Hotel Martin's Brugge

Hotel Martin's Brugge
7,5

10 tips over Hotel Martin's Brugge

Edwin, 24-3-2014
Wij hebben geparkeerd in parkeergarage 'Pandreitje', circa 500m lopen vanaf het hotel. Kosten € 8,70 per 24u.
augie, 12-9-2013

parkeer niet bij het hotel veel ste duur .

je kan parkeren midden in het centrum en het is 5 minuten lopen naar het hotel parkeren kost per dag 8,70 euro.

neem een 3 gangen diner voor 30 euro heerlijk eten!

Ilona, 28-7-2013

Ijssalon Da Vince

Rondvaart door de brugse grachten

We hebben een aantal aanbieders voor Martin's Brugge voor je op een rij gezet:

L. Liebregts, 14-7-2013
Wij konden om +14.oou al inchequen
Patrick en Lieke, 15-4-2013
Boek dus gewoon een stadaardkamer als je romantisch wilt samen zijn en geen superior!
Rudy Blaakman, 25-10-2012
Er is gratis WIFI in het hotel, ook op de kamers. Je moet hier wel voor inloggen. In de informatiemap die op de kamers ligt staat dat je hiervoor toch moet betalen en dat er kaarten gekocht kunnen worden aan de receptie. In de lounge ruimte staat echter een bordje met de toegangscode. Door deze te gebruiken kan er ook op de kamer gratis van het draadloos internet gebruikt gemaakt worden.

monique vd palen, 15-9-2012

In de bar van het hotel is het van 20.00 tot 21.00 happy hour, drankjes en coctails voor de helft van de prijs !!

Parkeren in het hotel erg duur 25 euro/24 uur, wij hebben geparkeerd in parkeergarage het panderijntje, 5 min lopen van het hotel voor 8,70/24 uur. ook parkeergarage biekorf en zilverpand is erg dichtbij, ook ongeveer 5 min lopen en kost ook maar 8,70/24 uur.

peterhoogstede, 24-8-2012
Om te gaan eten beter een zijstraat van de markt pakken! Aan de markt enkel vreetschuren. Slechte kwaliteit voor een (te) hoge prijs. t' Vagevuur in de St. Amandsstraat is een aanrader!. Heerlijke patisserie bij Servaas van Mullen, Vlamingstraat 56.
Babs Veeger, 5-7-2012
Meer service bieden, klantvriendelijkheid is ver te zoek, je moet na alles vragen.
tassie09, 28-1-2012
Parkeer je auto niet bij het hotel maar bij parkeergarage het panderijtje, dat is veeeeeel goedkoper

We hebben een aantal aanbieders voor Martin's Brugge voor je op een rij gezet: