Géén boekingskosten

Hotel Maraboe

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Maraboe voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 29 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 29 reviews

• Sportfaciliteiten

29 Reviews over Maraboe

• 8Antoinette Van Dijk20-10-2021

Gastvrij en gezellig

Echt prima en gezellig familiehotel voor paar daagjes in in fantastische Brugge. Erg goede prijs/waarde verhouding, prettige incheck en uitchecktijden, rustige, geluidsarme kamer met alles dat je nodig hebt.

• 9Sylvia Veld26-07-2020

Stedentrip Brugge

Gunstig gelegen ten opzichte van het centrum. Zeer attente gastvrouw. Fijne bedden en goed ontbijt. Kamers zijn niet gehorig. Je kan parkeren in hun eigen garage of in parkeergarage ‘t Zand (1min lopen)

• 10Gerda Van Moll29-09-2017

Het verblijf was gewoon subliem, heel vriendelijk

Het onthaal, de vriendelijkheid, de kamers, het ontbijt..'gewoon top!

• 8Femke03-09-2017

Top locatie, prettig verblijf

Vanuit dit hotel loop je zo de stad in. Gastvrije ontvangst, netjes verzorgd!

• 10Angelique05-12-2016

Ideaal

Het hotel ligt aan de rand van het centrum, met een kleine 10 minuten sta je op ´´het´´ grote plein. Het hotel zelf beschikt over alles wat je nodig hebt voor een weekend. Het bed was goed en wij hadden een ruime badkamer. Alleen het parkeren moet je vooraf reserveren, dit wisten wij niet. Echt doen! Anders heb je geen parkeerplek en moet je van de reguliere parkeerplekken in het centrum gebruik maken! Het ontbijt in het hotel is prima, niet heel uitgebreid. Broodjes, jus de orange, beleg en eieren. Goed te doen. Er is geen bar/restaurant in het hotel.

• 9nathalie05-07-2016

Zeer aangenaam hotel

Heel goed gelegen, dicht bij de winkelstraat en historisch centrum.Zeer ruime en gezellige kamer. Moderne badkamer. Vlotte ontvangst. Kregen tip voor een restaurant waar we een gratis aperitiefje kregen.
    Het ontbijt was zeker voldoende, lekkere broodjes... Het draadloos internet was niet toerijkend.

• 9doornh09-02-2016

Gewoon goed!

Ligging is goed. We gaan al een aantal jaren naar het Brugs bierfestival en dat is om de hoek bij het Hotel Maraboe. Aan de overkant een geld automaat en verschillende eet en drink gelegenheden ('t zand) De zandloper is een aanrader voor een heerlijk bier in een leuke tent. Hotel: Bedden goed, douche goed en vriendelijk personeel. Wij hadden 3, driepersoonskamers en dat is voor 3 volwassenen per kamer prima. Je kan zeggen dat de kamers klein zijn, maar wat heb je nodig !!!! Vanuit het Hotel loop je ook zo het oude centrum in. Hotel beschikt over een eigen "parkeer garage" met een aantal plekken.

• 9Leen12-10-2014

Je komt er thuis!

Aangekomen,super enthousiast Sandra, die ons verwelkomde!Is enorm goed gelegen , je kan overal gemakkelijk te voet naar toe! Onze kamer aan voorzijde drukke weg, maar helemaal geen hinder... Ontbijt is uitstekende verzorgd, niks te kort, heel behulpzaam personeel! kamers zijn heel proper, wat soms last van lawaai naast liggende kamers. Aan alle Maraboe medewerkers doe zo verder!

• 10Pete Williamson20-02-2014

Fantastic place to stay

Hotel Maraboe is a lovely place to stay when visiting the lovely city of Bruges. The rooms are lovely, clean and comfortable. Breakfast had plenty of choice from the buffet style layout. Coffee or tea was served at you table. We could not fault it.

• 8Glen13-01-2014

Zeer goed gelegen hotel.

Zeer goede ligging in hartje Brugge (aan 't zand), vriendelijk personeel, ruime kamers. De afwerking kan hier en daar wel verbeteren (plinten die ontbreken, deurklinken die loshangen. Voor de rest proper hotel met lekker ontbijtbuffet. Meer heeft men niet nodig voor een zorgeloze vakantie!

Hotel Maraboe info

• AirconditioningNiet beschikbaar