Géén boekingskosten

Hotel Lace

BelgiëWest VlaanderenBrugge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lace voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 54 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 54 reviews

• Rolstoel toegankelijk

54 Reviews over Lace

• 6Laura de Wit23-12-2017

Vanwege het lawaai niet aan te raden.

Vriendelijk ontvangst. De ligging is perfect. De kamer met zeer kleine badkamer is functioneel. Je komt er alleen om te slapen, dus prima. Het ontbijt was ook erg goed. Echter raad ik dit hotel niet aan. Het is ongelooflijk lawaaierig, wat heeft geresulteerd in bijna een hele nacht wakker liggen. De muziek in de verte was nog het minst storend. Het geklop en gedreun en een soort van koelingsysteem buiten waren ronduit storend, en dan overdrijf ik niet. Voor dat geld zijn er veel betere opties. Mocht je een hele vaste slaper zijn, dan is het prima. Zo niet, zoek dan verder.

• 5Liedewij13-06-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Ontvangst prima. Ontbijt prima. Ruimte ontbijt ,erg warm. Alles kan wel een grondige schoonmaak en schilder beurt gebruiken. Veel beschadigd en erg veel stof, wat er langer dan een paar maand ligt. Het is het allemaal net niet. Slechte matrassen. hoek van de boxspring is BV. uitgescheurd. Van alle meubilair is wel een stuk af of beschadigd. Wij hadden een de luxe kamer geboekt. Ben benieuwd hoe een standaard kamer eruit ziet. Kamer niet schoon. Badkamer geprobeerd op te knappen. Waaronder nieuwe Luxe regendouche geplaatst. Maar de druk van het water is te laag voor een goede opbrengst van water, zodat je je haar niet kunt uitspoelen. Wc met bruine aanslag onderin. Wel nieuwe bril geplaatst. Sticker zit nog half aan de binnen kant van het deksel. En hieraan,resten van vorige gasten ook.......nieuwe tegels geplaatst, maar de inwas van het voegen zit nog steeds op de bovenste tegel rijen.enz enz enz...

Buiten temp. Was 24 graden. Binnen in de kamer 35. Geen airco. Wij hadden via touroperator een goede aanbieding geboekt. En meer was het ook absoluut niet waard. Ik zou het niet bij Fam. En vrienden aanraden. En ga zelf de volgende keer ook elders slapen. Idd genoeg hotels. Brugge Top!!!

Restaurant onder het hotel ,prima. Lekker en goede kwaliteit en vriendelijk personeel.

• 2Kees19-09-2016

Nooit meer

Erg gehorig hotel gelegen in uitgaanscentrum. Veel overlast (in de nacht) van omliggende cafe's met housemuziek. Badkamer smerig en gedateerd, bestaande uit een plastic cabine.

• 6Esther16-08-2016

Hotel was voldoende met plus en minpunten.

Een prima verblijf in dit hotel. Minpunt: lawaai tot s' morgens vroeg 6 uur door jongeren buiten. Gelukkig goed onder geslapen. Douche/toiletruimte is echt matig. Volgens mij een nachtmerrie voor de schoonmaakploeg. Oud, plastic, klein, muf, viezig. Tien jaar geleden al zeer dringend aan vervanging toe. Douche was wel oké, maar krap en met zo'n vervelend gordijn. Kamer is vrij klein. Pluspunten: kamer was schoon, goed bed, koffie-en theesetje. Iedere dag schone handdoeken en bed opgemaakt. Ligging is dicht bij station en centrum. Het ontbijtbuffet was echt prima. Uitgebreid en vers. Blijkbaar hebben ze dus wel het één en ander verbeterd. Wifi is alleen in de lobby, al hadden we af en toe ook op de kamer wifi. De lobby stelt echt niets voor, twee saaie stoelen. De prijs is ook wat verbeterd, want wij hadden een redelijke aanbieding (80 euro). Toch zou ik anderen aanraden ook verder te kijken, Brugge heeft zoveel hotels....

• 3Hennie Bosveld12-06-2016

Teleurstellend

De kamer die wiij toegewezen kregen, was erg klein en erg standaard. Bedden aan de onderkant versleten, tegen een hoofdbord met plankjes bij wijze van nachtkastje. De bedden kraakten aan alle kanten, kapotte nachtlampjes die doelloos los hingen aan de muur. Echter de badkamer, of wat daar voor door moest gaan, was pas echt teleurstellend. Dramatisch. Een soort cel in de hoek van de kamer, zonder enige ventilatie (dus een bedompte lucht), een zwaar beschadigde wastafel waar meer stukken af waren dan er nog aan zaten, een eveneens beschadigde toiletbril op een toilet met bruine uitslag en een douche met schimmel rondom de douchebak. En dat alles op ongeveer een vierkante meter. Smerig en ongezond.

