Tijdelijk €25 aanbetaling

Lucca

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lucca voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Lucca

• 10Dènis31-12-2022

Super!

Geweldig hotel! Vanuit het hotel ben je binnen 1 minuut op het marktplein. Hele mooie kamer met een lekker bed en heerlijke douche/bad. Goed ontbijt. Super vriendelijke, aardige en lieve gastheer en gastvrouw. Zij waren niet te beroerd voor een gezellig, informatief en interessant praatje. Bij het inchecken werd onze koffer naar onze kamer gebracht. Bij het uitchecken werd speciaal voor ons een stukje chopin gespeeld op de piano. Wij weten wel waar we de volgende keer overnachten als we weer naar Brugge gaan. Tot de volgende keer Veel liefs, Dénis en Nancy van der Heijde

• 9An en Pat22-02-2019

Wij verbleven in dit sfeervolle hotel wat gerund wordt door twee zeer vriendelijke mensen. Het hotel stamt deels uit de middeleeuwen en dat zie je overal terug. De (ruime) kamer was zeer verzorgd en schoon, bed lag heerlijk, ontbijt uitgebreid en iedere dag schone handdoeken. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en een parkeergarage (Biekorf). De eigenaar heeft handige tips om de dagen in Brugge door te brengen en is een uitstekend muzikant :-) Aanrader!!

• 8Pieter Hoogmoed14-08-2014

Zeer de moeite waard

Een heel leuk hotel in het centrum van Brugge. In 5 minuten ben je op de Markt het centrum van de stad. Het hotel is een Italiaans consulaat geweest. De eigenaar heeft deze sfeer zoveel mogelijk behouden. Zelfs de bedden komen uit Italië en deze slapen heerlijk. Het ontbijt is goed, jammer dat de eitjes niet warm waren maar verder niets te klagen. De eigenaar is een zeer erudiet man en weet veel over Brugge te vertellen. Op 300 meter zit parking de Biekorf. Daar hebben we 28 uur gestaan voor € 13, 50. Dat is dus ook geen probleem. Wij willen dit hotel dan ook best aanraden. Het is niet duur en de ligging is goed. De kamer is goed, de bedden zijn goed. Wat wil je nog meer. Volgend bezoek aan Brugge wordt ook het volgende bezoek aan dit hotel.

Hotel Lucca info

Soort hotel