10 tips over Hotel Martin's Brugge

• tassie09, 28-01-2012 Rapporteren

Parkeer je auto niet bij het hotel maar bij parkeergarage het panderijtje, dat is veeeeeel goedkoper

• L. Liebregts, 14-07-2013 Rapporteren

Wij konden om +14.oou al inchequen

• augie, 12-09-2013 Rapporteren

parkeer niet bij het hotel veel ste duur .

je kan parkeren midden in het centrum en het is 5 minuten lopen naar het hotel parkeren kost per dag 8,70 euro.

neem een 3 gangen diner voor 30 euro heerlijk eten!

• Ilona, 28-07-2013 Rapporteren

Ijssalon Da Vince Rondvaart door de brugse grachten

We hebben een aantal aanbieders voor Martin's Brugge voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl

• Rudy Blaakman, 25-10-2012 Rapporteren

Er is gratis WIFI in het hotel, ook op de kamers. Je moet hier wel voor inloggen. In de informatiemap die op de kamers ligt staat dat je hiervoor toch moet betalen en dat er kaarten gekocht kunnen worden aan de receptie. In de lounge ruimte staat echter een bordje met de toegangscode. Door deze te gebruiken kan er ook op de kamer gratis van het draadloos internet gebruikt gemaakt worden.

• monique vd palen, 15-09-2012 Rapporteren

In de bar van het hotel is het van 20.00 tot 21.00 happy hour, drankjes en coctails voor de helft van de prijs !! Parkeren in het hotel erg duur 25 euro/24 uur, wij hebben geparkeerd in parkeergarage het panderijntje, 5 min lopen van het hotel voor 8,70/24 uur. ook parkeergarage biekorf en zilverpand is erg dichtbij, ook ongeveer 5 min lopen en kost ook maar 8,70/24 uur.

• Patrick en Lieke, 15-04-2013 Rapporteren

Boek dus gewoon een stadaardkamer als je romantisch wilt samen zijn en geen superior!

• Babs Veeger, 05-07-2012 Rapporteren

Meer service bieden, klantvriendelijkheid is ver te zoek, je moet na alles vragen.

• peterhoogstede, 24-08-2012 Rapporteren

Om te gaan eten beter een zijstraat van de markt pakken! Aan de markt enkel vreetschuren. Slechte kwaliteit voor een (te) hoge prijs. t' Vagevuur in de St. Amandsstraat is een aanrader!. Heerlijke patisserie bij Servaas van Mullen, Vlamingstraat 56.

• Edwin, 24-03-2014 Rapporteren

Wij hebben geparkeerd in parkeergarage 'Pandreitje', circa 500m lopen vanaf het hotel. Kosten € 8,70 per 24u.