Bed and Breakfast Lady Jane

BedAndBreakfastWeer vandaag24°16°
Bed and Breakfast Lady Jane

We hebben een aantal aanbieders voor Lady Jane voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Lady Jane in het Nederlands

Mooie B&B

Jasper
12-5-2013

B&B Lady Jane biedt uitstekende kamers voor een schappelijke prijs op loopafstand van alle bezienswaardigheden van Brugge. Het oude pand (uit 1673) is in een goede staat. Wij verbleven in kamer Lady Jane, die een badkamer deelt met de Afrika-kamer. Zowel Lady Jane als Afrika zijn warm ingericht en lekker groot. De badkamer is goed en schoon. Er is een gecombineerd bad/douche onder een schuine kap. Dat is niet handig, want je kunt daardoor niet staand douchen. Maar elke dag in bad is geen straf. Ontbijt wordt geserveerd op de kamer. Eigenaar Hugo is een vriendelijke man. Hij is vinoloog en laat zijn gasten meegenieten van zijn hobby. Als Hugo of zijn vrouw niet thuis zijn, kun je toch altijd binnenkomen met een PIN-code die je gemaild krijgt. Je kunt dus zonder problemen laat aankomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lady Jane in Brugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lady Jane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Lady Jane scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.