Hotel Maraboe

Hotel Maraboe
8,8

28 reviews over Hotel Maraboe in het Nederlands

Het verblijf was gewoon subliem, heel vriendelijk

Gerda Van Moll
29-9-2017

Het onthaal, de vriendelijkheid, de kamers, het ontbijt..'gewoon top!

Top locatie, prettig verblijf

Femke
3-9-2017

Vanuit dit hotel loop je zo de stad in. Gastvrije ontvangst, netjes verzorgd!

Ideaal

Angelique
5-12-2016

Het hotel ligt aan de rand van het centrum, met een kleine 10 minuten sta je op ´´het´´ grote plein. Het hotel zelf beschikt over alles wat je nodig hebt voor een weekend. Het bed was goed en wij hadden een ruime badkamer.

Alleen het parkeren moet je vooraf reserveren, dit wisten wij niet. Echt doen! Anders heb je geen parkeerplek en moet je van de reguliere parkeerplekken in het centrum gebruik maken!

Het ontbijt in het hotel is prima, niet heel uitgebreid. Broodjes, jus de orange, beleg en eieren. Goed te doen.

Er is geen bar/restaurant in het hotel.

Zeer aangenaam hotel

nathalie
5-7-2016

Heel goed gelegen, dicht bij de winkelstraat en historisch centrum.Zeer ruime en gezellige kamer. Moderne badkamer. Vlotte ontvangst. Kregen tip voor een restaurant waar we een gratis aperitiefje kregen.

Het ontbijt was zeker voldoende, lekkere broodjes...

Het draadloos internet was niet toerijkend.

Gewoon goed!

doornh
9-2-2016

Ligging is goed. We gaan al een aantal jaren naar het Brugs bierfestival en dat is om de hoek bij het Hotel Maraboe.

Aan de overkant een geld automaat en verschillende eet en drink gelegenheden ('t zand)

De zandloper is een aanrader voor een heerlijk bier in een leuke tent.

Hotel: Bedden goed, douche goed en vriendelijk personeel. Wij hadden 3, driepersoonskamers en dat is voor 3 volwassenen per kamer prima. Je kan zeggen dat de kamers klein zijn, maar wat heb je nodig !!!!

Vanuit het Hotel loop je ook zo het oude centrum in. Hotel beschikt over een eigen "parkeer garage" met een aantal plekken.

Je komt er thuis!

Leen
12-10-2014

Aangekomen,super enthousiast Sandra, die ons verwelkomde!Is enorm goed gelegen , je kan overal gemakkelijk te voet naar toe! Onze kamer aan voorzijde drukke weg, maar helemaal geen hinder...

Ontbijt is uitstekende verzorgd, niks te kort, heel behulpzaam personeel!

kamers zijn heel proper, wat soms last van lawaai naast liggende kamers.

Aan alle Maraboe medewerkers doe zo verder!

Fantastic place to stay

Pete Williamson
20-2-2014

Hotel Maraboe is a lovely place to stay when visiting the lovely city of Bruges.

The rooms are lovely, clean and comfortable. Breakfast had plenty of choice from the buffet style layout. Coffee or tea was served at you table. We could not fault it.

Zeer goed gelegen hotel.

Glen
13-1-2014

Zeer goede ligging in hartje Brugge (aan 't zand), vriendelijk personeel, ruime kamers. De afwerking kan hier en daar wel verbeteren (plinten die ontbreken, deurklinken die loshangen. Voor de rest proper hotel met lekker ontbijtbuffet. Meer heeft men niet nodig voor een zorgeloze vakantie!

Centraal gelegen accomodatie

Aletta
25-10-2013

Eenvoudig Hotel, kleine kamers.

Zeer slecht matras!!

10 minuten lopen naar het centrum van Brugge

Parkeervoorziening aanwezig 10 euro p.dag

maar...GRATIS in achter liggende woonwijk

Wij zijn afgelopen weekend in dit hotel geweest en hebben genoten. Niet van het uitzicht want de meeste kamers kijken uit op een muur als je de vitrage weghaalt maar we hadden een ruime kamer met moderne badkamer (met inloopdouche) een prima verzorgd ontbijt met heerlijke kleine croissants en chocolade-cen gewone broodjes, hartig beleg , gekookt eitje, jus d'orange , koffie of thee, en yoghurt met vruchtjes. Oud gebouw maar gemoderniseerd waar dat gewenst is. Tassen mochten de laatste dsg in een afgesloten kast. Toilet beneden mocht dat nodig zijn de laatste dag. En..ik was mijn jasje vergeten, hing nog in de kast en die hing nu ook keurig bij de tassen!

En wil je Brugge in, dan zebra pad over en je bent aan een groot plein waar van alles georganiseerd wordt, straatje uit en je zit in hartje Brugge (Markt) dus gewoon Perfect! Volgende keer Brugge zeker weer in dit hotel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maraboe in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maraboe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maraboe scoort een 8.79 uit 10 op basis van 28 reviews.