Hotel Mallebergstersterster

8.8Fantastisch

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Malleberg?

8.8Fantastisch

Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Malleberg

• 9dorine21-02-2011

prachtig gelegen

net terug met vier dames één nacht gebleven in een prachtig hotel met mooie grote kamers en een uitgebreid ontbijt buffet. in één woord perfect. dicht bij het centrum. lekker restaurantjes in de buurt en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9Elisabeth21-04-2010

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Groot nadeel: erg gehorige kamers. Verder was alles schoon, netjes en verzorgd. Ontbijt zit bij de prijs inbegegrepen en was ook prima te doen.

Gereisd met partner in april 2010

• 9john van der hoeven27-07-2007

een geweldig hotel. schitterend gelegen t.o.v het centrum. zeer vriendelijke bediening. een echte aanrader.( nu hoop ik niet dat er volgend jaar voor ons geen plaats meer is)

Gereisd met partner in juli 2007

• 8von06-03-2007

mooi hotelletje, de kamer is netjes verzorgd. 's avonds is er helaas geen barretje open en er is geen restaurant, maar dat heb je ook niet nodig, want het grootste pluspunt is dat het midden in het centrum ligt.

Gereisd in maart 2007

• 8Francis27-03-2006

Heel leuk hotel, wij sliepen helemaal bovenin, het was een zolderkamer. Helaas is er niets geisoleerd en iemand die licht slaapt of een slechte slaper is moet hier niet wezen tot 2 á 3 uur last van verkeerslawaai ook met ramen dicht. Géén airco dus zomers of wakker liggen met ramen open of puffen met ramen dicht. Bij ontbijt zou wel een eitje mogen, zeker gezien de prijs. Brugge is een schitterende stad en voor iedere beurs is er te eten en drinken.

Gereisd in maart 2006

0 tips over Hotel Malleberg

0 vragen over Hotel Malleberg

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen