken dan dat het inderdaad apart is dat je voor de basic superior kamer 190 euro betaalt , en dat een standaard kamer met meer faciliteiten 50 tot 70 euro goedkoper is!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Peters17-02-2013

Uitstekend

Het hotel ligt fantastisch centraal, midden in het centrum. Het is kleinschalig, dus persoonlijk. De kamers zijn schoon en de bedden zijn goed. Het ontbijt is prima en wordt voortdurend aangevuld. Voor ons was het de eerste keer maar zeker niet de laatste.Wij zullen dit hotel ook zeker aan anderen aanbevelen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 7Peter30-12-2012

Mooi centraal gelegen...dat wel...

De ligging is de kracht van dit hotel. Voor de prijs die je betaalt hebben we in veel andere hotels veel betere (vooral veel ruimere) kamers gehad (ook in Brugge). De kamers (charming) zijn klein en eigenlijk alleen geschikt om in te slapen. Het hotel heeft verder ook nauwelijks ruimte waar je overdag even kunt zitten. De bar gaat pas om 5 uur open. Je moet dus wel naar buiten (en dan zit je wel lekker centraal in de stad). Het ontbijt is goed, maar - in een volle eetzaal - erg rumoerig. De service is goed.

Gereisd met partner in december 2012

• 8Susan10-11-2012

Topper

Goede ligging, prima ontbijt. De kamers zijn klein, maar schoon. Wij hebben geparkeerd bij het Zand, dit is 5 a 10 minuten lopen naar het hotel 8,70 per 24 uur. Restaurant Arthies is een aanrader! Goed eten en genoeg. Dit hotel is vanaf de binnenplaats in het hotel te bereiken. Bierbrouwerij de Haan erg leuk!

Gereisd met partner in november 2012

• 8Rudy Blaakman25-10-2012

Fijn hotel in het centrum van Brugge

Mooi modern hotel in het centrum van Brugge. Ligging is perfect, direct achter het Belfort dus omgeven door talloze restaurants, winkels en bezienswaardigheden.

Kamers zijn vrij klein, modern ingericht en schoon.

Het was in het hele hotel erg warm en we hebben (in oktober) dan ook met de airco aan geslapen.

Het ontbijt was prima.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Wouter15-10-2012

Fijn hotel in hartje centrum

Hebben hier 2 nachten verbleven met Brugge arrangement. Dit was incl. 1x diner. Hotel in hartje centrum. Kamer aan de kleine kant, maar voldoende voor twee personen. Ontbijt prima in orde. Kamerinrichting en douche wat veroudert, maar wel schoon. Al met al een prima hotel voor 3 sterren, en de locatie maakt alles goed. Parkeren bij hotel duur, maar op 4 minuten loopafstand publieke parking voor 8,70 per 24 uur.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9monique vd palen15-09-2012

geweldig fijn hotel midden in het centrum

wij hebben 2 nachten in dit hotel verbleven met volle tevredenheid. Had dit geboekt via actie vd dag en omdat we 25 jaar getrouwd waren had ik een mailtje gestuurd met de vraag of ze ons ons mooie kamer konden geven, en die hebben dus ook gehad. Het was een grote kamer(kamer 402) met 2 pers bed, ligbad,minibar. Helemaal mooi en wij super tevreden. Het was schoon en netjes, flatscreen die groot genoeg was. Het ontbijd was prima, werd goed aangevuld, was lekker vers en voor ieder wat wils. Het is voor ons een onvergetelijk tripje geworden en als we ooit weer naar Brugge gaan komen we hier zeker terug.

Gereisd met partner in september 2012

• 8peterhoogstede24-08-2012

Perfecte locatie, fijn en hulpvaardig personeel!

Locatie en personeel is top! Ontbijt uitgebreid en vers. Kamers aan de achterzijde klein maar van alle gemakken voorzien. We hadden heerlijk weer dus kamer minder belangrijk. Prijs/ kwaliteit: via veilingsite geboekt voor ongeveer de helft van de normale prijs van 210 euro per kamer (charming incl. ontbijt). Heerlijke dagen gehad in een heerlijke stad. Komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2012

Hotel Martin's Brugge info