Hotel Lucca ***

Hotel Lucca ***

Hotel Lucca
Hotel Lucca

Weer vandaag9°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Lucca voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lucca in het Nederlands

Zeer de moeite waard

Pieter Hoogmoed, 14-8-2014

Een heel leuk hotel in het centrum van Brugge. In 5 minuten ben je op de Markt het centrum van de stad. Het hotel is een Italiaans consulaat geweest. De eigenaar heeft deze sfeer zoveel mogelijk behouden. Zelfs de bedden komen uit Italië en deze slapen heerlijk. Het ontbijt is goed, jammer dat de eitjes niet warm waren maar verder niets te klagen. De eigenaar is een zeer erudiet man en weet veel over Brugge te vertellen. Op 300 meter zit parking de Biekorf. Daar hebben we 28 uur gestaan voor € 13, 50. Dat is dus ook geen probleem. Wij willen dit hotel dan ook best aanraden. Het is niet duur en de ligging is goed. De kamer is goed, de bedden zijn goed. Wat wil je nog meer. Volgend bezoek aan Brugge wordt ook het volgende bezoek aan dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lucca in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lucca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lucca scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: