Bed and Breakfast Maison le Dragon

Bed and Breakfast Maison le Dragon

9.7Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Brugge

Op vakantie geweest naar Maison le Dragon?

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast Maison le Dragon

• 10Eline08-02-2016

Voortreffelijk genieten!

Op dit fantastische B&B valt werkelijk niets aan te merken. Schitterend, stijlvol, romantisch pand vol sfeer. Keurig verzorgde en luxe kamers... Heerlijk eten, koffie en thee in overvloed... Ontzettend gastvrije, vriendelijke en hoffelijke eigenaren die je thuis laten voelen terwijl je er even tussenuit bent. Geen moeite is hen teveel! Als je van Brugge wilt genieten kun je het beste maar hier overnachten. Wij waren met een groep en hadden alle 4 de suites geboekt waardoor we maximale privacy en gezelligheid hadden. Hier kom ik absoluut nog eens terug!

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Thijs05-09-2013

Een super plek voor weekendje Brugge!

Een zeer goede plek voor een romantische weekendje Brugge! De service is super en je kan er vlakbij in de buurt overdekt parkeren. Er liggen DVD's voor 's avonds klaar en het ontbijt is ook geweldig. Dit wordt helemaal vers bereid a la minute.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Louwers20-03-2011

Uitstekend hotel!!!

Vandaag teruggekomen van een lang weekend in Maison Le Dragon in hartje centrum Brugge. Het was heerlijk! Het is een kleinschalig, luxe hotel. De eigenaar doet alles om je op je gemak te stellen en je kan hem alles vragen wat je wil. Hij staat continue voor je klaar. Je kon koffie, thee, cappucino (met heerlijk dik opgeschuimde melk) pakken zoveel als je wilde. Er was een salon waar je lekker bij de haard kon zitten, hij kwam dan vaak koffie brengen met iets lekkers. Bij binnenkomst kregen we gelijk al een cadeautje; doosje met heerlijke bonbons. Het is een hele relaxte eigenaar die het je aan niks laat ontbreken. Het ontbijt was super uitgebreid en lekker! De kamer was ook perfect. Hier komen we zeker terug en de prijs is het echt waard!

Gereisd met partner in maart 2011

0 tips over Bed and Breakfast Maison le Dragon