Schandalig dat hiervoor € 110,00 exclusief ontbijt berekend wordt.

• 5Marion06-06-2016

Nooit meer

De badkamer leek wel een caravan badkamertje, het douche gordijn was smerig (met schimmelvlekken onder in de rand), de wastafel zat vol scheuren en zagen er zwart uit. In de rand van de wastafel zaten uitgedrukte peuken sporen. Er stonden geen nachtkastjes naast de bedden, (de telefoon van de kamer stond daardoor ook op de grond) Er stonden 2 rieten stoeltjes wat dan als zitje diende. De kamer vloer was ook niet schoon. Het ontbijt was slecht. Bijvoorbeeld: het brood was niet aangevuld en de kaas stond er uitgedroogd . Wij kwamen om half 10 aan het ontbijt dan mag je nog wel verwachten dat het word aangevuld. Voor 110 euro per nacht is dit een aanfluiting.

• 7Lonmeke30-10-2015

Prima hotel voor een nachtje in Brugge

Voor het boeken heb ik bovenstaande beoordelingen gelezen. Nog even getwijfeld, maar toch geboekt. Ik voel me nu ook verplicht om een positieve beoordeling te plaatsen. Prijs-kwaliteit is prima, kamer is prima voor een nachtje. In de badkamer is alles aanwezig in een hele kleine ruimte. Het ontbijt was prima. Verschillende broodsoorten met verse producten. Al met al een prima ervaring. Wellicht scheelt het ook dat we op woensdag zijn geweest. Het was hierdoor niet druk in de kroegjes onder onze kamer.

• 9F de Haas12-10-2015

Erg goed

Vriendelijk personeel,Schone kamer,Zeer fijne bedden,Goede douche,voldoende handdoeken.Fijn verblijf.

• 3Thea Fierens28-09-2014

Duur , slechte prijs - kwaliteit

165 euro ! En dan krijg je dit: De kamer is klein. De badkamer zeer klein, een camping badkamertje met een gescheurde wastafel, een kleine douche, vies douche gordijn. Afgewassen zwarte badlakens. Er is daar geen ventilatie aanwezig, ook geen haardroger. in de kamer zijn de gordijnen gekreukt en half opgehangen, zeer armoedig. Het petieterige bedtafeltje kapot, afgebroken. benauwd is de kamer, want ventilatie is er niet. herrie ook, van de afzuiginstallatie van de keuken en van de bars buiten.165 euro voor dit gemiezer. Onvriendelijke reactie, het is druk in Brugge aldus de receptie, dus je kan 165 euro vragen. Ook geen internet op de kamer., de receptionist vond dat ook niet nodig, Geen zitje, de receptie was de hele dag dicht. Geen minibar op de kamer. Kortom waardeloos, vies, geen service, niet 2014, alleen cashen. Ontbijt spul uit pakjes en doosjes. en dat terwijl brugge heerlijk eten heeft te bieden. Niet doen, niet boeken, geen 165 euro betalen.

• 6Annelies24-08-2014

Afweging tussen plus- en minpunten...

Tijdens onze driedaagse verblijf in Brugge (citytrip) hebben we twee nachten overnacht in Hotel Lace. En het is een afweging die je moet maken tussen plus- en minpunten. Absoluut pluspunt is de locatie in de binnenstad van Brugge. Als je de lobby uitloopt zit je direct in het bruisende centrum. Alles in de binnenstad is vanaf het hotel lopend prima te doen. Ook het ontbijt is prima, er is ruim voldoende keuze.

Onze kamer was netjes en zag er prima uit. We zaten aan de achterzijde van de zijkant van het gebouw, dus we hadden niet veel last van de herrie van de cafe's aan de voorzijde. Wel was er flink wat herrie van de keuken onderaan het gebouw (afzuiginstallatie o.i.d.). Met de deur dichtslapen is dus aan te raden. Jammer genoeg deed de airco het niet goed (bijna geen koude lucht op koudste stand: 5 graden). Dus 's avonds en 's nachts wel erg warm op de kamer. Ook zaten er wat bloedvlekken op een van de kussens. Werd niet vervangen bij opmaken bedden door hotelpersoneel. Gemiste kans

Hotel Lace info

Het complex