Géén boekingskosten

Hotel Martin's Brugge

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Martin's Brugge voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 148 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 148 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

148 Reviews over Martin's Brugge

• 9Rudy Bischop07-05-2022

Fantastisch!

Mooi, net hotel, super centraal gelegen en erg vriendelijk personeel!

• 3Fam. Mertens03-10-2021

Ontgoocheld

Ik had supergoede ervaringen met Martin’s in Leuven. Het was een no-brainer om ook Martin’s te kiezen voor een lang weekend Brugge. Viel dat tegen, zeg… Helemaal niet de Service zoals via de website beloofd. Bar… gedurende ons ganse verblijf gesloten. Haal het dan aub van de website. Ontbijtbuffet. Alle charme die ik in Leuven ervaren heb… Hier een bedrijfskantine zonder enige service, aanschuiven met plateautje, niks dekking of bediening aan tafel, beperkt aanbod, slappe koffie, luidruchtige ruimte…Wel lekkere broodjes. Men verkocht mij op voorhand een upgrade naar het ‘historisch’ gedeelte van het pand, met een foto van een schitterende kamer in een oud gebouw. Ik beland in een nieuwbouwkamer met wat balken in het plafond. Geen gevulde minibar, Nespresso machine met 2 capsules en 2 melkjes, wordt niet meer aangevuld tijdens de dag. Much ado about nothing…. Het bestelde arrangement was wel keurig geleverd. Vriendelijk onthaal personeel

• 8Lotte20-11-2018

Centraal en goed

Fijn en net hotel, ligt heel centraal: je loopt in nog geen 2 minuten naar het grote plein. Kamer was netjes, niet erg bijzonder. Bedden sliepen goed. Douche is wat harde straal.

• 8Dorien06-01-2018

Fijn&gezellig hotel, erg centraal gelegen

Het hotel ligt geweldig centraal, heeft een uitgebreid ontbijtbuffet, de kamers zijn schoon en voldoende ruim met mooi uitzicht op de stad. Ook goed vertoeven in de binnentuin. In de avond hebben we gegeten bij de lokale bierbrouwerij wat erg gezellig was.

• 6rvl7702-10-2017

Teleurstellend!

Verouderde kamer met bijzonder weinig natuurlijk licht (enkel een hoekraampje. Gelukkig maar één nacht verbleven, maar voor de kostprijs is dit schandalig! Badkamer verouderd, gebrek aan natuurlijk licht en zuurstof in de ruimte en bovendien was het kunstlicht ook niet voldoende. Het ontbijt volstond wel, maar zeker geen 3-sterren waard. Qua ligging was het wel ideaal, ligt nl. vlak in centrum van Brugge.

• 8M.Franken01-05-2017

Super locatie en een goed hotel

Het hotel is ideaal gelegen, op korte loopafstand van de grote markt, net in een rustiger zijstraatje. Het ontbijt is uitgebreid (verschillende broodjes/fruit/beleg) en zowel de kamers als de eettafels worden goed schoon gemaakt. Door de hoge plafonds in de gangen/kamers, kan het soms lichtelijk luidruchtig zijn, maar daar hebben wij niet veel last van gehad. De badkamer is prima, enige probleem dat wij hadden was dat de waterstraal zo hard was dat het bijna zeer deed en de hele badkamer nat werd. Aanrader is wel om ergens anders te parkeren, de parkeergarage onder het hotel kost 25 euro per nacht, terwijl je bij andere parkeergarages zo'n 9 euro per dag betaalt.

• 6Direnek30-04-2017

Goede locatie, verder kan beter

Perfect gelegen hotel aan een rustige straat, maar het hotel zelf is wel wat gehorig. Standaard kamer (in het nieuwe gedeelte) is behoorlijk klein, maar wel redelijk schoon. Badkamer was ook erg klein, maar had wel een goede douche. Ontbijt was goed, maar wat ons betreft het geld niet waard. We waren enigszins teleurgesteld dat bij een vroege check-out om 07.00 uur geen ontbijt mogelijk was (welke om 08.00 uur zou aanvangen) terwijl wij hier wel voor betaald hadden en ruim van te voren naar de mogelijkheid hiervan hadden geinformeerd. Ook een pakketje o.i.d. om mee te nemen (we hoefden de zaal niet in) was, dit terwijl achteraf het eten gewoon klaar stond. Kleine moeite om een broodje, yoghurt of banaantje voor ons te pakken leek ons. Dit hebben wij wel eens beter meegemaakt.

• 9Bobberbob09-04-2017

Super. Prima hotel en uitstekend personeel.

We hadden een ruime kamer, uitzicht op de binnentuin. Uitstekende bedden, goed verzorgd en schoon. Geen geluidshinder en dus prima nachtrust. Badkamer idem dito. Erg prettig personeel met alle aandacht voor de gast. Uitstekende ontbijt. Vooral de ligging, pal in het centrum en achter de Belfort met een ondergrondse parkeergarage maakt het af. Hotel uit, 50 meter naar links en je staat op de markt en voor het Belfort.

• 4michel05-03-2016

nooit meer

douche genomen kwam er bruin water uit de kraan , afgeleefde kamer gekregen met uitzicht op een wit doek ( waren gevel aan 't renoveren ( dan laat je aan die kant geen klanten slapen ) maar ja wij hadden maar een bon hé. ontbijt heel simpel pistolets keihard ( te oud) koffie was niet te drinken

• 3Helga24-01-2016

Slechte prijs/kwaliteits verhouding

Zeer gehorig aan de straat kant Geen aanrader voor kleine kinderen( staat een verfblik in het midden van de gang en vind het personeel heel normaal) Wel een goede ligging Ontbijt is erg somber

Hotel Martin's Brugge info

• AirconditioningBeschikbaar