Géén boekingskosten

Hostel Lybeer

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Lybeer voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

Meer hostel info

6 Reviews over Lybeer

• 10Siegert26-02-2013

Schitterend gerenoveerd

Toen wij in deze hostel verbleven waren er nog steeds renovatiewerken aan de gang maar ik moet zeggen: de afgewerkte delen zien er werkelijk prachtig uit! Bijna een hotel-gevoel, eerder dan een hostel. Op de bovenste verdieping is de nieuwe kamer reeds af, nog nooit zo'n mooie douches in een jeugdherberg gezien. Ook de algemene sfeer in de rest van de hostel is heel gezellig en het personeel is er erg vriendelijk. Beslist een aanrader!

• 9Siegert17-12-2012

Een aanrader

Renovaties waren in dit gebouw inderdaad dringend nodig, ik had hier vroeger als eens verbleven en toen was de toestand helemaal anders. Vandaag heb je de keuze uit 4, 6 of 8 bed-dorms, alles nagelnieuw. Ook de douches op de derde verdieping zijn gloednieuw en supermooi. Zelden een hostel gezien met zo'n mooie kamers, ziet er bijna als een hotel uit. Gratis wifi was nog een pluspunt. Keukentje voorlopig nog wat klein en oud maar daar wordt aan gewerkt vertelde men me. Vriendelijk personeel ook, hardwerkende mensen nieuwe eigenaars die hun uiterste best doen het naar je zin te maken. Ik kom zeker nog eens terug!

• 3xcathelijne01-07-2012

Perfecte ligging, maar de rest is slecht

Het hostel is slechts een paar minuten lopen van de grote markt, eiermarkt etc. Voor de rest smerige kamers, doorgezakte bedden, vieze kussens, etc. Op onze kamer was een badkamer, waar de douche niet gebruikt van mocht worden. Verder een wasbak die niet goed doorloopt. De douche op de gang is echt heel erg oud, op zich maakt dat niet uit maar een simpel haakje waaraan de douchekop kan hangen ontbreekt. Ik had verder ook lauw water toen ik ging douchen. Veel te veel betaald met 8 personen ieder 30 Euro per nacht.

• 9Michael West03-06-2012

Beste locatie van alle hostels

Wij verbleven 2 nachtjes in Hostel lybeer en hebben ervan genoten. Er wordt wel wat gewerkt aan het gebouw maar hier hebben we niet echt veel last van gehad. De nieuwe kamers zijn prachtig en zijn de mooiste die ik tot nog toe in een hostel gezien heb. Spijtig dat er nog geen lockers zijn maar die komen er aan volgens de eigenaar. Wel een groot verschil tussen de oude en nieuwe kamers maar voor 2 nachten zijn de oude volgens mij ook wel te doen. Je slaapt er tenslotte alleen maar, de zaal beneden is prachtig en Wifi werkt heel snel.

• 1LEVAVASSEUR15-02-2011

a eviter d'urgence

Auberge sale, limite insalubre et dangereuse en risque incendie

• 8Bruno22-06-2009

Prima hostel in het centrum van Brugge

Hostel Lybeer in Brugge is een prima plek om een paar dagen te verblijven. Het ligt in 't centrum van Brugge, niet ver van de markt. Het is een vrij groot hostel met zowel kleine als grote kamers. Het hostel heeft een eigen bar met veel verschillende soorten Belgisch bier. De douches kunnen wel wat beter. Deze zijn soms koud en soms heet en er zit niet al te veel kracht achter.

Hostel Lybeer info

Het complex