Hotel Martin's Brugge

155 reviews over Hotel Martin's Brugge

• 2018
    8Lotte20-11-2018

Centraal en goed

Fijn en net hotel, ligt heel centraal: je loopt in nog geen 2 minuten naar het grote plein. Kamer was netjes, niet erg bijzonder. Bedden sliepen goed. Douche is wat harde straal.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Dorien06-01-2018

Fijn&gezellig hotel, erg centraal gelegen

Het hotel ligt geweldig centraal, heeft een uitgebreid ontbijtbuffet, de kamers zijn schoon en voldoende ruim met mooi uitzicht op de stad. Ook goed vertoeven in de binnentuin. In de avond hebben we gegeten bij de lokale bierbrouwerij wat erg gezellig was.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

6rvl7702-10-2017

Teleurstellend!

Verouderde kamer met bijzonder weinig natuurlijk licht (enkel een hoekraampje. Gelukkig maar één nacht verbleven, maar voor de kostprijs is dit schandalig! Badkamer verouderd, gebrek aan natuurlijk licht en zuurstof in de ruimte en bovendien was het kunstlicht ook niet voldoende. Het ontbijt volstond wel, maar zeker geen 3-sterren waard. Qua ligging was het wel ideaal, ligt nl. vlak in centrum van Brugge.

Gereisd met partner in september 2017

• 8M.Franken01-05-2017

Super locatie en een goed hotel

Het hotel is ideaal gelegen, op korte loopafstand van de grote markt, net in een rustiger zijstraatje. Het ontbijt is uitgebreid (verschillende broodjes/fruit/beleg) en zowel de kamers als de eettafels worden goed schoon gemaakt. Door de hoge plafonds in de gangen/kamers, kan het soms lichtelijk luidruchtig zijn, maar daar hebben wij niet veel last van gehad. De badkamer is prima, enige probleem dat wij hadden was dat de waterstraal zo hard was dat het bijna zeer deed en de hele badkamer nat werd. Aanrader is wel om ergens anders te parkeren, de parkeergarage onder het hotel kost 25 euro per nacht, terwijl je bij andere parkeergarages zo'n 9 euro per dag betaalt.

Gereisd met partner in maart 2017

• 6Direnek30-04-2017

Goede locatie, verder kan beter

Perfect gelegen hotel aan een rustige straat, maar het hotel zelf is wel wat gehorig. Standaard kamer (in het nieuwe gedeelte) is behoorlijk klein, maar wel redelijk schoon. Badkamer was ook erg klein, maar had wel een goede douche. Ontbijt was goed, maar wat ons betreft het geld niet waard. We waren enigszins teleurgesteld dat bij een vroege check-out om 07.00 uur geen ontbijt mogelijk was (welke om 08.00 uur zou aanvangen) terwijl wij hier wel voor betaald hadden en ruim van te voren naar de mogelijkheid hiervan hadden geinformeerd. Ook een pakketje o.i.d. om mee te nemen (we hoefden de zaal niet in) was, dit terwijl achteraf het eten gewoon klaar stond. Kleine moeite om een broodje, yoghurt of banaantje voor ons te pakken leek ons. Dit hebben wij wel eens beter meegemaakt.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Bobberbob09-04-2017

Super. Prima hotel en uitstekend personeel.

We hadden een ruime kamer, uitzicht op de binnentuin. Uitstekende bedden, goed verzorgd en schoon. Geen geluidshinder en dus prima nachtrust. Badkamer idem dito. Erg prettig personeel met alle aandacht voor de gast. Uitstekende ontbijt. Vooral de ligging, pal in het centrum en achter de Belfort met een ondergrondse parkeergarage maakt het af. Hotel uit, 50 meter naar links en je staat op de markt en voor het Belfort.

Gereisd met partner in april 2017

• 4michel05-03-2016

nooit meer

douche genomen kwam er bruin water uit de kraan , afgeleefde kamer gekregen met uitzicht op een wit doek ( waren gevel aan 't renoveren ( dan laat je aan die kant geen klanten slapen ) maar ja wij hadden maar een bon hé. ontbijt heel simpel pistolets keihard ( te oud) koffie was niet te drinken

Gereisd met partner in maart 2016

• 3Helga24-01-2016

Slechte prijs/kwaliteits verhouding

Zeer gehorig aan de straat kant Geen aanrader voor kleine kinderen( staat een verfblik in het midden van de gang en vind het personeel heel normaal) Wel een goede ligging Ontbijt is erg somber

Gereisd met partner in januari 2016

• 7A.S.08-11-2015

ideale uitvalsbasis

Het hotel is ideaal gelegen om Brugge te verkennen, de parkeergarage is zeker een pluspunt, maar was met gps heel moeilijk te bereiken, we hebben een tijdje rondgereden. Maar dit had misschien ook met omleindingen te maken. De standaard kamers zijn klein, de badkamer is achterhaald, maar de kamers zijn wel proper.

Gereisd met partner in november 2015

• 8Karin Bogaard17-10-2015

Prima hotel met perfecte ligging

Wij zijn net thuis van onze stedentrip in Brugge en hebben het geweldig gehad! Mooie kamer(726),soort zolderkamer met trap in de kamer.Erg grappig,zag er leuk uit!Wat zonde is,is dat er het een en ander beschadigd was op de kamer.Putten in de muren en op het schuine dak,zwarte vegen her en der,vlekken op de muur maar ook op het beddensprei. Kon er waarschijnlijk niet meer uitfewassen worden maar ziet er niet fris uit.Wij hebben ze gelijk vh bed gehaald ;-). Verder niets op aan te merken!!! Het was schoon,ruim,niet gehorig,leuk uitzicht,goede bedden en hebben heerlijk ontbeten. Ruime keus en goed aangevuld. De ligging van het hotel is super! Het parkeren in de garage vind ik erg duur,omliggende parkeergarages zijn een stuk (!) voordeliger. Service is netjes. Kamerprijzen liggen vrij hoog voor een 3 sterren hotel. Maar wat ons betreft een aanrader! Wij hebben het heerlijk gehad!

Gereisd met partner in oktober 2015

10 tips over Hotel Martin's Brugge

• tassie09, 28-01-2012

Parkeer je auto niet bij het hotel maar bij parkeergarage het panderijtje, dat is veeeeeel goedkoper

• L. Liebregts, 14-07-2013

Wij konden om +14.oou al inchequen

• augie, 12-09-2013

parkeer niet bij het hotel veel ste duur .

je kan parkeren midden in het centrum en het is 5 minuten lopen naar het hotel parkeren kost per dag 8,70 euro.

neem een 3 gangen diner voor 30 euro heerlijk eten!

0 vragen over Hotel Martin's Brugge

Hotel Martin's Brugge info

• Aantal sterrenstersterster
    • De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
    • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • Reservering voor parkerenNiet mogelijk