Géén boekingskosten

Hotel Loreto

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Loreto voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 53 reviews

9.2FenomenaalScore uit 53 reviews

• Rolstoel toegankelijk

53 Reviews over Loreto

• 8Mark S01-03-2017

Prima hotel

Het hotel ligt op loopafstand van de toeristische punten van Brugge, ook veel toeristenwinkels in de straat te vinden. De kamers aan de voorkant zijn wat gehorig (veegwagens en nachtbrakers). Voldoende ruimte in de schone kamers. Goed bed, wel een ander kussen uit de kast genomen. Ontbijt was ruim voldoende, niet zo uitgebreid als bij grote hotelketens maar wel gevarieerd en vers. Niks mis met dit hotel!

• 10Joyce22-11-2015

Héérlijk hotel!

Heerlijk hotel op een prima locatie! Praktisch naast het O.L.V kerk! Lekker rustig hotel met zeer vriendelijk personeel! Heerlijk ontbijt en mooie nette kamers met heerlijke bedden! Een echte aanrader

• 10esradorsman08-06-2015

Geweldig hotel met super ligging

Heerlijk hotel en perfect gelegen! Afgelopen weekend met mijn vriend 2 nachten geweest. Aanvraag ingediend om wat rozenblaadjes op het bed te leggen (met het idee ervoor te moeten betalen en aangezien ik er geen reactie op heb gehad ging ik er vanuit dat het niet was gebeurd) tegendeel was waar en de rozen lagen op bed! Kamer super schoon, ontbijt was heerlijk, super gastvrij personeel en ligging is ideaal! 2e dag werden we verrast met twee kleine doosjes bonbons op bed. Kon niet beter!!

• 9Hannie Vermeulen14-10-2014

Mooie plek in historische omgeving

Loreto is een knus en zeer schoon hotel . Een plek om terug te komen. Hotel is gelegen in oude centrum van Brugge op loopafstand van de Markt en omgeving

• 10Richard20-05-2013

Heel mooi hotel, aanrader!

Heel mooi klein hotel in het centrum van Brugge, op loopafstand van de bezienswaardigheden en winkels. Geweldige service, lekker ontbijt, prima bedden, alles mooi schoon. Echte aanrader voor wie een goed niet duur hotel zoekt in Brugge. We komen hier zeker nog eens terug!

• 8Rens26-06-2012

Prima hotel

Prima hotel. - vriendelijk personeel - nette, schone, eenvoudige kamers - voordeursleutel mee, kan je zelf bepalen hoelaat je terugkomt - eenvoudig, maar prima (en vers!) ontbijt - dichtbij Centrum (3 min lopen) - parkeergarage in dezelfde straat 9 euro per 24 uur - 1 klein nadeel; straatkant kamer wel wat rumoerig (verkeer, luidruchtige overburen).

Aanrader voor een ieder.

• 9Leslie Buys01-05-2012

Prijs/kwaliteit heel goed hotel

Dit hotel is een echte aanrader, heel rustig en toch vlakbij het centrum. De uitbaters zijn ook heel vriendelijk en staan je steeds te woord bij vragen. Als ik toch een minpuntje moet zeggen: er waren geen koffiekoeken bij het ontbijt. Voor het overige was er echt alles m.u.v. dit en vond ik wel spijtig. Dit is uiteraard heel persoonlijk.

• 9Ruud_Silvia05-08-2011

Prachtig hotel.

Hotel ligt midden in de stad, prima plek voor een weekendje Brugge. Ontbijt was goed verzorgd en de mensen waren zeer vriendelijk.

• 8Giancarlo02-01-2011

Gewoon een goed hotel met vriendelijk personeel

De ligging is perfect: alles op loopafstand in het centrum. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was niet uitgebreid, maar meer dan voldoende en voor ons altijd belangrijk: vers. De kamers zijn niet superdeluxe, maar alles was schoon.

Wat ons betreft is dit een tip!

• 9Fam Jacobs27-08-2010

Leuk om Brugge te verkennen!

Ik ben het helemaal eens met de andere bezoekers. Het is een gezellig, klein, schoon hotel in het centrum! De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en je kunt met vragen enz. altijd bij hen terecht! Parkeren verderop in de straat. Ook het ontbijt is goed en voldoende. Wij hebben er een prima weekend gehad en veel van Brugge gezien!

Hotel Loreto info

Het complex