Bed and Breakfast Le Coquin

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag4°2°
Bed and Breakfast Le Coquin

We hebben een aantal aanbieders voor Le Coquin voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Le Coquin in het Nederlands

Heerlijk rustig, fraaie locatie

Aniane
17-4-2013

Heel gezellige en sfeervolle b&b. Eigenaar is heel genegen om tips te geven over de omgeving.

Onze kamer was lekker ruim, met balkon. Badkamer met heerlijke douche en bubbelbad. Moderne badkamer wordt afgewisseld met een oud kastje en de keurige kamer was aangekleed met een oud kleedje. Een heel leuke combinatie van oude en nieuwe materialen. Alles prima verzorgd.

In de kamer een kitchenette, maar die hebben we niet gebruikt.

Geweldig ontbijt, er zijn vele hotels waar je het met minder moet doen!

In de tuin speelmogelijkheid voor kinderen en een kippenren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Coquin in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Coquin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.