Bed and Breakfast Maison Printanière

Bed and Breakfast Maison Printanière

7.5Goed

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Maison Printanière?

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Maison Printanière voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Maison Printanière

• 7Martine en Mario uit Scherpenheuvel17-08-2010

Ideale liggen voor een bezoek aan Brugge

We hebben verleden wk 2 nachten doorgebracht in deze B&B.Vriendelijke ontvangst van Natascha en haar ouders.Kamer prima in orde met een groot lcd tv.Alleen onze badkamer die apart op de gang was, was aan vervanging toe,( de andere kamers hebben een eigen badkamer op hun kamer, behalve de onze.Het terras op de eerste verdieping ( waar de rokers terrecht kunnen ), is ook aan een verflaagje of aan vervanging toe.En een gordijntje voor het raam zou ook welkom zijn !!!! Het ontbijt was prima.Lekker brood en broodjes met verschillende soorten beleg.Parking op de oprit voor de wagen.En ideale ligging om Brugge een bezoekje te brengen met de fiets.ongeveer op een 3km.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Eva31-05-2010

Gezellig en knus

Afgelopen weekend 2 nachten in deze B&B overnacht. De kamers zijn klein maar erg gezellig ingericht met verschillende thema's. De service is prima! Erg vriendelijke mensen en zijn niet al te moeilijk. Onze reservatie was niet goed doorgekomen bij hun, maar konden blijven en hebben zelfs een grotere kamer gekregen dan de bedoeling was. Betalen hoefde ook niet meteen, dus dat was allemaal erg relaxt. Het ontbijt was voldoende, niet teveel gedoe... gezellig op de overdekte veranda met een jus 'd orange, heerlijk brood, prima beleg en een yoghurtje. De afstand van de B&B naar het centrum is prima te doen! Te voet duurt het ongeveer 20-30 minuten, maar als je met de auto gaat is er een gratis parkeerplek in de buurt van het centrum. De route zelf is ook erg makkelijk naar het centrum, alleen maar rechtdoor :) Bedden waren trouwens ook prima, wel wat kort, maar sliepen verder prima. De B&B is al met al een simpele, maar erg knusse en gezellige plek om te slapen. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2010

Bed and Breakfast Maison Printanière info